• BIZNES
    • PRAWO
    • PODATKI
    • ADMINISTRACJA
    • HANDEL
    • EKSPORT
    • PRZEMYSŁ
    • MARKETING
    • START-UPY
  • FINANSE
    • BANKOWOŚĆ
    • DOTACJE
    • FAKTORING
    • KREDYTY
    • LEASING
    • INWESTYCJE
    • KRYPTOWALUTY
    • WALUTY
    • ZŁOTO
    • UBEZPIECZENIA
    • WINDYKACJA
  • PRACA I KARIERA
    • BEZROBOCIE
    • REKRUTACJA
    • WYNAGRODZENIA
  • SEKTORY
    • ADMINISTRACJA
    • BEZPIECZEŃSTWO
    • EDUKACJA
    • MEDIA
    • MEDYCYNA I FARMACJA
    • MOTORYZACJA
    • NIERUCHOMOŚCI
    • ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
    • OUTSOURCING
    • PRZEMYSŁ
    • INNOWACJE
    • TRANSPORT I LOGISTYKA
    • TURYSTYKA I HOTELARSTWO
    • ŻYWNOŚĆ I ROLNICTWO
Wyszukiwanie
Magazyn ManagerMagazyn MANAGER+Magazyn MANAGER+
środa, 18 maja, 2022
  • Artykuły sponsorowane
  • Kontakt
  • Publikuj
Facebook
Linkedin
Twitter
Magazyn ManagerMagazyn ManagerMagazyn Manager
  • BIZNES
    • PRAWO
    • PODATKI
    • ADMINISTRACJA
    • HANDEL
    • EKSPORT
    • PRZEMYSŁ
    • MARKETING
    • START-UPY
  • FINANSE
    • BANKOWOŚĆ
    • DOTACJE
    • FAKTORING
    • KREDYTY
    • LEASING
    • INWESTYCJE
    • KRYPTOWALUTY
    • WALUTY
    • ZŁOTO
    • UBEZPIECZENIA
    • WINDYKACJA
  • PRACA I KARIERA
    • BEZROBOCIE
    • REKRUTACJA
    • WYNAGRODZENIA
  • SEKTORY
    • ADMINISTRACJA
    • BEZPIECZEŃSTWO
    • EDUKACJA
    • MEDIA
    • MEDYCYNA I FARMACJA
    • MOTORYZACJA
    • NIERUCHOMOŚCI
    • ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
    • OUTSOURCING
    • PRZEMYSŁ
    • INNOWACJE
    • TRANSPORT I LOGISTYKA
    • TURYSTYKA I HOTELARSTWO
    • ŻYWNOŚĆ I ROLNICTWO
Na Topie

Stres w miejscu pracy

Współpraca z partnerem Executive Search – 9 wskazówek, jak ją dobrze przeprowadzić

Komentarz do decyzji IOSCO – regulacja rynku kryptowalut – Przemysław Kral (Zonda)

Zwołanie zebrania wspólnoty – błędy oznaczają spory kłopot?

Invista S.A. efektywnie wykorzystuje park nieruchomości. W najbliższych tygodniach umowy o wartości ponad 10 mln zł

HANDELE-COMMERCE7 potrzeb klientów sklepów przyszłości. Jak je zaspokoić?

7 potrzeb klientów sklepów przyszłości. Jak je zaspokoić?

ecommerce
Autor: Redakcja

-

mar 16, 2022
0
Facebook
Twitter
Pinterest
WhatsApp
    tłumaczenia biuro tłumaczeń 123tlumacz.pl
    HANDELE-COMMERCEBIZNES

    PODOBNE ARTYKUŁY

    HANDEL

    Przyszłość centrów handlowych

    MARKETING

    Firmy zainwestują ponad 50% więcej w digital marketing

    TRANSPORT I LOGISTYKA

    Ile kryzysów potrzeba do skrócenia łańcuchów dostaw?

    • Tagi
    • Amazon
    • Auchan
    • Cyfryzacja
    • e-commerce
    • FOR
    • InPost
    • Krzysztof Heyda
    • Santander Consumer Bank
    • USA

    7 potrzeb klientów sklepów przyszłości. Jak je zaspokoić?

    Dynamiczny rozwój technologii i powszechna cyfryzacja sprawiły, że o sklepach przyszłości nie mówi się już w kontekście futurystki. Są one obecne tuż za naszym rogiem i na wyciagnięcie ręki – w naszych smartfonach. Coraz więcej sieci handlowych inwestuje w autonomiczne punkty i najlepsze doświadczenia klienta. To czego oczekują konsumenci to przede wszystkim wygoda. Czynnik ten determinuje wymagania stawiane detalistom, takie jak przyjazne dostawy i zwroty, rekomendacje czy onboarding nowych funkcjonalności. Z perspektywy sprzedawcy ważny jest również optichannel, czyli wybrany przez konsumenta punkt kontaktu z marką.

    Według danych Smart Insights, zajmującego się doradztwem w obszarze marketingu cyfrowego, aż 97 proc. konsumentów deklaruje, że zrezygnowało z zakupów z powodu niedogodności. Jednocześnie 83 proc.  twierdzi, że wygoda podczas zakupów jest obecnie ważniejsza niż pięć lat temu.[1] Oznacza to, że klienci oczekują przede wszystkim komfortu, dlatego handel musi konkurować nie tylko ceną. Trzeba jednak pamiętać, że wygoda (ang. convenience) to bardzo szerokie pojęcie i ma różne oblicza. Niezależnie jednak czy mowa o sklepie internetowym, czy stacjonarnym, często jest ona związana z szybkością.

    Na skróty:

    • Szybka ścieżka zakupu
    • Rekomendacje
    • Ekspresowe dostawy, również w weekendy
    • Bezkosztowe zwroty i odroczona płatność
    • Wyzwaniem jest onbording nowych funkcjonalności i optichannel

    Szybka ścieżka zakupu

    Współczesny, intensywny tryb życia sprawia, że wielu konsumentów robi zakupy wtedy, kiedy jest to możliwe, czyli często w biegu. W związku z tym poszukują sklepów, które pozwolą im zaoszczędzić cenny czas. W sieci jest to możliwe dzięki tzw. zero lub one clickowi, czyli funkcjonalności skracającej ścieżkę zakupu. Dzięki zdefiniowaniu użytkownika na początków zakupów w e-sklepie, możliwe jest zaproponowanie mu produktów, które zwykle go interesują. Ułożenie ścieżki zakupowej w ten sposób umożliwia niemal natychmiastową finalizacje transakcji.

    Na szybkość transakcji w sklepie fizycznym wpływają natomiast m.in. samoobsługowe kasy lub też cała technologia autonomicznego sklepu. To właśnie na nie i format convenience stawia np. Żabka. Nowoczesne rozwiązania pozwalają wejść klientowi do sklepu, wybrać potrzebne produkty i wyjść. Szybka formuła zakupów powoduje, że od momentu uruchomienia pierwszej Żabki Nano rośnie zainteresowanie takimi usługami. Z możliwości zaopatrzenia się w jej placówkach autonomicznych skorzystało już kilkanaście tysięcy osób. Marka notuje również wysoki poziom współczynnika NPS (Net Promote Score), który wynosi powyżej 80 punktów, co oznacza, że formuła bardzo dobrze odpowiada na oczekiwania klientów.[2]

    Rekomendacje

    –  W mojej ocenie, w dużych, popularnych marketach typu Auchan, klienci oczekują przede wszystkim technologii, która ułatwi im życie. W mniejszych sklepach, niekoniecznie luksusowych, potrzeby konsumentów będą prawdopodobnie ewoluowały w kierunku doświadczeń premium w postaci kontaktu z drugim człowiekiem bardzo mocno wspartego technologią. Nowoczesna narzędzia będą dostarczać informacje o kliencie i zachęcać go do powrotu i kolejnych zakupów. Dlatego warto już dziś budować strategię działania uwzględniającą nadchodzące zmiany  – mówi Krzysztof Heyda, Digital Product Consultant w Future Mind.

    Ekspresowe dostawy, również w weekendy

    Logistyka dostaw to obszar, który rozwija się bardzo dynamicznie. Jednocześnie rosną wobec niej oczekiwania. Według danych wspomnianego wcześniej Smart Insight, obecnie 66 proc. konsumentów płaci za dostawy, a 25 proc. za więcej niż za jedną tego typu usługę.[3] Pokazuje to, że coraz więcej klientów jest w stanie ponieść jej koszt w zamian za wygodę. Ponadto oferowanie idei komfortu w takiej formie może być opłacalne dla sprzedawców detalicznych. Organizacja dostaw w znaczący sposób przyczynia się do zadowolenia klientów oraz usług konkretnego sklepu. Skłania również konsumentów do powrotu oraz złożenia kolejnego zamówienia.

    – Świętym Graalem, do którego dąży wiele sieci handlowych są dostawy tego samego dnia. Na zachodzie już się to udaje, chociażby dzięki usługom Amazon Prime czy Walmart+. W Polsce też pojawią się już tego typu możliwości. Jako przykład można podać np. Inpost, który  ma w swojej ofercie, w określonych regionach, dla kanału B2C dostawy tego samego dnia – mówi Krzysztof Heyda z Future Mind.

    Intensywnie rozwija się również q-commerce, który umożliwia złożenie zamówienia online i dostawę do domu.  W takiej formule działają startupy Jokr czy DoorDash lub nasze rodzime sieci handlowe Lisek i Żabka. Na zachodzie testowane są również rozwiązania umożliwiające dostawcom wejście do domu  i pozostawienie w nim zakupów.  Nie dziwi więc fakt, że zgodnie z raportem przygotowany przez Wingsight Grocery Buisness tylko w bieżącym roku sprzedaż artykułów spożywczych w handlu elektronicznym wzrośnie aż 21 proc.[4]

    – W Polsce nie ma problemu z dostawami na następny dzień. Ale to czego brakuje zarówno mi, jak  i wielu innym konsumentom, to obsługa w weekendy. Na rynku polskim pojawiają się pojedyncze oferty sprzedaży z dostawą do domu w sobotę lub niedzielę. Powodem tego jest głównie to, że  firma, która wysyła towar i chce, aby trafił on w ręce konsumenta w dzień wolny od pracy, musi ponieść wyższy kosz niż standardowej dostawy. Kolejnym krokiem w convinience w tym obszarze będzie więc powszechna i wygodna dostawa w weekendy – mówi Krzysztof Heyda z Future Mind.

    Bezkosztowe zwroty i odroczona płatność

    Szybkie dostawy to nie jedyny aspekt polityki sklepu, który interesuje klienta. W realiach 2022 roku nastąpił ogromny wzrost popularności odroczonych płatności. W USA platformy oferujące sprzedaż w formule „kup teraz, zapłać później” rosną 2,5 razy szybciej niż karty kredytowe. Potwierdzają to też przedsiębiorcy. Według raportu „Płatności odroczone w Polsce 2021”, dla 36 proc. z nich możliwość oferowania rozłożenia na raty płatności w e-commerce jest kluczowym obszarem inwestycji, aby móc sprostać obecnym potrzebom konsumentów.[5] Na polskim rynku działa już kilka spółek oferujących płatność BNPL i wszystko wskazuje na to, że będzie ich coraz więcej.

    Ponadto z danych Santander Consumer Banku wynika, że coraz więcej konsumentów kupujących w sieci ceni sobie ich wygodę i sprawdza politykę sklepu w tym zakresie.[6] Bezpłatne zwroty są więc już niemal obowiązkiem sprzedawcy. Na szczęście, z uwagi na rozrost punktów pocztowych wywołanych między innymi wprowadzeniem zakazu handlu w niedzielę, ich logistyka jest łatwiejsza niż kiedykolwiek wcześniej.

    Zarówno rozwój  płatności odroczonych, jak  i zwrotów powodują, że z punktu widzenia klienta zakupy do momentu podjęcia ostatecznej decyzji są całkowicie bezkosztowe. Wielu konsumentów będzie właśnie tego wymagać od sprzedawcy w najbliższej przyszłości.

    Wyzwaniem jest onbording nowych funkcjonalności i optichannel

    Nie bez znaczenia dla konsumenta są też usługi dodatkowe, takie jak instruktaż dotyczący nowych funkcjonalności. W przypadku aplikacji mobilnych tworzonych z myślą o kupujących, onboarding nie powinien być ograniczony do nowych użytkowników – dotychczasowi w momencie pojawienia się zmian, również powinni zostać z nimi zaznajomieni. Pozwala to użytkownikowi przekonać się do nich i sprawnie robić zakupy. Dodatkowo, w dobie ogromnych oszustw, m.in. w marketplace`ach, klienci oczekują przejrzystej komunikacji tego, w jaki sposób korzystać z nowych technologii, aby być odpornym na fraudy. Wyzwaniem detalistów jest więc właściwe przekazanie konsumentom tej wiedzy.

    Ponadto należy zwrócić uwagę, że detaliści, którzy chcą spełnić oczekiwania klientów powinni komunikować się przez odpowiedni kanał z klientem. Wiemy, że zachowania i preferencje klientów zmieniają się z upływem czasu. Preferencje marketingowe, na które konsumenci wyrazili zgodę na początku relacji biznes-klient, mogą być po pewnym czasie nieaktualne. Pomimo, że początkowo klienci niemieli nic przeciwko otrzymywaniu e-maile, możliwe, że za jakiś czas zaczną one trafiać prosto ze skrzynki odbiorczej do kosza. Zrozumienie, kiedy, jakim kanałem i za pomocą jakiego urządzenia klient wchodzi w interakcję z marką, może pomóc w budowaniu najlepszego doświadczenia klienta i maksymalnego zaangażowania.

    – Marki powinny skupić swoje wysiłki na budowaniu głębszego zrozumienia zachowań swoich klientów, aby określić rzeczywisty, optymalny kanał dla danej wiadomości w konkretnym czasie, zarówno pod względem skłonności do zaangażowania, jak i zwrotu z inwestycji. Kolejnym krokiem będzie precyzyjne przewidywanie lub dostarczenie tych informacji w czasie rzeczywistym – podsumowuje Krzysztof Heyda z Future Mind.

    [1] Convenience id driving e-commerce growth and influencing consumer decisions, Convenience is driving e-commerce growth and influencing consumer decisions | Smart Insights, Smart Insights.

    [2] Bezobsługowa Żabka Nano podbija Europę, https://biznes.newseria.pl/biuro-prasowe/handel/bezobslugowa-zabka-nano,b774854682, Newseria Biznes.

    [3] Convenience id driving e-commerce growth and influencing consumer decisions, Convenience is driving e-commerce growth and influencing consumer decisions | Smart Insights, Smart Insights

    [4] Report: 21% Growth of E-Commerce Grocery Sales Forecasted for 2022, https://www.winsightgrocerybusiness.com/technology/report-21-growth-e-commerce-grocery-sales-forecasted-2022, Winsight Grocery Business.

    [5] Płatności odroczone w Polsce 2021, https://www.cashless.pl/report/raport-platnosci-odroczone.pdf, cashless.pl

    [6] Polaków Portfel Własny: Polacy na e-zakupach, https://www.blog.santanderconsumer.pl/blisko-ciebie/jak-polacy-kupuja-w-e-commerce-sprawdzamy-w-najnowszym-raporcie,1,146.html, Santander Consumer Bank.

    Poprzedni artykułTechnologie dekarbonizacji pomogą Warszawie ograniczyć emisję dwutlenku węgla
    Następny artykułWojowniczki, Królowe i Siłaczki – jaki typ przywództwa dominuje wśród kobiet?
    • Tags
    • Amazon
    • Auchan
    • Cyfryzacja
    • e-commerce
    • FOR
    • InPost
    • Krzysztof Heyda
    • Santander Consumer Bank
    • USA
    Facebook
    Twitter
    Pinterest
    WhatsApp

      NAJNOWSZE ARTYKUŁY

      Polacy zestresowani w pracy

      Stres w miejscu pracy

      maj 17, 2022
      Współpraca z partnerem Executive Search – 9 wskazówek, jak ją dobrze przeprowadzić

      Współpraca z partnerem Executive Search – 9 wskazówek, jak ją dobrze...

      maj 17, 2022
      kryptowaluty

      Komentarz do decyzji IOSCO – regulacja rynku kryptowalut – Przemysław Kral...

      maj 13, 2022
      - Advertisment -

      POLECAMY

      cyberatak cyberbezpieczeństwo haker

      Historia cyberprzestępczości

      Redakcja - kw. 11, 2022 0
      Pojęcie „wirusa komputerowego” znane jest obecnie większości osób na świecie, włącznie z dziećmi. Zwykle kojarzy się ono z czymś destrukcyjnym dla sprzętu, danych i usług, na których wszyscy polegamy. Wirusy komputerowe, podobnie jak ich...
      Więcej
      e-commerce

      Nowe oblicze wyprzedaży, czyli co w e-commerce i nie tylko zmieni dyrektywa Omnibus

      Redakcja - sty 24, 2022 0
      W czasie sezonowych wyprzedaży nie raz słyszy się o nieuczciwych praktykach sprzedawców i celowym zawyżaniu cen w okresach poprzedzających obniżki, tak aby te wyglądały na szczególnie atrakcyjne. Tegoroczne zimowe wyprzedaże to jednak ostatnie, kiedy...
      Więcej
      home office programista pracownik

      Wzrost mediany maksymalnych zarobków w IT o 9,5 proc. do 18,4 tys. zł netto...

      Redakcja - sty 18, 2022 0
      No Fluff Jobs – jedyny portal z ogłoszeniami IT dostępny w 6 krajach i 8 wersjach językowych – podsumowuje ubiegły rok w branży. Z przygotowanego przez firmę raportu „Rynek pracy IT w Polsce w...
      Więcej

      Przyszłość centrów handlowych

      maj 11, 2022
      Analiza przygotowana wspólnie przez Polską Radę Centrów Handlowych i firmę badawczą GfK weryfikuje postrzeganie centrów handlowych przez klientów, przedstawia siłę branży oraz identyfikuje jej...

      Nowa funkcja Instagrama rozwinie social commerce

      kw. 28, 2022
      Dynamiczny wzrost popularności zakupów online w ciągu ostatnich dwóch lat przełożył się na rozwój technologii wspierających tę branżę, od nowych metod płatności po coraz...

      Dwa lata pandemii w branży gastronomicznej. Przetrwali najsilniejsi i najlepiej dostosowani

      kw. 22, 2022
      Wiosną 2020 roku właściciele biznesów gastronomicznych oswajali się z pierwszą falą pandemii, ciągle jeszcze licząc na w miarę szybki powrót do normalności. Po dwóch...

      REDAKCJA POLECA

      Historia cyberprzestępczości

      kw. 11, 2022

      Nowe oblicze wyprzedaży, czyli co w e-commerce i nie tylko zmieni dyrektywa Omnibus

      sty 24, 2022

      Wzrost mediany maksymalnych zarobków w IT o 9,5 proc. do 18,4 tys. zł netto – raport za 2021 rok

      sty 18, 2022

      NAJCZESCIEJ CZYTANE

      Przyszłość centrów handlowych

      maj 11, 2022

      Współpraca z partnerem Executive Search – 9 wskazówek, jak ją dobrze przeprowadzić

      maj 17, 2022

      Stres w miejscu pracy

      maj 17, 2022
      • ZAMÓW PUBLIKACJĘ
      • Kontakt
      magazyn menedzerówmagazyn menedzerów

      MAGAZYN MANAGER+

      MANAGER+ to internetowy magazyn adresowany do menedżerów, kadry zarządzającej, właścicieli i prezesów firm, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy. W wielkim skrócie MANAGER+ to Portal, który realizuje idee i pokazuje nowe horyzonty w życiu zawodowym i prywatnym.

      BĄDŹ NA BIEŻĄCO

      Facebook
      Linkedin
      Twitter

      © MANAGER+

      • AKTUALNOŚCI
        • ADMINISTRACJA
        • BIZNES
        • GOSPODARKA
        • PRZEMYSŁ
        • FINANSE
        • PRAWO
        • PODATKI
        • BEZPIECZEŃSTWO
        • TECHNOLOGIA
        • HANDEL
        • E-COMMERCE
        • MEDIA
        • MARKETING
        • EDUKACJA
        • PRACA I KARIERA
        • TURYSTYKA
        • EKOLOGIA
        • POLITYKA
        • UNIA EUROPEJSKA
      • RYNKI
        • WALUTY
        • KRYPTOWALUTY
        • GIEŁDA I INWESTYCJE
        • ENERGIA I SUROWCE
        • MOTORYZACJA
        • TRANSPORT I LOGISTYKA
        • NIERUCHOMOŚCI
        • ŻYWNOŚĆ I ROLNICTWO
        • MEDYCYNA I FARMACJA
        • UBEZPIECZENIA
      • RAPORTY I ANALIZY
      • FIRMY

      Analizy i komentarze nie są rekomendacją w rozumieniu Rozporządzenia MF z 19 października 2005 r. Zostały sporządzone w celach informacyjnych i nie powinny stanowić podstawy do podejmowania decyzji inwestycyjnych. Inwestycje w instrumenty rynku OTC, w tym kontrakty na różnice kursowe (CFD), ze względu na wykorzystywanie mechanizmu dźwigni finansowej wiążą się z możliwością poniesienia strat nawet przy niewielkiej zmianie ceny instrumentu bazowego, na podstawie którego jest oparte kwotowanie cen danego Instrumentu. Osiągnięcie zysku na transakcjach na instrumentach OTC, w tym kontraktach na różnice kursowe (CFD) bez wystawienia się na ryzyko poniesienia straty, nie jest możliwe. Podejmując decyzje inwestycyjne, Klient powinien kierować się własnym osądem.

      Posting....
      Aby zapewnić sprawne funkcjonowanie tego portalu, czasami umieszczamy na komputerze użytkownika (bądź innym urządzeniu) małe pliki – tzw. cookies („ciasteczka”).
      Zaakceptuj ciasteczka
      Czytaj Więcej
      Ustawienia Prywatności
      Wyświetl
      Wyświetl

      Ustawienia Prywatności

      Wybierz, które ciasteczka chce aktywować. Możesz zmienić te ustawienia w każdej chwili poprzez ikonę ustawień widoczną w rogu strony. Jednakże zmiana ustawień może powodować wyłączenie niektórych funkcji dostępnych na stronie. Aby dowiedzieć się jak usunąć ciasteczka w przeglądarce sprawdź zakładkę "Pomoc". Dowiedz się więcej na temat ciasteczek, których używamy.

      Za pomocą poniższego suwaka możesz włączyć lub wyłączyć różne typy ciasteczek:

      • Block all
      • Essential
      • Functionality
      • Analytics
      • Advertising

      Ta strona będzie

      • Istotne: Zapamięta ustawienia uprawnień dla ciasteczek
      • Istotne: Włączy ciasteczka sesyjne
      • Istotne: Odczyta informacje wprowadzone do formularzy kontaktowych
      • Istotne: Zapamięta produktu dodane do koszyka zakupowego
      • Istotne: Uwierzytelni czy jesteś zalogowany na konto użytkownika
      • Istotne: Zapamięta wybraną wersję językową

      Ta strona internetowa nie będzie

      • Zapamiętywać nazwę użytkownika i hasło
      • Funkcjonalne: Zapamiętywać ustawienia sieci społecznościowych
      • Funkcjonalne: Zapamiętywać wybrany kraj i region
      • Analityczne: Zapisywać informacje dotyczące odwiedzonych podstron i podjętych na nich działań
      • Analityczne: Zapisywać informacji dotyczących Twojego położenia i regionu na podstawie numeru IP
      • Analityczne: Zapisywać czas spędzony na poszczególnych podstronach
      • Analityczne: Zwiększać jakość danych funkcji statycznych. Reklamowe: Dostosuje informacje reklamowe do Twoich zainteresowań na podstawie np. treści, którą odwiedziłeś wcześniej. (Obecnie nie używamy plików cookie służących do kierowania reklam)
      • Reklamowe: Zbierać danych osobowe, takich jak imię i nazwisko oraz lokalizacja

      Ta strona będzie

      • Istotne: Zapamięta ustawienia uprawnień dla ciasteczek
      • Istotne: Włączy ciasteczka sesyjne
      • Istotne: Odczyta informacje wprowadzone do formularzy kontaktowych
      • Istotne: Zapamięta produktu dodane do koszyka zakupowego
      • Istotne: Uwierzytelni czy jesteś zalogowany na konto użytkownika
      • Istotne: Zapamięta wybraną wersję językową
      • Funkcjonalne: Zapamiętywać ustawienia sieci społecznościowych
      • Funkcjonalne: Zapamiętywać wybrany kraj i region

      Ta strona internetowa nie będzie

      • Analityczne: Zapisywać informacje dotyczące odwiedzonych podstron i podjętych na nich działań. Analityczne: Zapisywać informacji dotyczących Twojego położenia i regionu na podstawie numeru IP
      • Analityczne: Zapisywać czas spędzony na poszczególnych podstronach. Analityczne: Zwiększać jakość danych statystycznych
      • Reklamowe: Dostosuje informacje reklamowe do Twoich zainteresowań na podstawie np. treści, którą odwiedziłeś wcześniej. (Obecnie nie używamy plików cookie służących do kierowania reklam)
      • Reklamowe: Zbierać danych osobowe, takich jak imię i nazwisko oraz lokalizacja

      Ta strona będzie

      • Istotne: Zapamięta ustawienia uprawnień dla ciasteczek
      • Istotne: Włączy ciasteczka sesyjne
      • Istotne: Odczyta informacje wprowadzone do formularzy kontaktowych
      • Istotne: Zapamięta produktu dodane do koszyka zakupowego
      • Istotne: Uwierzytelni czy jesteś zalogowany na konto użytkownika
      • Istotne: Zapamięta wybraną wersję językową
      • Funkcjonalne: Zapamiętywać ustawienia sieci społecznościowych
      • Funkcjonalne: Zapamiętywać wybrany kraj i region
      • Analityczne: Zapisywać informacje dotyczące odwiedzonych podstron i podjętych na nich działań
      • Analityczne: Zapisywać informacji dotyczących Twojego położenia i regionu na podstawie numeru IP
      • Analityczne: Zapisywać czas spędzony na poszczególnych podstronach
      • Analityczne: Zwiększać jakość danych statystycznych

      Ta strona internetowa nie będzie

      • Reklamowe: Dostosuje informacje reklamowe do Twoich zainteresowań na podstawie np. treści, którą odwiedziłeś wcześniej. (Obecnie nie używamy plików cookie służących do kierowania reklam)
      • Reklamowe: Zbierać danych osobowe, takich jak imię i nazwisko oraz lokalizacja

      Ta strona będzie

      • Funkcjonalne: Zapamiętywać ustawienia sieci społecznościowych
      • Funkcjonalne: Zapamiętywać wybrany kraj i region
      • Analityczne: Zapisywać informacje dotyczące odwiedzonych podstron i podjętych na nich działań
      • Analityczne: Zapisywać informacji dotyczących Twojego położenia i regionu na podstawie numeru IP
      • Analityczne: Zapisywać czas spędzony na poszczególnych podstronach
      • Analityczne: Zwiększać jakość danych funkcji statycznych
      • Reklamowe: Dostosuje informacje reklamowe do Twoich zainteresowań na podstawie np. treści, którą odwiedziłeś wcześniej. (Obecnie nie używamy plików cookie służących do kierowania reklam)
      • Reklamowe: Zbierać danych osobowe, takich jak imię i nazwisko oraz lokalizacja

      Ta strona internetowa nie będzie

      • Zapamiętywać nazwę użytkownika i hasło
      Zapisz i zamknij