niedziela, 4 grudnia, 2022
MOTORYZACJAMercedes-Benz po raz kolejny najcenniejszą marką samochodów luksusowych na świecie

Mercedes-Benz po raz kolejny najcenniejszą marką samochodów luksusowych na świecie

-

tłumaczenia biuro tłumaczeń 123tlumacz.pl

Mercedes-Benz po raz kolejny najcenniejszą marką samochodów luksusowych na świecie

Mercedes-Benz ugruntował swoje czołowe miejsce i pozostał jedyną europejską marką w pierwszej dziesiątce zestawienia „Best Global Brands 2021”. W najnowszej edycji rankingu wartości marek publikowanego przez renomowaną amerykańską firmę konsultingową Interbrand, producent spod znaku trójramiennej gwiazdy zajmuje ósme miejsce – niezmienne od 2018 r. Wartość marki względem poprzedniego badania wzrosła o 3%, do 50,866 mld dolarów. Oznacza to, że już szósty rok z rzędu Mercedes-Benz pozostaje najcenniejszą marką samochodów luksusowych na świecie – i jedyną taką w pierwszej dziesiątce.

Nasza niezmienna obecność w pierwszej dziesiątce i coraz większa wartość naszej marki to sukcesy, z których jesteśmy w zespole Mercedes-Benz naprawdę dumni. Wynik ten stanowi kolejne potwierdzenie naszego strategicznego kierunku – zarówno dla samej firmy, jak i pod względem pozycjonowania naszej marki. We wszystkich swoich markach Mercedes-Benz przechodzi od tradycyjnego pojmowania luksusu do jego nowoczesnej interpretacji, która kładzie nacisk na aspekty takie jak przystępność, innowacyjność i indywidualność, buduje świadomość świata pełnego nowych możliwości i wzbudza entuzjazm dla zrównoważonej mobilności – skomentowała Bettina Fetzer, wiceprezes Mercedes-Benz AG ds. komunikacji i marketingu.

Mercedes-Benz przygotowuje się, by wszędzie tam, gdzie pozwolą na to warunki rynkowe, przejść na zasilanie w pełni elektryczne. Cele firmy zawierają się w hasłach „Lead in Electric” (z ang. przywództwo w napędzie elektrycznym) oraz „Lead in Car Software” (z ang. przywództwo w samochodowym oprogramowaniu).

Ranking najcenniejszych marek świata

Już od 1999 roku amerykańska firma konsultingowa Interbrand prowadzi badanie „Best Global Brands”. Starannie przygotowane zestawienie 100 najcenniejszych marek na świecie powszechnie uchodzi za punkt odniesienia i ważny wskaźnik wykorzystywany przez dyrektorów generalnych globalnych firm. Renomowany ranking bazuje na trzech podstawowych kryteriach: „Wyniki finansowe produktów lub usług danej marki”, „Rola marki w procesie podejmowania decyzji zakupowych” oraz „Siła marki, jeśli chodzi o zabezpieczenie przyszłych zwrotów dla firmy”. Używana do oceny metodologia, certyfikowana zgodnie z ISO 10668, stanowiła pierwszy powszechnie akceptowany standard porównywania marek i umożliwia ich obiektywną klasyfikację w oparciu o kryteria finansowe. Więcej informacji na temat badania oraz Interbrand można znaleźć na stronie: www.bestglobalbrands.com.

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

- Advertisment -

POLECAMY

Rentowność czy płynność – Black Friday w trudnych dla sprzedawców czasach

0
Wartość sprzedaży detalicznej artykułów drugorzędnej potrzeby w USA (artykuły trwałego użytku, odzież, rozrywka i rekreacja) osiągnęła najwyższą wartość w III kwartale 2022 roku, głównie dzięki wysokim cenom. W tym samym okresie sprzedawcy detaliczni...

W 2023 czekają nas dwucyfrowe spadki cen nieruchomości

0
Czy ceny nieruchomości spadną w najbliższej perspektywie? Czy spready, tj. różnice pomiędzy stopami kapitalizacji dla nieruchomości a rentownościami dziesięcioletnich obligacji skarbowych, powrócą do poziomów zbliżonych do historycznych średnich? Na te i inne pytania w...

Jak ocenić wartość dzieła sztuki? Poradnik inwestora

0
Skuteczna inwestycja w sztukę nie musi być dziełem przypadku, a wbrew pozorom może – a nawet powinien – być to zakup podyktowany logiką.  Co liczy się zatem zamiast tzw. dobrego smaku? Co – oprócz...