FIRMYAilleron dołącza do Szwajcarskiego Stowarzyszenia Leasingowego (SLV)

Ailleron dołącza do Szwajcarskiego Stowarzyszenia Leasingowego (SLV)

Ailleron dołącza do Szwajcarskiego Stowarzyszenia Leasingowego (SLV)

Ailleron ogłosił rozpoczęcie współpracy ze Szwajcarskim Stowarzyszeniem Leasingowym (Schweizerischer Leasingverband – SLV). SLV reprezentuje 80% lokalnego rynku leasingowego, co czyni tę współpracę strategicznym krokiem dla Ailleron w rozszerzaniu swojej obecności w regionie DACH (Niemcy, Austria, Szwajcaria).

Ailleron przywiązuje dużą wagę do rynku DACH, co widać w ich strategicznych decyzjach, takich jak otwarcie biura w Austrii i rozszerzenie bazy klientów na tym rynku. Lokalne biuro umożliwia Ailleron bliższe relacje z klientami, oferując im dostosowane rozwiązania, które spełniają specyficzne wymagania rynkowe.

Kamil Portka, General Manager LeaseTech Ailleron, podkreśla korzyści płynące z członkostwa w stowarzyszeniach leasingowych. „To, co najbardziej doceniam w członkostwie w stowarzyszeniach leasingowych, to partnerskie dyskusje, obecność Ailleron na kluczowych wydarzeniach w danych krajach, możliwość poznania lokalnych wyzwań i stawienia im czoła razem z naszymi klientami. Nasze wielokanałowe rozwiązania w zakresie oprogramowania leasingowego usprawniają zakupową podróż klienta leasingowego, jednocześnie wyposażając firmy leasingowe w nowoczesne narzędzia zwiększające wolumen sprzedaży i zapewniające im w pełni zautomatyzowaną obsługę klienta. Rozwiązania te mają na celu napędzanie cyfrowej transformacji w firmach leasingowych, umożliwiając firmom bardziej efektywne zarządzanie swoimi portfelami.”

Współpraca z SLV to kolejny krok na drodze Ailleron do budowania silnej pozycji na międzynarodowych rynkach leasingowych i umacniania swojej reputacji jako zaufanego partnera w cyfrowej transformacji branży.

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

- Reklama -Osteopatia Kraków

POLECAMY

niemcy

Kontrole na niemieckich granicach i ich wpływ na gospodarkę – w tym sytuację polskich...

0
Kontrole graniczne wydłużą czas przekraczania granic, średnio o 20 minut, z czym wiąże się wzrost kosztów transportu. Dwie trzecie niemieckiego importu odbywa się przez granice lądowe z krajami sąsiednimi – droższy transport oznaczać będzie...