TURYSTYKA I HOTELARSTWOMarriott żegna się z kultowym adresem w Warszawie. Prestiżowy hotel rozpoczyna nowy...

Marriott żegna się z kultowym adresem w Warszawie. Prestiżowy hotel rozpoczyna nowy rozdział

Marriott żegna się z kultowym adresem w Warszawie. Prestiżowy hotel rozpoczyna nowy rozdział

W związku z doniesieniami medialnymi potwierdzamy, że Marriott zakończył współpracę z LIM Center sp. z o.o., właścicielem prestiżowego hotelu w Warszawie. Mimo zerwania umowy, działalność hotelowa jest kontynuowana bez zakłóceń.

Pięciogwiazdkowy hotel, zlokalizowany w centrum Warszawy przy Alejach Jerozolimskich, tuż przy Dworcu Centralnym PKP, przestanie działać pod marką Marriott. Amerykańska sieć wycofała się z jego prowadzenia, jednak LIM Center sp. z o.o. zapewnia, że hotel będzie kontynuował swoją działalność, oferując te same usługi i dążąc do podniesienia ich jakości.

Poniżej przedstawiamy oświadczenie firmy oraz szczegóły dotyczące przyszłości hotelu.

Oświadczenie LIM Center

W odpowiedzi na doniesienia medialne potwierdzamy, że Marriott zerwał umowę licencyjną z naszą spółką. Mimo tej decyzji, działalność hotelowa w budynku jest kontynuowana. Zapraszamy wszystkich gości, którzy zarezerwowali pokoje w tym prestiżowym miejscu w Warszawie.

Do dnia dzisiejszego nie otrzymaliśmy dokładnych powodów decyzji firmy Marriott. W dniu 6 sierpnia 2024 roku otrzymaliśmy pismo zrywające umowę w trybie natychmiastowym, bez zastosowania procedur przewidzianych umową. Jesteśmy zaskoczeni formą przekazania tej informacji oraz jej pochopnością. Uważamy, że takie działanie znacznie wykracza poza przyjęte przez nas standardy biznesowe i narusza postanowienia umowne.

Pragniemy przypomnieć, że hotel prowadzony jest przez spółkę LIM Center sp. z o.o. To nasza firma podpisuje umowy biznesowe, zatrudnia pracowników, pozyskuje partnerów biznesowych oraz rozlicza się podatkowo w Polsce. Marriott International korzystał jedynie z miejsca, lokalizacji i budynku naszej spółki, nadając mu swoją nazwę i markę. Spółka LIM Center sp. z o.o. będzie nadal prowadzić działalność hotelową, zmieni się jedynie nazwa hotelu, ale usługi będą kontynuowane na niezmienionych warunkach i standardach, z dbałością o pracowników, kontrahentów i gości hotelu.

„Dla naszych Klientów w budynku i hotelu – tych biznesowych i indywidualnych – nic się nie zmieni, a nawet dołożymy starań, by te standardy były jeszcze wyższe i abyśmy zapewnili wysoką jakość usług. Teraz będziemy mieli na to w 100% wpływ” – dodaje Dariusz Oleksiak, Dyrektor Zarządzający hotelu.

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

- Reklama -Osteopatia Kraków

POLECAMY

lekarz medycyna technologia

Polski rynek ochrony zdrowia na fali wzrostu – EY prognozuje roczny wzrost o 11%...

0
Z analizy firmy EY wynika, że polski rynek świadczenia usług z zakresu opieki zdrowotnej będzie do 2028 roku rósł w tempie - 11 proc. rocznie. Rozwój stymuluje rosnące finansowanie publiczne i prywatne, które jest...