poniedziałek, 14 kwietnia, 2025

Usługa InPost Pay będzie dostępna we wszystkich sklepach Grupy CCC – Modivo, CCC oraz e-Obuwie

Biuro Tłumaczeń OnlineBiuro Tłumaczeń Online

Wdrożenie usługi InPost Pay obejmie strony internetowe sklepów Modivo, CCC i e-Obuwie oraz ich aplikacje mobilne. Z usługi InPost Pay korzysta już ponad 7,5 mln użytkowników i została wprowadzona przez ponad 1 700 merchantów.

Decyzja o współpracy jest wynikiem bardzo dobrych rezultatów pilotażu prowadzonego w sklepie DeeZee przez ostatnie 14 miesięcy. InPost Pay potwierdził wysoką skuteczność w zakresie poprawy konwersji koszykowej o ponad 20 p.p., a jego udział w całości koszyków DeeZee, w kluczowym okresie osiągnął poziom blisko 10%.

InPost Pay to kolejny element ekosytemu InPost, skoncentrowany na stałym doskonaleniu doświadczeń zakupowych w e-commerce oraz na błyskawicznej dostawie. Tym samym, InPost Pay dopełnia ścieżkę zakupową, która staje się bardziej intuicyjna, szybsza i wygodniejsza. Naszym priorytetem jest usprawnianie codziennych zakupów i transakcji online. W ostatnim czasie do grona naszych partnerów dołączyła sieć Media Expert, a teraz zawieramy współpracę z Grupą CCC. Cieszę się, że kolejne sklepy dostrzegają korzyści, jakie płyną z wdrożenia InPost Pay, który zwiększa konwersję koszykową i pomaga w zdobywaniu nowych klientów mówi Szymon Wałach, wiceprezes zarządu ds. digital i strategii InPost.

– We wdrożeniu InPost Pay w całej Grupie Kapitałowej widzimy szereg konkretnych korzyści biznesowych. Przede wszystkim przekonuje nas synergia wartości, które daje InPost Pay oraz Program Lojalnościowy InPost. Dzięki temu wdrożymy szereg nowatorskich rozwiązań wspierających lojalizację i przywiązanie do naszych marek przez wszystkich kupujących. Docelowo doprowadzi to do istotnego obniżenia kosztów pozyskania klienta, co jest strategicznym celem GK CCC – mówi Karol Półtorak, Członek Zarządu GK CCC.

Autor/źródło
Disclaimer: Informacje zawarte w niniejszej publikacji służą wyłącznie do celów informacyjnych. Nie stanowią one porady finansowej lub jakiejkolwiek innej porady, mają charakter ogólny i nie są skierowane do konkretnego adresata. Przed skorzystaniem z informacji w jakichkolwiek celach należy zasięgnąć niezależnej porady.

Popularne w tym tygodniu

Nowa strategia Highlander Enterprise: kosmetyki, odzież UV i grafen

Highlander Enterprise S.A. (wcześniej Advanced Graphene Products S.A.) przyjął...

Dwie firmy z dofinansowaniem z KPO na projekty gospodarki obiegu zamkniętego

Narodowe Centrum Badań i Rozwoju rozstrzygnęło konkurs na innowacyjne...

Baseig SA – polski fashion-tech szykuje się do debiutu na NewConnect

Na polskim rynku pojawił się nowy gracz z w...

Medicalgorithmics przyspiesza ekspansję. Teraz czas na Słowenię

Medicalgorithmics konsekwentnie realizuje nową strategię rozwoju, przyjętą półtora roku...

ORLEN analizuje rynek niskoemisyjnego i odnawialnego amoniaku

ORLEN rozpoczyna badanie rynku i dialog z potencjalnymi dostawcami...

Podobne tematy

Prenumerata przez Paczkomat? Grupa InPost w ramach pilotażu będzie dostawcą Tygodnika Powszechnego

InPost będzie dostarczał czasopismo „Tygodnik Powszechny”, a tym samym...

7R ponownie buduje dla InPost – dwa magazyny o łącznej powierzchni 20 tys. m² na Pomorzu

Deweloper 7R dostarczy kolejne dwa magazyny dla InPost. Realizacje...

Po sukcesie w Polsce, czas na Wielką Brytanię – Grupa T2S rozwija skrzydła

Branża outsourcingu pracowniczego i procesowego w Polsce stale się...

Jedno rozwiązanie, które odmieni Twój e-commerce – wypróbuj Abonamenty dla firm od InPost!

Jak zoptymalizować koszty dostaw i uprościć logistykę? Abonamenty dla...

CCC przejmuje Shopex – co to oznacza dla branży fashion?

28 stycznia grupa CCC oraz Szopex zawarły umowę dotyczącą...

Grupa InPost dostarczyła w 2024 roku ponad miliard przesyłek

Grupa InPost w 2024 roku po raz pierwszy w...

Może Cię zainteresować

Polecane kategorie