poniedziałek, 7 kwietnia, 2025

Jakub Błaszczykowski ambasadorem w mPay

Biuro Tłumaczeń OnlineBiuro Tłumaczeń Online

mPay stawia na rozwój świadomości marki i podpisuje umowę ambasadorską z Jakubem Błaszykowskim.

Jednym z założeń strategii rozwoju mPay w 2024 roku, jest zbudowanie świadomości, zaufania i zainteresowania u potencjalnych użytkowników do marki mPay. W tym celu spółka zawarła Umowę Marketingowo-Inwestycyjną z byłym reprezentantem Polski – Jakubem Błaszczykowskim. Jakub zawsze ostrożnie dobierał projekty, w których uczestniczył, ale do mPay przekonała go polityka bezpieczeństwa i transparentności, panujące w aplikacji mPay, ponieważ bezpieczeństwo płatności i środków zgromadzonych w aplikacji jest dla mPay celem nadrzędnym. Pan Jakub Błaszczykowski dzięki współpracy obejmie również pulę akcji mPay.

– Gdy wchodziłem do zarządu mPay, jednym z moich zobowiązań było wzmocnienie przekazu przemiany mPay w superaplikację oraz zbudowanie wokół tego świadomości marki. Jakub Błaszczykowski był do tego idealny, gdyż szukał ciekawego projektu. Sam Jakub bardzo ostrożnie podchodził do współpracy z mPay, ale w miarę trwania rozmów i zapoznania się z wartościami marki, nasz projekt budził w nim coraz większe zainteresowanie. Największą korzyścią dla mPay z tej współpracy będzie płynący z niej przekaz, czyli „Płatności Fair-Play”. Argumentami przemawiającymi za mPay są transparentność zasad, bezpieczeństwo oraz portfolio zaawansowanych projektów fintechowych i to właśnie one przekonały do współpracy. – opowiada Łukasz Hołubowski, delegowany członek Rady Nadzorczej do wsparcia Zarządu w tym projekcie.

Od zawsze lubiłem czyste i jasne zasady gry. W swoich przedsięwzięciach biznesowych również kieruję się tym przekonaniem i dlatego zdecydowałem się na współpracę z mPay. Ten fintech ma ogromne, ponad 20-letnie doświadczenie i pokazuje swoim użytkownikom, że branża finansowa nie musi być skomplikowana, a sama aplikacja może być bardzo funkcjonalnym narzędziem w codziennym życiu. Te fakty budzą moje zaufanie i skłoniły mnie do realizacji tego projektu. – komentuje Jakub Błaszczykowski.

Dzięki współpracy z Jakubem Błaszykowskim, mPay będzie mógł dotrzeć do nowej grupy odbiorczej. Wiele osób z grupy fanów Blaszczykowskiego, nie zna lub tylko słyszało o aplikacji mPay. Działania marketingowe z Jakubem Błaszkowskim pozwolą na zbudowanie większej świadomości marki mPay, jak również zaufania do niej. Jego wizerunek zagości na kanałach social media spółki, materiałach promocyjnych, a sam Jakub weźmie udział w podcaście na kanale YouTube. W trakcie roku odbędzie się też spotkanie z użytkownikami aplikacji. Hasłem kampanii będzie „Płatności Fair-Play”

Zaufanie Jakuba Błaszczykowskiego to dla nas ogromny zaszczyt. Ta współpraca otwiera przed mPay wiele możliwości dotarcia do użytkowników, którzy kojarzą aplikację mPay tylko jedną funkcją np. zakupem biletów komunikacji miejskiej czy opłacaniem parkingów. Dziś mPay to również funkcjonalne narzędzie finansowe. Jakub pokaże użytkownikom możliwości drzemiące w naszych produktach i usługach. Liczymy, że nasza misja bycia przewodnikiem w cyfrowym świecie przy wsparciu Ambasadora w niedalekiej przyszłości doprowadzi do zwiększenia aktywności użytkowników oraz zwiększenia tempa napływania nowych. Już dziś mamy bazę 1,5 mln użytkowników, a dzięki np. ciekawym wydarzeniom z udziałem Jakuba Błaszczykowskiego dojdziemy do poziomu 2,5 mln użytkowników wcześniej niż zakładaliśmy opowiada Andrzej Basiak, prezes mPay.

Nad całością projektu będzie czuwać nowy szef marketingu mPay – Jarosław Grzesica, który jest też odpowiedzialny za strategię marki mPay. Jarosław jest managerem z ponad 20-ltenim doświadczeniem. Budował je współpracując m.in. z Heyah, T-mobile, Totalizator Sportowy czy Canal+.

Autor/źródło
Disclaimer: Informacje zawarte w niniejszej publikacji służą wyłącznie do celów informacyjnych. Nie stanowią one porady finansowej lub jakiejkolwiek innej porady, mają charakter ogólny i nie są skierowane do konkretnego adresata. Przed skorzystaniem z informacji w jakichkolwiek celach należy zasięgnąć niezależnej porady.

Popularne w tym tygodniu

PHN pozyskał finansowanie na budowę farmy fotowoltaicznej w Czerwonaku

Polski Holding Nieruchomości z sukcesem uzyskał finansowanie na realizację...

Rekordowe wyniki ORLEN Paczki i plany rozwoju nowej spółki

ORLEN Paczka, należąca do Grupy ORLEN spółka świadcząca usługi...

Grupa Recykl podpisała warunkowe porozumienie ws. pożyczki 6 mln EUR na ekspansję zagraniczną

Zarząd Grupy Recykl, notowanego na NewConnect lidera rynku zagospodarowywania...

Pharmena podsumowuje 2024 r. – spadek przychodów po sprzedaży segmentu dermokosmetyków i 90% wzrost przychodów z suplementów diety

Pharmena SA, biotechnologiczna spółka notowana na głównym parkiecie GPW,...

Archicom z 29% wzrostem sprzedaży mieszkań w I kwartale 2025 roku

Grupa Archicom zakończyła I kwartał 2025 roku z 530...

Podobne tematy

Polacy wybierają wygodę kosztem bezpieczeństwa w sieci – wyniki Adyen Digital Report 2024

Pomimo rosnącej liczby cyberataków i oszustw 30 proc. konsumentów...

Automaty paczkowe kluczowym elementem strategii firm e-commerce

Według raportu „E-commerce w Polsce 2024”, opublikowanego przez Gemius,...

Marketing sensoryczny w metawersie: Czy wirtualne zakupy mogą angażować wszystkie zmysły?

Nowe technologie, takie jak wirtualna (VR) i rozszerzona rzeczywistość...

Compensa wdraża AI, by zwiększyć efektywność o 75%

Compensa, jeden z liderów polskiego rynku ubezpieczeń majątkowych, wprowadza...

Grupa Arche wypłaciła inwestorom 56 mln zł w 2024 roku

W samym 2024 r. inwestorzy otrzymali ponad 56 mln...

Przedsiębiorcy coraz chętniej sięgają po podpis elektroniczny – oto dlaczego

W dobie cyfryzacji podpis elektroniczny staje się nieodłącznym elementem...

Samochód nowy czy używany? Podpowiadamy co wybrać!

Zakup samochodu to jedna z najważniejszych decyzji finansowych, jaką...

Może Cię zainteresować

Polecane kategorie