piątek, 18 kwietnia, 2025

Eliza Słoma-Górska nową dyrektor biura marketingu i projektów specjalnych w Polska Press

Biuro Tłumaczeń OnlineBiuro Tłumaczeń Online

Eliza Słoma-Górska obejmie od 1 października 2024 r. stanowisko Dyrektora biura marketingu i projektów specjalnych w Polska Press.

Awans ten jest związany z wprowadzeniem zmian organizacyjnych w Polska Press. Powołane zostało Biuro marketingu i projektów specjalnych, które powstanie z połączonych działów projektów specjalnych, biura eventów oraz marketingu i komunikacji.

Eliza Słoma-Górska związana jest z Polska Press od roku 2005, gdzie rozpoczynała od stanowiska specjalisty sprzedaży, później kierownika projektu, zastępcy dyrektora ds. sprzedaży, a obecnie pełniła funkcję Dyrektora działu projektów specjalnych, w ramach Biura Reklamy.

Celem tej zmiany jest zapewnienie lepszej koordynacji działań, szybszej komunikacji oraz efektywniejszego wsparcia projektów kluczowych dla naszej organizacji. Nowo utworzony zespół łączy kompetencje i doświadczenia z różnych obszarów, co umożliwi nam lepsze reagowanie na potrzeby rynkowe oraz na wewnętrzne oczekiwania organizacji. Połączenie tych funkcji pozwoli także na bardziej spójne i skuteczne działania komunikacyjne oraz promocję kluczowych inicjatyw. – mówi Zenon Nowak, prezes zarządu Polska Press Grupy, któremu podlegać będzie nowa struktura marketingowa.

Magda Adasiewicz, dotychczasowa dyrektor biura eventów oraz Aleksandra Kuźbida, dotychczasowa dyrektor biura marketingu i komunikacji, rozstają się z firmą.

Autor/źródło
Disclaimer: Informacje zawarte w niniejszej publikacji służą wyłącznie do celów informacyjnych. Nie stanowią one porady finansowej lub jakiejkolwiek innej porady, mają charakter ogólny i nie są skierowane do konkretnego adresata. Przed skorzystaniem z informacji w jakichkolwiek celach należy zasięgnąć niezależnej porady.

Popularne w tym tygodniu

Start budowy City Point Okęcie. Welcome Airport Services zajmie cały obiekt

Podczas uroczystej ceremonii wmurowania kamienia węgielnego w City Point...

KRAM Investment rozpoczyna realizację Parku Handlowego Bratian i uruchamia pre-kampanię inwestycyjną

KRAM Investment wybrał generalnego wykonawcę budowy Parku Handlowego Bratian...

Nowa strategia Highlander Enterprise: kosmetyki, odzież UV i grafen

Highlander Enterprise S.A. (wcześniej Advanced Graphene Products S.A.) przyjął...

Podobne tematy

ORLEN odkrył nowe złoże gazu w Wielkopolsce

Niemal ćwierć miliarda metrów sześciennych gazu ziemnego wynoszą zasoby...

AFIR: Nowe wyzwania dla infrastruktury ładowania w Polsce

Zgodnie z AFIR, którego przepisy zaczęły być stosowane...

Automaty paczkowe kluczowym elementem strategii firm e-commerce

Według raportu „E-commerce w Polsce 2024”, opublikowanego przez Gemius,...

ORLEN odzyskuje zaufanie Norges Bank i znika z listy obserwacyjnej

W wyniku działań naprawczych podjętych przez obecny Zarząd, ORLEN...

Budżet państwa to iluzja? Ponad 150 instytucji działa poza ustawą budżetową

Polska „funduszowa” ma się świetnie. Z każdym kolejnym rządem...

Stéphane Séjourné z wizytą w Grupie Przemysłowej Baltic – rozmowy o przyszłości europejskiego przemysłu offshore

6 lutego 2025 roku Stéphane Séjourné, Wiceprzewodniczący Komisji Europejskiej...

Marketing sensoryczny w metawersie: Czy wirtualne zakupy mogą angażować wszystkie zmysły?

Nowe technologie, takie jak wirtualna (VR) i rozszerzona rzeczywistość...

Może Cię zainteresować

Polecane kategorie

Exit mobile version