niedziela, 20 kwietnia, 2025

Symfonia uruchomiła program Symfonia Lab

Biuro Tłumaczeń OnlineBiuro Tłumaczeń Online

Symfonia, producent i dostawca rozwiązań wspierających cyfryzację i procesy biznesowe małych i średnich przedsiębiorstw, uruchomiła program Symfonia Lab. Jego celem jest tworzenie nowych i udoskonalanie istniejących rozwiązań dla firm, z aktywnym udziałem użytkowników na każdym etapie procesu. Włączenie odbiorców w obszar produkcyjny jest jednym z elementów prowadzonej przez Symfonię polityki skoncentrowanej na kliencie, w której rozwiązania tworzone są zgodnie z potrzebami użytkowników.

Rozwiązania Symfonii opierają się na innowacjach w cyfryzacji, zapewniając MŚP dostęp do nowoczesnych technologii, także chmurowych i wykorzystujących AI. Program Symfonia Lab standaryzuje prace nad tworzeniem oprogramowania w odpowiedzi na zgłaszane przez klientów potrzeby funkcjonalne, które są ustalane podczas konsultacji lub testów. Te działania mają doprowadzić do dostarczania przez Symfonię rozwiązań, z których korzystanie daje użytkownikom satysfakcję i przyjemność oraz poprawia ogólne doświadczenia z pracy z programami informatycznymi. Kluczowe jest zatem nie tylko poznanie potrzeb użytkowników, ale również dogłębne ich zrozumienie i na podstawie tej wiedzy opracowywanie rozwiązań dla MŚP. Zaproszenie przez Symfonię klientów do udziału w procesach wytwórczych i konsultowanie z nimi rozwiązań, przyniesie wymierne korzyści użytkownikom, a Symfonii pozwoli na optymalizację procesu opracowywania produktów i usług.

Użytkownicy oczekują rozwiązań, które realnie wspierają ich w codziennej pracy. A kto lepiej niż oni sami o tym opowie i podzieli się swoimi oczekiwaniami – zauważa Karolina Sielska-Bielska, Customer Experience Manager w Symfonii, odpowiedzialna za wprowadzenie i rozwój programu Symfonia Lab. – Opinie użytkowników w procesie wytwórczym są dla nas bardzo ważne. Wierzymy, że stała praca, oparta o wypracowane w Symfonii standardy, pomoże nam dostarczać produkty i usługi nie tylko wykorzystujące najnowsze technologie chmurowe, sztuczną inteligencję, ale także niosące wartość dla użytkowników – komentuje Karolina Sielska-Bielska.

Przyjęta strategia obejmuje usystematyzowanie metod i procesów pracy z użytkownikami. Na potrzeby Symfonia Lab przeprowadzone zostały szkolenia zespołu projektowego w zakresie obowiązujących standardów i metodologii. Użytkownicy współpracujący przy Symfonia Lab, w trakcie badań proponują modyfikacje w wytwarzanych przez Symfonię programach i ich funkcjonalnościach.

W pierwszej fazie działania Symfonia Lab do procesu badawczo-rozwojowego zostali zaproszeni aktualni użytkownicy rozwiązań Symfonii. W dalszej perspektywie projekt zostanie otwarty również na potencjalnych odbiorców oprogramowania.

Autor/źródło
Disclaimer: Informacje zawarte w niniejszej publikacji służą wyłącznie do celów informacyjnych. Nie stanowią one porady finansowej lub jakiejkolwiek innej porady, mają charakter ogólny i nie są skierowane do konkretnego adresata. Przed skorzystaniem z informacji w jakichkolwiek celach należy zasięgnąć niezależnej porady.

Popularne w tym tygodniu

Nowa strategia Highlander Enterprise: kosmetyki, odzież UV i grafen

Highlander Enterprise S.A. (wcześniej Advanced Graphene Products S.A.) przyjął...

InPost przejmuje Yodel i umacnia pozycję na rynku brytyjskim

Grupa InPost wykonuje zdecydowany krok w kierunku osiągnięcia dominacji...

BioFund zwiększa finansowanie Medicalgorithmics – więcej środków na rozwój algorytmów i globalną ekspansję

W związku ze znacząco zwiększonym zainteresowaniem klientów autorskimi rozwiązaniami...

Start budowy City Point Okęcie. Welcome Airport Services zajmie cały obiekt

Podczas uroczystej ceremonii wmurowania kamienia węgielnego w City Point...

Selena podwaja zysk brutto mimo trudnej sytuacji w budownictwie

Selena, globalny lider i dystrybutor produktów chemii budowlanej oraz...

Podobne tematy

Polacy wybierają wygodę kosztem bezpieczeństwa w sieci – wyniki Adyen Digital Report 2024

Pomimo rosnącej liczby cyberataków i oszustw 30 proc. konsumentów...

Automaty paczkowe kluczowym elementem strategii firm e-commerce

Według raportu „E-commerce w Polsce 2024”, opublikowanego przez Gemius,...

Marketing sensoryczny w metawersie: Czy wirtualne zakupy mogą angażować wszystkie zmysły?

Nowe technologie, takie jak wirtualna (VR) i rozszerzona rzeczywistość...

Pilotaż zakończony sukcesem – Poczta Polska rusza z modernizacją kolejnych placówek

W pierwszym kwartale 2025 roku Poczta Polska rozpoczyna proces...

Badanie „Kobiety w biznesie” – jak przedsiębiorczynie zmieniają polski rynek?

Gdyby więcej jednoosobowych działalności gospodarczych należało do kobiet, to...

Urząd Ochrony Danych Osobowych bada zgodność DeepSeek z regulacjami UE

Urząd Ochrony Danych Osobowych (UODO) rozpoczął analizę modelu DeepSeek...

Compensa wdraża AI, by zwiększyć efektywność o 75%

Compensa, jeden z liderów polskiego rynku ubezpieczeń majątkowych, wprowadza...

Może Cię zainteresować

Polecane kategorie