Koszty przetargów dla agencji reklamowych: analiza i rekomendacje

Koszty, które ponoszą agencje przystępując do przetargów wynoszą od 0,6 mln nawet do 2,7 mln złotych rocznie – wynika z badania przeprowadzonego przez WTW...

Techniczne SEO dla e-commerce – na co zwrócić uwagę w czasie rozwoju AI?

W e-commerce, branży, w której konkurencja stale narasta, a algorytmy wyszukiwarek ewoluują z dnia na dzień, techniczne SEO stało się nie tylko sztuką, ale...

Strona dla firmy – Dlaczego warto inwestować w profesjonalne rozwiązania?

Marzysz o stronie dla swojej firmy, która zwiększy sprzedaż i pozytywnie wpłynie na kontakt z klientami? Nie decyduj się na półśrodki! Z tego artykułu...

Google schowa nasz numer IP. Mniej niechcianych reklam czy tylko kasowanie konkurencji?

Rozwiązania wprowadzane w projekcie Privacy Sandbox, który domyślnie ma zastąpić pliki cookies, mają w założeniu chronić naszą prywatność w internecie. Tym razem Google chce...

Rynek digital marketingu nieustannie się zmienia, a wraz z nim trendy. Jak być konkurencyjnym na rynku pracy w 2024 roku?

Krajobraz digtial marketingu z roku na rok dynamicznie się zmienia. Trendy, strategie czy technologia również nie pozostają w stagnacji. Dlatego m.in. stałe podnoszenie swoich...

Lokalne władze w Anglii wprowadzają zakaz reklamy niezdrowej żywności na billboardach

Otyłość jest problemem dla coraz większej liczby nastolatków. To głównie przez wzgląd na nich lokalni politycy w Anglii zakazują reklamowania produktów wysokoprzetworzonych na billboardach....

Jak zwiększyć sprzedaż usług, pakietów i droższej oferty wykorzystując płatności abonamentowe od TubaPay?

Twoja oferta sprzedażowa odpowiada doskonale na rzeczywiste potrzeby nabywców, ale wciąż doskwiera Ci niedostateczny wzrost sprzedaży lub niski poziom konwersji? Prawdopodobnie jesteś w tyle...

Zadbaj o SEO, a SEO zadba o Twój biznes. Kluczowe znaczenie pozycjonowania w strategii marketingowej

SEO, PPC i SEM to dzisiaj jedne z najważniejszych narzędzi w arsenale marketera. Przestrzeń internetowa z roku na rok staje się coraz bardziej konkurencyjna,...

Czy warto inwestować w SEO?

Firmy rozpoczynając swoje działania marketingowe lub będąc w trakcie ich prowadzenia nagle zauważa naglącą potrzebę obecności swojego biznesu w wyszukiwarce Google ale w części...

Misja influencerów: oświetlenie kluczowych projektów UE

12 influencerów, 10 dni, 4 kraje, 16 miast i 6279 kilometrów - to wyzwanie, które podjęła grupa wpływowych twórców z Polski, Bułgarii, Holandii i...

Autentyczność marek to nie tylko trend, ale recepta na biznesowy sukces

Marki stały się naszym towarzyszem życia, przyjacielem, wsparciem w propagowaniu różnych idei. Tworzą społeczności, które są najważniejszym kanałem komunikacji z odbiorcą.  Z badań wynika,...

Polacy kochają akcje promocyjne. Co 8 Polak wziął w nich udział w ostatnim roku

Aż 80% Polaków  w ciągu ostatniego roku wzięło udział w akcji promocyjnej. Co siódmy konsument w naszym kraju twierdzi, że udział w konkursie, loterii lub...

Odzież robocza z nadrukiem – czy warto?

Kiedy myślimy o odzieży roboczej z nadrukiem, pierwsze co przychodzi do głowy, to ekipy budowlane w identycznych kamizelkach czy pracownicy serwisów z logo firmy...

9 na 10 użytkowników adblocków na różne sposoby dopuszcza komunikację marketingową

Najnowsza edycja badania IAB Polska na temat zjawiska blokowania reklam pokazuje znaczące wyhamowanie wzrostu liczby użytkowników adblocków, który odnotowano w poprzednich badaniach z lat...

Wybory samorządowe: kandydaci ruszają do walki o głosy wyborców. Internet i billboardy zdominują kampanię

Partie ogólnopolskie i lokalne komitety wyborcze szykują się do ostatecznego boju o miejsca w radach. Kandydaci na prezydentów, wójtów i burmistrzów już pokazują się...

W branży marketingowej czuć powiew optymizmu

Komentarz Wojciecha Haremzy, CEO agencji digital marketingu ICEA, do raportu „CIMO Standards & Foresight – Roztropny optymizm”. Niedawne badanie przeprowadzone już po raz piąty przez...

W jaki sposób DSA realnie wpłynie na marketing internetowy?

Pierwsze tygodnie obowiązywania w pełni Aktu o Usługach Cyfrowych, inaczej DSA (ang. Digital Services Act), który wszedł w życie w połowie lutego we wszystkich...

Jak nie dać się nabrać na fałszywe promocje? Ekspert radzi, jak uchronić się przed sztuczkami marketingowymi

Sklepy niemal na każdym kroku szykują dla konsumentów różne promocje, rabaty i specjalne okazje. Czy warto ulegać pokusom zakupowym? Przy okazji Światowego Dnia Praw...

Sklepy internetowe wciąż są na bakier z dyr. Omnibus

Choć już od ponad roku funkcjonuje dyrektywa Omnibus, zjawisko oszukiwania klientów na promocjach nadal może obejmować nawet 10-15% e-handlu. Głównie dotyczy to małych i...

Billboardy w Polsce trzymają się mocno. 2024 rok to czas wyborów i AI

Rynek reklamy zewnętrznej w Polsce ma się coraz lepiej. Tak wynika z raportu Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej. Według niego wartość sprzedaży reklamy outdoor w...

Trendy w reklamie cyfrowej na 2024 rok

Jakie trendy będą kształtować rynek reklamy internetowej w najbliższym czasie? Agencja Spicy Mobile przedstawia raport „Trendy w reklamie cyfrowej 2024”, a w nim sześć...

Digital Markets Act oczami eksperta – 3 rzeczy o których musisz wiedzieć

Już 6 marca na terenie Unii Europejskiej zacznie obowiązywać Digital Market Act (DMA). O zmianach, które niesie ze sobą regulacja rynku cyfrowego mówi się...

Zobacz, które gadżety reklamowe będą hitem w 2024 roku!

Tegoroczne trendy w branży gadżetów reklamowych będą się skupiały głównie na kilku dziedzinach, takich jak świadomość ekologiczna, zrównoważony styl życia oraz nowoczesne technologie. Podpowiadamy,...

Outsourcing SEO w małych firmach: jak wykorzystać potencjał zewnętrznych ekspertów?

Jednym z kluczowych elementów marketingu małych firm jest pozycjonowanie w wyszukiwarkach, czyli SEO (Search Engine Optimization). Sprawdź, dlaczego outsourcing SEO może być kluczowym ruchem...

Kryzysy internetowe w 2024 roku: fake newsy, wycieki danych i ataki hakerskie na czele

55% ekspertów ds. komunikacji w firmach i organizacjach boi się kryzysów w 2024 roku. To dużo, a poziom strachu utrzymuje się na wysokim poziomie od kilku...

Trendy marketingowe w 2024 roku: Hiperpersonalizacja, rozszerzona rzeczywistość, sztuczna inteligencja i ekologia

Rok temu niewiele osób przewidywało, że znaczenie sztucznej inteligencji wzrośnie aż tak gwałtownie, a przecież znajdujemy się dopiero na początku tej drogi. W 2024...

Okiem eksperta: Kluczowe trendy w digital marketingu na 2024 r.

Digital marketing o obszar ciągłych przemian, napędzany ewoluującymi preferencjami konsumentów, rosnącymi możliwościami technologii oraz dynamicznym środowiskiem biznesowym. Wśród trendów, na które warto zwrócić uwagę...

Marketingowcy: zadowoleni, ale zestresowani i chętni do przebranżowienia

Zadowoleni z pracy, piekielnie zestresowani, a jednocześnie – chętni do przebranżowienia. Taki portret pracowników działów marketingu i PR rysuje się z „Raportu wynagrodzeń i...

IKEA i mBank wycofują reklamy z TV Republika

W ostatnich dniach doszło do dwóch kontrowersyjnych wypowiedzi na antenie TV Republika, które wzbudziły ogromne oburzenie społeczności internetowej oraz skłoniły dwie znane firmy -...

Billboardy przed galeriami handlowymi podpowiedzą, co kupić. Każdemu z osobna

Nośniki reklamy zewnętrznej jak billboardy czy citylighty coraz odważniej korzystają ze zdobyczy sztucznej inteligencji. Celem jest zrewolucjonizowanie sposobu, w jaki marki nawiązują kontakt z...

Sklepy robią coraz mniej akcji rabatowych. Spadki r/r są 15 proc.

W pierwszych trzech kwartałach br. liczba promocji w sklepach detalicznych spadła o niemal 15% rdr. Najmocniej zmalała w hurtowniach i w sklepach RTV-AGD –...

Wyprzedaże tracą na atrakcyjności. Polacy szukają okazji cały rok

Okres poświąteczny tradycyjnie kojarzy się z wyprzedażami. Sklepy na witrynach kuszą promocjami i specjalnymi ofertami na zakup kolekcji jesienno-zimowych, a informacje o czyszczeniu magazynów...

Rynek reklamy w Polsce: listopad 2023 r.

W internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży „Trade”, natomiast w telewizji – „Pharmaceuticals – wynika z danych gemiusAdReal za listopad 2023. Prezentowane dane...

Wyzwania HR dla branży marketingowej

Kluczowe wyzwania HR dla branży marketingowej w świetle badania DEI Census 2023/Kantar przy współpracy SAR oraz badania Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej PARP:...

Google Ads vs. Facebook Ads: Która Platforma Wygrywa?

Aktualnie reklama internetowa stała się kluczowym narzędziem dla firm pragnących dotrzeć do swoich klientów. Dwie wiodące platformy, Facebook i Google Ads, dominują w przestrzeni...

Badanie: Skąd nadejdą kryzysy wizerunkowe w 2024 roku?

Kolejny rok z rzędu utrzymuje się wysoki poziom obaw kryzysowych wśród managerów, dyrektorów ds. komunikacji oraz rzeczników kluczowych polskich firm i instytucji. Przygotowywany na...

Cyfryzacja zmienia kulturę, a finansowanie społecznościowe to jej ważny element

Wyraźnie rośnie znaczenie finansowania społecznościowego w kulturze – wynika z najnowszego badania Patronite i Związku Cyfrowa Polska. Co więcej, sami twórcy patrzą dziś w przyszłość...

Złote Lajki dla samorządów – Local Some’23

Gala rozdania Złotych Lajków odbyła się podczas II Samorządowego Kongresu Internetu i Mediów Społecznościowych Local SoMe’23 we Wrocławiu. W wydarzeniu dedykowanym skutecznej komunikacji samorządowej...

Kryzys i nowe możliwości. Burza medialna wokół odejścia Stanowskiego z Kanału Sportowego

Decyzją o odejściu z Kanału Sportowego i utworzeniem nowego programu – Kanału Zero, Krzysztof Stanowski ściągnął na siebie uwagę mediów i internautów. Jak wynika...

Raport: E-handel w Polsce w okresie Black Friday i Cyber Monday 2023

Szaleństwo zakupów w ostatnich dniach listopada ogarnia polski internet. Efekt Black Friday i Cyber Monday nie jest może w Polsce tak silny, jak choćby w...

Personalizacja treści marketingowych z wykorzystaniem AI – przewodnik

Era marketingu cyfrowego wkroczyła w nową fazę rozwoju, w której sztuczna inteligencja (AI) w marketingu odgrywa kluczową rolę. W szczególności spersonalizowane AI zmienia sposób,...

Paczki świąteczne pełne smaku: Wybór idealnego zestawu dla smakoszy w świecie biznesu

Dla niektórych święta to czas magii i prezentów, a dla innych zaś to wyjątkowa okazja do próbowania doskonałych smaków. Jeśli nie wiesz, co podarować...

Black Friday – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% r/r

Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday w liczbach? Okazuje się,...

Politycy dali zarobić firmom z branży reklamowej. Przychody wzrosły o 25%

Politycy zapewnili polskiej branży reklamowej owocne jesienne zbiory. W przypadku reklamy outdoor przychody wzrosły o 25% w porównaniu z anabolicznym okresem minionego roku. To...

Wyprzedaże nie pozbawiają nas rozsądku. Połowa Polaków w Black Week robi tylko zaplanowane zakupy

Wbrew obiegowym opiniom Polacy rozsądnie korzystają z promocji oferowanych w ramach Black Week – pokazuje najnowsze badanie przeprowadzone na zlecenie VeloBank. Wynika z niego,...

Black Friday i Cyber Monday: okazja czy pułapka?

Czy warto kupować w Black Friday i Cyber Monday? To pytanie zadaje sobie wielu z nas, jednak czy rzeczywiście atrakcyjne oferty i promocje są...

Black (Omnibus) Friday 2023: Sprzedawcy muszą szerzej informować o cenach

Choć Dyrektywa Omnibus obowiązuje w Polsce od początku tego roku, to jednak wciąż wzbudza wiele wątpliwości wśród sprzedawców. Przed nimi ważna próba w postaci...

Panele solarne nowym nośnikiem reklam? To może być ekologiczny przełom

Reklamy, zarówno te tradycyjne billboardy, jak i cyfrowe odpowiedniki generują wkład węglowy. Jednocześnie konsumenci są coraz bardziej na to wyczuleni i chcą od wielu...

Black Friday, Cyber Monday i Mikołajki – jak sztuczki marketingowe wpływają na nasze zakupy

Black Friday, Cyber Monday czy Mikołajki to czas promocji, rabatów i okazji w sklepach. Czy to rzeczywiście najlepszy czas do robienia zakupów, czy element...

Ranking wartości medialnej liderów politycznych w trakcie kampanii wyborczej 2023 r.

Mateusz Morawiecki był najdroższym medialnie politykiem w polskim internecie w trakcie tegorocznej kampanii wyborczej. Wartość przekazów z udziałem premiera wyniosła 450  milionów złotych. Donald...
Exit mobile version