TRANSPORT I LOGISTYKAIle kosztuje transport łodzi?

Ile kosztuje transport łodzi?

Ile kosztuje transport łodzi?

Polacy w 2019 najczęściej sprowadzali łodzie motorowe i jachty z Wielkiej Brytanii. W 2019 transport łodzi na trasach krajowych kosztował średnio 1000 zł, z kolei zagraniczny transport do Polski kosztował średnio 2725 zł. Wśród marek łodzi sprowadzanych do Polski króluje Bayliner. Szczegółowe informacje o sprowadzaniu łodzi przez Polaków prezentuje Raport Łodzie 2019 opublikowany przez Clicktrans – polski serwis aukcji transportowych.

Raport Łodzie 2019 oparty jest na danych z tysięcy zleceń transportowych łodzi motorowych i jachtów opublikowanych w serwisie Clicktrans w latach 2011-2019. Raport pokazuje m.in. główne kierunki transportu łodzi. Polacy sprowadzają łodzie głównie z Wielkiej Brytanii (17,8%), Niemiec (16,1%) i Francji (12,7%). Wielka Brytania jest liderem od 2016 roku. W 2019 najczęściej sprowadzaliśmy łodzie do województwa zachodniopomorskiego oraz pomorskiego.

Ile kosztuje transport łodzi?

W 2019 roku za sprowadzenie łodzi do kraju płaciliśmy średnio 2725 zł. Znacznie tańszy był krajowy transport łodzi, średnio kosztował 1000 zł. Najdroższy był wywóz łodzi z Polski za granicę – za zlecenia na tej trasie Polacy płacili średnio 3240 zł.Ile kosztuje sprowadzenie łodzi do Polski

Jakie marki łodzi sprowadzają Polacy?

W 2019 roku najczęściej sprowadzaliśmy do Polski łodzie marki Bayliner (50%). Drugie miejsce zajęła marka Fletcher (15%), a trzecie – ex aequo Sea Ray i Yamaha (po 10% udziału). Marka Bayliner pozostaje liderem od 2017 roku.Ile kosztuje sprowadzenie łodzi do Polski 2019

Raport Łodzie 2019 to druga edycja raportu na temat sprowadzania łodzi motorowych i jachtów przez Polaków na terenie Europy. Raport został opracowany na podstawie ponad 3 tys. zleceń użytkowników serwisu Clicktrans.pl dotyczących przewozu łodzi w latach 2011-2019. Szczegółowe informacje, wnioski oraz wykresy zawarte zostały w raporcie.

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

- Reklama -Osteopatia Kraków

POLECAMY

chiny

Chiny: od „cudownego wzrostu” do nowej rzeczywistości

0
Chiny potrzebują nowych źródeł wzrostu – sektor nieruchomości: od bohatera do zera, spowolnienie inwestycji zagranicznych (w grę wchodzą zarówno krótkoterminowe czynniki taktyczne, jak i długoterminowe czynniki strukturalne) Popyt zagraniczny: rola Chin jako krytycznego...