Eliza Słoma-Górska obejmie od 1 października 2024 r. stanowisko Dyrektora biura marketingu i projektów specjalnych w Polska Press.
Awans ten jest związany z wprowadzeniem zmian organizacyjnych w Polska Press. Powołane zostało Biuro marketingu i projektów specjalnych, które powstanie z połączonych działów projektów specjalnych, biura eventów oraz marketingu i komunikacji.
Eliza Słoma-Górska związana jest z Polska Press od roku 2005, gdzie rozpoczynała od stanowiska specjalisty sprzedaży, później kierownika projektu, zastępcy dyrektora ds. sprzedaży, a obecnie pełniła funkcję Dyrektora działu projektów specjalnych, w ramach Biura Reklamy.
– Celem tej zmiany jest zapewnienie lepszej koordynacji działań, szybszej komunikacji oraz efektywniejszego wsparcia projektów kluczowych dla naszej organizacji. Nowo utworzony zespół łączy kompetencje i doświadczenia z różnych obszarów, co umożliwi nam lepsze reagowanie na potrzeby rynkowe oraz na wewnętrzne oczekiwania organizacji. Połączenie tych funkcji pozwoli także na bardziej spójne i skuteczne działania komunikacyjne oraz promocję kluczowych inicjatyw. – mówi Zenon Nowak, prezes zarządu Polska Press Grupy, któremu podlegać będzie nowa struktura marketingowa.
Magda Adasiewicz, dotychczasowa dyrektor biura eventów oraz Aleksandra Kuźbida, dotychczasowa dyrektor biura marketingu i komunikacji, rozstają się z firmą.