Personalizacja treści marketingowych z wykorzystaniem AI – przewodnik
Redakcja -
Era marketingu cyfrowego wkroczyła w nową fazę rozwoju, w której sztuczna inteligencja (AI) w marketingu odgrywa kluczową rolę. W szczególności spersonalizowane AI zmienia sposób,...
Polskie firmy nie są gotowe na AI – wynika z najnowszego badania Cisco
Redakcja -
Badanie Cisco AI Readiness Index wykazało, że jedynie 6 proc. organizacji w Polsce jest w pełni przygotowanych do wdrożenia i wykorzystania sztucznej inteligencji. Jednocześnie...
76% firm planuje zwiększyć wydatki na IT związane z generatywną sztuczną inteligencją
Redakcja -
Ankieta przeprowadzona przez Dell Technologies we Francji, Niemczech, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych pokazuje gotowość firm do wdrażania GenAI.
Trzy czwarte (76%) respondentów ocenia...
Sztuczna inteligencja w służbie obywateli i administracji rządowej
Redakcja -
Grupa Badawcza SoDA AI Research Group zaprezentowała raport pt. „Współpraca Człowieka z AI: Perspektywy dla polskiego sektora publicznego”. Ponad 200 stronicowa publikacja, która została...
OpenAI tworzy pierwszy marketplace GPTs, botów monetyzujacych ekspertyzę
Redakcja -
Zapowiadany przez OpenAI marketplace GPTs to przełom w e-commerce, gdzie kluczowym produktem staje się ekspertyza, a nie tylko produkt. Platforma ta otwiera nowe możliwości...
Umiejętności miękkie kluczem do sukcesu w erze sztucznej inteligencji
Redakcja -
Od momentu uruchomienia ChatuGPT w listopadzie 2022 roku, świat biznesu znajduje się w fazie zachwytu związanego ze sztuczną inteligencją. Liderzy i rekruterzy spotkali się...
Jak sztuczna inteligencja zmieni rynek pracy w 2024 r? Czy zabierze nam pracę?
Redakcja -
Podobnie jak w życiu, tak i w technologii jedyną stałą jest zmiana. Poniżej przedstawiamy prognozy liderów Salesforce dotyczące tego, jak technologia będzie kształtować przyszłość,...
Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje biznes
Redakcja -
Sztuczna inteligencja (AI) zmienia krajobraz biznesowy na niespotykaną skalę. Badania pokazują, że 57% firm zauważa przyspieszenie procesu wprowadzania produktów dzięki zastosowaniu takich rozwiązań, a...
Dwulicowość sztucznej inteligencji
Redakcja -
Z generatywną sztuczną inteligencją współpracują zarówno cyberprzestępcy jak i cyberpolicjanci. Kto dziś ma przewagę w cyberprzestrzeni i jak sztuczna inteligencja zwalcza samą siebie?
Według ogłoszonego...
AI w handlu: obsługa klienta, personalizacja i nowe doświadczenia zakupowe
Redakcja -
Według wyników piątej edycji Barometru Retail przeprowadzonego przez firmę doradczo-technologiczną Future Mind, eksperci sektora handlu coraz częściej wykorzystują sztuczną inteligencję w procesach biznesowych. Wskazali,...
Tendencyjność danych – czy korzystanie z AI przez firmy może być etyczne?
Redakcja -
Według badania zleconego przez Progress, 66% firm doświadcza obecnie problemu tendencyjności danych. Wykorzystywana przez firmy w coraz większym stopniu sztuczna inteligencja wzmacnia nieświadome uprzedzenia...
Sztuczna inteligencja stworzy spersonalizowany bukiet kwiatów
Redakcja -
Rusza pierwsza w Europie kwiaciarnia internetowa opierająca się na sztucznej inteligencji, nauce i psychologii. Panksy właśnie rozpoczyna swoją działalność w Polsce. Wystarczy odpowiedzieć na...
NAJNOWSZE ARTYKUŁY
- Reklama -