poniedziałek, 28 kwietnia, 2025

CCC przejmuje Shopex – co to oznacza dla branży fashion?

Biuro Tłumaczeń OnlineBiuro Tłumaczeń Online

28 stycznia grupa CCC oraz Szopex zawarły umowę dotyczącą przejęcia przez Modivo SA większościowego pakietu udziałów w Szopex. Przejęcie Szopex pozwoli Grupie CCC, w tym szczególnie Modivo, na uzupełnienie piramidy produktowej o segment premium oraz wzmocnienie współpracy z globalnymi markami w wyższych segmentacjach produktowych i cenowych.

CCC stawia na modę premium – nowy rozdział dla polskich konsumentów

Przejęcie Szopexu przez CCC oznacza znaczącą ewolucję na polskim rynku modowym. To odważne posunięcie oznacza, że CCC nie tylko chce być liderem na rynku mody premium, ale także udoskonalić swoją ofertę dla szerszego grona klientów. Wchodząc do wyższego segmentu cenowego, CCC jest w stanie zapewnić wybór dla każdego – od osób poszukujących wartości po tych pragnących luksusu.

Sukces w segmencie premium wymaga jednak czegoś więcej niż tylko pożądanych produktów. CCC rozumie, że najważniejsze jest doskonałe doświadczenie klienta. Każda interakcja, od przeglądania stron internetowych po wizyty w sklepach, musi być starannie przemyślana, aby zadowolić wymagających klientów premium.

To przejęcie zaostrza konkurencję na rynku premium, zachęcając wszystkie marki do poprawy jakości obsługi klienta. To ciekawy czas dla mody w Polsce i wierzę, że stawianie klienta na pierwszym miejscu będzie kluczem do sukcesu w tej nowej erze.

Sho Kondo, managing partner w firmie konsultingowej Kondo&Partners

Autor/źródło
Disclaimer: Informacje zawarte w niniejszej publikacji służą wyłącznie do celów informacyjnych. Nie stanowią one porady finansowej lub jakiejkolwiek innej porady, mają charakter ogólny i nie są skierowane do konkretnego adresata. Przed skorzystaniem z informacji w jakichkolwiek celach należy zasięgnąć niezależnej porady.

Popularne w tym tygodniu

ZPPHiU: Brak transparentności kosztów wspólnych w centrach handlowych uderza w najemców

Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług (ZPPHiU) wskazuje, że...

Moda w cieniu ceł i zmian geopolitycznych. Kto zyska, a kto straci w globalnym łańcuchu dostaw?

Świat mody odchodzi od produkcji w Chinach, ale na...

Podobne tematy

Usługa InPost Pay będzie dostępna we wszystkich sklepach Grupy CCC – Modivo, CCC oraz e-Obuwie

Wdrożenie usługi InPost Pay obejmie strony internetowe sklepów Modivo,...

Marketing sensoryczny w metawersie: Czy wirtualne zakupy mogą angażować wszystkie zmysły?

Nowe technologie, takie jak wirtualna (VR) i rozszerzona rzeczywistość...

Grupa Arche wypłaciła inwestorom 56 mln zł w 2024 roku

W samym 2024 r. inwestorzy otrzymali ponad 56 mln...

Daniel Pawelczyk Finance Directorem i członkiem zarządu w TD SYNNEX Poland

TD SYNNEX (NYSE: SNX) poinformował o powołaniu Daniela Pawelczyka...

Lennart Zipfel nowym dyrektorem finansowym FREENOW – zastąpi Johannesa Prantla

Lennart Zipfel został mianowany nowym dyrektorem finansowym (CFO)...

Młodzi vs. doświadczeni – jak przełamać stereotypy i stworzyć silny zespół?

Dzisiejszy rynek pracy jest areną dynamicznych zmian, które wymagają...

Komputery kwantowe – rewolucja, która zmieni oblicze informatyki

Komputery kwantowe i dokonywane z ich pomocą obliczenia kwantowe...

Może Cię zainteresować

Polecane kategorie