Nowa funkcja Instagrama rozwinie social commerce

Dynamiczny wzrost popularności zakupów online w ciągu ostatnich dwóch lat przełożył się na rozwój technologii wspierających tę branżę, od nowych metod płatności po coraz...

Koniec śledzenia internautów? Co dalej z plikami cookie? Eksperci wyjaśniają

Stosowane dotychczas zgody na pliki cookies były w dużej mierze nieprawidłowe i niewystarczające, aby legalnie przetwarzać dane użytkowników. To oznacza, że reklamodawcy będą musieli...

Niepewne czasy wymagają zdecydowanych ruchów. Doświadczeni specjaliści wiedzą, jak radzić sobie w biznesowym szumie informacyjnym

Niepewność gospodarcza i geopolityczna odbija się nie tylko na wskaźnikach stricte ekonomicznych, ale również mniej mierzalnych – nastrojach konsumenckich. Te z kolei, abstrahując od...

Serwisy informacyjne po rosyjskiej agresji na Ukrainę – analiza

Polskie serwisy informacyjne odnotowały ponad 30-procentowy wzrost zasięgu tydzień do tygodnia od momentu ataku Rosji na Ukrainę.  Czas spędzany na stronach z tej kategorii...

Kupujesz na Instagramie lub Facebooku? Uważaj, bo takie zakupy potrafią wpędzić w długi

„Udostępniam specjalny kod dla moich followersów: z nim kupicie AirPodsy nie za 599 zł, a za 130 zł!”. „Oddam zabawki dla dzieci za darmo,...

2022 – rok dla odważnych i rozważnych: metawersum, spirale informacyjne i łamanie tabu

Eksperci Grupy Roboczej Public Relations IAB Polska przygotowali wspólną publikację, która stanowi podsumowanie dyskusji i wniosków dotyczących działań komunikacyjnych w roku 2022. Co się...

Budowanie strategii komunikacji – na co postawić w 2022 roku?

Budowanie strategii komunikacji w 2022 roku powinno być ściśle dostosowane do zmieniającej się rzeczywistości. Z danych PwC wynika, że ponad 1/3 młodych ludzi zamierza...

Trendy w branży audiowizualnej i medialnej w 2022 roku

Wraz z postępującą transformacją cyfrową obserwujemy zmiany w różnych obszarach życia społeczno-gospodarczego. Jest to zauważalne chociażby w kontekście dostępu do informacji, które użytkownicy, dzięki...

Media jeszcze nigdy nie były tak ważne dla przedsiębiorców. Dlatego nie ma lepszej inwestycji niż profesjonalny PR

doszukiwać się zarówno we wciąż niepewnej sytuacji gospodarczej, jak i nadal dojrzewającej kulturze biznesowej na polskim rynku w ogóle. Jakie argumenty są w stanie...

94 proc. internautów to multiscreenersi cyfrowi. Marketerzy znajdą wieloekranowców w grach mobilnych

Tempo życia nie zwalnia, a my stajemy się coraz bardziej multitaskingowi. Ta wielozadaniowość ze sfery zawodowej przeszła również do życia codziennego i definiuje sposób...

Naukowcy: media społecznościowe zagrożeniem dla ludzkości

Już nie tylko socjolodzy czy aktywiści ostrzegają przed zgubną rolą baniek informacyjnych w mediach społecznościowych. Również biolodzy apelują, żeby zrozumieć na czym opiera się...

Rządom nie ufamy. Biznes zacznie rządzić informacją?

60% ludzi na świecie twierdzi, że rządy celowo tworzą fałszywe komunikaty. Przestajemy ufać również mediom. To biznes staje się źródłem informacji, a dzięki rzetelnym...

OPI PIB i Akademia Leona Koźmińskiego będą demaskować fake newsy

W ostatnich latach coraz większym problem staje się brak rzetelności informacji opublikowanych w internecie. Ludzie celowo są wprowadzani w błąd, co wpływa na...

Polacy świętowali ponowne otwarcie gastronomii. Z aż 90 proc. wypowiedzi w Internecie przebijają radość i podekscytowanie

Polacy bardzo stęsknili się za możliwością jedzenia i picia poza domem. Tylko w pierwszy weekend otwarcia ogródków gastronomii związane z tym tematem hasztagi osiągnęły...

Polacy o social media w pracy

Niemal 2/3 Polaków przynajmniej raz w tygodniu korzysta z mediów społecznościowych w godzinach pracy - tak wynika z najnowszego raportu Pracuj.pl "Cyfrowa ewolucja kariery"....

Sztuczna inteligencja może moderować wpisy zawierające przemoc jeszcze przed ich publikacją

Algorytmy sztucznej inteligencji są już w stanie wykrywać agresywne zachowania w sieci z 97-proc. skutecznością. Pozwala na to sztuczna inteligencja trzeciej fali, która polega na integracji uczenia...

Jak zmienia się rynek i konsumpcja płatnej TV w Internecie i VOD?

Pandemia nie tylko zwiększyła zainteresowanie IPTV i VOD, ale także gotowość Polaków do płacenia za takie usługi. Dzięki czemu, w najbliższych latach TV na...

Tylko 40% Polaków ufa telewizji

Nie jest dobrze z zaufaniem do telewizji. A przynajmniej taki wniosek można wyciągnąć po lekturze badań serwisu YouGov. Aż 4 na 10 Polaków w...

NIE DLA OPODATKOWANIA reklamy. Oficjalne stanowisko SAR i IAA Polska

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy wzywają rząd do zaniechania prac nad nową daniną od przychodów reklamowych. Środowisko branży komunikacji...

Instytut Zamenhofa prezentuje poradnik bezpieczeństwa dla dziennikarzy w czasie demonstracji

Rusza Instytut Zamenhofa - na początek publikuje poradnik bezpieczeństwa dla dziennikarzy relacjonujących demonstracje i zamieszki uliczne. To materiał, który ma pomóc zadbać o bezpieczeństwo...

Fascynacja nierealnym. Dlaczego wolimy nasze „życie” w Internecie?

Dla jednych to zabawa i odskocznia od codzienności, a dla niektórych szansa na nowe życie. Na bycie kimś, kim nie mieli odwagi stać się...

Czy wiesz co udostępniasz na swoim Facebooku?

W 2020 roku u w “czarnym internecie” hakerzy wystawili na sprzedaż blisko 267 milionów danych z kont Facebookowych. Często publikujemy niewinne zdjęcia, lokalizacje czy...

Plaga skradzionych tożsamości w mediach społecznościowych

Przeglądasz media społecznościowe i nagle trafiasz na drugi profil swojego znajomego albo wyświetla Ci się post, w którym rzekomo znana osoba ogłasza konkurs? Bądź...

Sentinic – wyjątkowe narzędzie do monitorowania wyników Google debiutuje na rynku

93% konsumentów korzysta z wyszukiwarek przed podjęciem decyzji zakupowej. Pierwsze strony wyników wyszukiwania mają kluczowe znaczenie dla tego, jak postrzegany jest produkt, firma czy...

Dzień Bloga i nietypowy blogger – Mariusz Budrowski

W tym tygodniu obchodzimy Dzień Bloga, którego głównym celem jest promowanie blogosfery i zainteresowanie czytelników innymi kulturami. Blogerzy zachęcani są tego dnia do wyszukania...

Wartość tłumaczenia stron internetowych w erze COVID-19

Podczas obecnej pandemii lokalizacja językowa stron internetowych dla klientów z różnych krajów staje się ważniejsza niż kiedykolwiek. Wraz z rozwojem wstrząsającej światem pandemii koronawirusa COVID-19...

Hakerzy włamali się na Twitter. Wiele gwiazd ofiarami ataku

Hakerzy włamali się na konta Twittera wielu znanych osób. Ofiarami padli nie tylko znani właściciele kont, ale również tysiące osób dających się nabrać na...

Wydanie czasopisma – ile to kosztuje?

Marzysz o własnym czasopiśmie i zastanawiasz się, jak to wygląda cenowo? Zawsze dobrze jest wycenić koszt całej inwestycji, zanim rozpoczniesz realizować swoje zamierzenie i...

Komunikacja w czasach pandemii

Zarządzanie informacją i komunikacja to równie ważny element walki z wirusem, co zamykanie granic. Dlaczego? Bagatelizowanie komunikacji, w tym brak szybkiej reakcji na fake...

Koronawirus, czyli jak prowadzić komunikację w czasach pandemii

Rozprzestrzeniająca się epidemia koronawirusa wymusza na zarządach firm zmianę sposobu pracy oraz komunikacji zarówno z pracownikami, jak i otoczeniem zewnętrznym. Najbliższe tygodnie, a może...

Informacja w niepewnych czasach – jak Polacy szukają informacji o koronawirusie w Google

Od kilku dni główną informacją, którą żyje cała Polska jest rozwój sytuacji związanej z koronawirusem. Warto przyjrzeć się w jaki sposób internauci szukają informacji...

Kradł sygnał TV i inwestował w kryptowaluty i nieruchomości, grozi mu 10 lat więzienia

600 tys. złotych w Bitcoinie, nieruchomości i pojazd o łącznej wartości 400 tys. złotych zabezpieczyła na poczet przyszłych kar i grzywien Prokuratura Okręgowa w...

Dezinformacja – definicja, teoria, praktyka i zarządzanie

W dzisiejszej rzeczywistości politycznej i gospodarczej można wyraźnie zauważyć aktywne wykorzystanie różnych technologii dezinformacyjnych. Przede wszystkim dezinformacja stała się jedną z podstawowych technologii informacyjnych...

FBI oskarża pracowników Twittera o szpiegostwo na rzecz Arabii Saudyjskiej

Federalne Biuro Śledcze złożyło w dniu 6 listopada 2019 r. doniesienie na trzech mężczyzn, oskarżając ich o „działania jako niezarejestrowani agenci” na rzecz Arabii...

OdkryjNas.pl – strona przepełniona wartościowymi informacjami

W dobie fake newsów i natłoku bodźców ludzie coraz rzadziej wiedzą, gdzie szukać wartościowych informacji i którym źródłom ufać. ​Portal OdkryjNas.pl stanowi w Internecie...

Generacja C na brzegu sieci – jak na branżę IT wpłynie edge computing?

Szacuje się, że do 2021 r. internetowy ruch generowany przez urządzenia mobilne wzrośnie czterokrotnie, a transfer związany ze strumieniowym wideo i grami online –...

Czy obecność prezesa w social mediach zwiększa wiarygodność firmy?

Coraz więcej prezesów firm jest aktywnych w mediach społecznościowych. Nie każdy z nich potrafi się w nich jednak dobrze odnaleźć. Zobacz, jakie treści powinien...

Narzekacie, że Wasze dzieci, mężowie, żony siedzą non-stop na „fejsie”? W porównaniu do reszty Europy nie jest wcale tak tragicznie!

Dzień bez mediów społecznościowych to dla wielu z nas dzień stracony. Trzeba sprawdzić co wrzuciła do sieci koleżanka, skomentować posta chłopakowi, przyjąć zaproszenia do...

Cyfrowe technologie uzależniające a bezpieczeństwo

Komunikaty ostrzegające przed ryzykownymi technologiami, zakaz posiadania szpiegujących smartwatchów, blokowanie obcych na rzecz tworzenia własnych mediów społecznościowych - to tylko kilka przykładów, jak kraje...

Czy samodzielne prowadzenie kampanii na Linkedin ma sens?

Wykorzystanie mediów społecznościowych do promocji naszego biznesu jest niezwykle skuteczne i pożądane na dzisiejszym, marketingowym rynku. Należy bowiem zadbać o takie kanały promocji, które...

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

Osteopatia Kraków
- Reklama -