Sprzedaż online w Polsce może wzrosnąć o 15% w Dzień Singla
Redakcja -
Ubiegłoroczny Światowy Dzień Singla okazał się sukcesem dla e-commerce na całym świecie, w tym w Polsce. Pozycjonujące się w sieci marki i sprzedawcy mogą...
Shoper ogłasza nową technologię, przełomową dla polskiego rynku e-commerce
Redakcja -
Shoper zaprezentował swoją innowację, Shoper Storefront. To przełomowa technologia, która odmienia wygląd i funkcjonowanie sklepów internetowych działających na platformie Shoper. Nowe rozwiązanie ma ułatwić...
Chmura podbija branżę handlową
Redakcja -
Nowe technologie mają duży wpływ na biznes. Najważniejszym trendem jest postępująca digitalizacja wielu procesów wspierających sprzedaż. W konsekwencji coraz więcej zadań zostaje zinformatyzowanych. Widać postęp...
Bain & Company: Trzy czwarte nabywców towarów luksusowych chce innowacji technologicznych w sklepach
Redakcja -
Trzy czwarte klientów branży dóbr luksusowych entuzjastycznie podchodzi do innowacji technologicznych wprowadzanych w butikach i na stronach internetowych marek, wynika z badania firmy doradczej...
E-commerce w Europie Środkowo-Wschodniej – nieodkryty potencjał dla polskich e-sklepów
Redakcja -
63% obywateli krajów Europy Centralno-Wschodniej (CEE) dokonało w 2022 roku zakupu przez internet. Dla mieszkańców Unii Europejskiej wskaźnik ten wyniósł 68% (Eurostat). Dane te...
Sprzedaż cross-border podczas Black Week
Redakcja -
Handel transgraniczny to szansa na dużo większą sprzedaż podczas Black Week – twierdzą eksperci. Gdzie polskie sklepy sprzedawały najwięcej? Jakie kategorie cieszyły się największą...
Handel usługami online w Polsce rośnie w zawrotnym tempie
Redakcja -
W ciągu ostatnich kilku dekad obserwowaliśmy przekształcenie sposobu, w jaki dokonujemy zakupów i korzystamy z usług. Handel tradycyjny, oparty na fizycznych punktach sprzedaży, jest...
Indonezja zakazuje sprzedaży bezpośredniej w mediach społecznościowych
Redakcja -
Rząd Indonezji zabronił platformom społecznościowych prowadzenia sprzedaży bezpośredniej. To cios w TikToka, bo to drugi największy rynek dla tego chińskiego giganta. Władze Indonezji chcą...
Black Friday 2023. Jak dyrektywa Omnibus wpłynie na święto zakupowe?
Redakcja -
Black Week i Black Friday w 2023 roku będą zupełnie inne niż w poprzednich latach. To ze względu na dyrektywę Omnibus, która ma zwalczać...
750 zł – tyle średnio kradną nam internetowi oszuści
Redakcja -
Najczęstsze ofiary oszustw płatniczych mają mniej niż 24 lata, 1/3 Polaków sprawdza, czy adres witryny internetowej nie wygląda podejrzanie, co trzecia firma przyznaje, że...
KSeF, e-Paragony i omnicommerce – czyli w co inwestuje retail
Redakcja -
Aż 70 proc. firm z branży retail deklaruje, że ich nakłady na rozwój IT w ciągu najbliższego roku nie będą spadać. W tym zakresie,...
Inflacja sprawia, że szczegółowo rozważamy każdy zakup
Redakcja -
Słabnąca dynamika sprzedaży detalicznej ma determinujący wpływ na kształtowanie polityki customer experience (CX), czyli budowania jak najlepszego doświadczenia zakupowego klientów. Dla managerów to czas...
Polacy częściej kupują w Internecie w czasie kryzysu
Redakcja -
E-commerce to już drugi rok z rzędu najważniejsza strategia zakupowa Polaków na trudne czasy. Przy wysokiej inflacji i spowolnieniu gospodarczym zakupy w sieci ratują...
Jak premiera nowego IPhone’a wpływa na zainteresowanie poprzednią generacją?
Redakcja -
Premiera nowej generacji iPhone'a wywołuje wśród użytkowników nie tylko ekscytację związaną z nowym modelem, ale także wzmożone zainteresowanie poprzednią wersją. Zgodnie z oczekiwaniami ceny...
GUS o handlu i e-handlu w sierpniu 2023 r. – eksperci komentują
Redakcja -
Według najnowszych danych GUS w sierpniu 2023 r. w porównaniu z lipcem 2023 r. odnotowano wzrost wartości sprzedaży detalicznej przez Internet w cenach bieżących (o 6,2%). Udział...
BRW wchodzi na rynek marketplace’ów. Czy ma szansę na sukces?
Redakcja -
Komentarz Tomasza Woźniaka, CEO & Partner w Future Mind, do debiutu marketplace’u BRW.pl
Marka Black Red White jest obecna na polskim rynku od wielu lat....
Dyrektywa DAC7: sprzedaż w Internecie pod lupą urzędów skarbowych
Redakcja -
Unijna Dyrektywa DAC7 ma na celu uszczelnienie systemów podatkowych i dotyczy prowadzenia sprzedaży na internetowych platformach (w Polsce na przykład na Vinted, Olx czy...
Szkolna wyprawka winduje sprzedaż online na koniec wakacji. W sierpniu polski e-commerce nadal na plusie
Redakcja -
BaseLinker Index to comiesięczny wskaźnik kompleksowo mierzący kondycję polskiego e-commerce. Jego wartość w sierpniu br. wyniosła 125 punktów. To oznacza znaczący wzrost w...
Sztuczna inteligencja w walce ze sklepowymi złodziejami
Redakcja -
Emerytowany policjant posadzony przed monitorami to już w sklepach za mało, żeby ustrzec się złodziei. Znacznie skuteczniejsza okazuje się sztuczna inteligencja. Co ciekawe narzędzia...
Czy technologia „zepsuła” klientów? Na pewno stali się bardziej wymagający
Redakcja -
Digitalizacja w handlu usprawniła łańcuchy dostaw, zautomatyzowała procesy czy umożliwiła korzystanie z kas samoobsługowych. Dzięki niej klienci dziś mają dostęp do szerokiego asortymentu produktów...
Morze możliwości – e-commerce nad Bałtykiem notuje rekordowy wzrost
Redakcja -
Rynek cyfrowych platform od lat jest kuźnią wzrostu, szczególnie widać to na przykładzie e-commerce. Obecnie świat globalnego handlu internetowego został opanowany przez największe firmy...
Sprzedaż cross-border – e-commerce czeka na rozstrzygnięcie Trybunału Sprawiedliwości UE
Redakcja -
Wiosną ubiegłego roku do Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej wpłynął wniosek, który ma rozstrzygnąć, czy produkty z jednego kraju, mogą być sprzedawane do innego –...
Black Friday 2023. Jak dyrektywa Omnibus wpłynie na święto zakupowe?
Redakcja -
Black Week i Black Friday w 2023 roku będą zupełnie inne niż w poprzednich latach. To ze względu na dyrektywę Omnibus, która ma zwalczać...
Wymagania w e-handlu coraz większe. Błyskawiczne dostawy i elastyczne płatności na czele oczekiwań
Redakcja -
Wzrost zakupów online to długofalowy trend. Obecnie aż 58% wydatków ponoszonych przez klientów aktywnych online w Polsce to efekt zakupów internetowych, a odsetek ten...
Polski e-commerce ze znakomitymi prognozami. Podbijemy region?
Redakcja -
Wzrost o ok. 15% rok do roku, a w liczbach bezwzględnych nawet o blisko 30 miliardów w perspektywie 2027 roku. Tak optymistyczne prognozy dla...
Dlaczego e-sklep potrzebuje audytu? „W czasie recesji rozwój jest niezbędny”
Redakcja -
W coraz bardziej konkurencyjnym środowisku e-commerce samo posiadanie sklepu internetowego to tylko początek. Żeby odnieść sukces i być liderem w swojej branży lub co...
Dyrektywa Omnibus a programy lojalnościowe. Jednak nie tak łatwo
Redakcja -
Choć dyrektywa Omnibus obowiązuje już od ponad pół roku, wciąż budzi wiele wątpliwości. Także w zakresie programów lojalnościowych. Na początku mówiło się, że nie...
GUS o handlu i e-handlu w lipcu 2023 – eksperci komentują
Redakcja -
Wewg najnowszych danych GUS w lipcu 2023 r. w porównaniu z czerwcem 2023 r. odnotowano wzrost wartości sprzedaży detalicznej przez Internet w cenach bieżących (o 4,0%). Udział...
Nowy raport Shopping Index: Przy wysokiej inflacji to rabaty i obniżki warunkują decyzje zakupowe konsumentów
Redakcja -
Główne wnioski płynące z Shopping Index Q2 2023:
Globalny wynik: 3% wzrost ruchu cyfrowego, 0% wzrost handlu cyfrowego i -3% spadek wydatków na zakupy.
...
E-commerce coraz wnikliwiej bada swoich klientów
Redakcja -
Nawet trzykrotnie może na koniec 2023 r. wzrosnąć liczba zapytań o rzetelność finansową klientów wystosowana przez branżę e-commerce. ERIF BIG podkreśla, że tylko...
Jak generatywna sztuczna inteligencja zmieni doświadczenia klientów
Redakcja -
Generatywna sztuczna inteligencja (SI) jest jedną z najbardziej ekscytujących technologii od dziesięcioleci co sprawia, że kluczowe znaczenie dla CIO i liderów IT jest przygotowanie...
Skuteczne narzędzia w e-commerce – konwersacyjna AI, współczynnik konwersji i personalizacja
Redakcja -
Aż 90% menedżerów e-sklepów jest przekonanych, że współczynniki konwersji i związana z nimi personalizacja, a także handel konwersacyjny wspierany przez sztuczną inteligencję są jednymi...
Barometr Retail: niemal co druga firma z branży retail posiada strategię zarządzania innowacjami
Redakcja -
Jak wynika z najnowszej edycji badania Barometr Retail firmy doradczo-technologicznej Future Mind, już 45 proc. ankietowanych ekspertów deklaruje, że ich organizacja posiada strategię do...
Express checkout w e-commerce. To prawdziwy gamechanger na rynku
Redakcja -
Pośpiech, zakupy przez telefon, większa impulsywność – tak coraz częściej konsumenci kupują w sieci. - Sklepy internetowe muszą ewoluować i przystosować się do tych...
Handel transgraniczny w e-commerce wzrośnie o 107% w ciągu najbliższych 5 lat
Redakcja -
107 procent – o tyle, według najnowszych analiz, ma w ciągu kilku najbliższych 5 lat wzrosnąć wartość transgranicznego handlu internetowego. Będzie rósł szybciej niż...
GUS o handlu i e-handlu w czerwcu 2023
Redakcja -
Według najnowszych danych GUS w czerwcu 2023 r. w porównaniu z majem 2023 r. odnotowano spadek wartości sprzedaży detalicznej przez Internet w cenach bieżących...
Rynek e-commerce w Polsce rośnie w siłę
Redakcja -
Rynek e-commerce, po pierwszym kwartale tego roku, w którym nabierał rozpędu, od kwietnia „wrzucił wyższy bieg” zwiększając jeszcze dynamikę sprzedaży. Branża e-handlu najlepsze wyniki...
E-konsumenci kupują więcej, ale za mniej – podsumowanie pierwszej połowy roku w e-commerce
Redakcja -
Pierwsza połowa tego roku przyniosła rdr. wzrost sprzedaży (+ 15 proc.) oraz liczby transakcji (+ 33 proc.) w sklepach internetowych. Jednocześnie okres ten...
Polski e-commerce w dobrej kondycji, ale w czerwcu zalicza spadek
Redakcja -
BaseLinker Index to cykliczny wskaźnik, mierzący kompleksowo kondycję polskiego e-handlu. Jego czerwcowy odczyt wyniósł 118 punktów, notując tym samym wzrost w ujęciu rocznym...
Sprzedaż detaliczna w strefie euro wychodzi z zakrętu. W Polsce nadal jest kiepsko
Redakcja -
Europejski sektor sprzedaży detalicznej został mocno zaburzony przez pandemię. Jednak widzimy pierwsze światełko w tunelu by sądzić, że sytuacja na Starym Kontynencie się stabilizuje....
Amazon nie chce rozwijać sklepów stacjonarnych. Kurs na internet jest oczywisty
Redakcja -
Mimo hucznych zapowiedzi Amazon przestaje inwestować w sklepy stacjonarne. Amazon Fresh miał zalać nie tylko USA, ale też pozostałe rynki, na których działa firma...
Jakie są koszty założenia sklepu internetowego
Redakcja -
Założenie własnego sklepu internetowego to marzenie wielu przedsiębiorców, które w dzisiejszych czasach staje się coraz bardziej realne. Jednak zanim zdecydujesz się na otwarcie e-sklepu,...
Wszystko.pl debiutuje na rynku marketplace – czy zdoła odnieść sukces?
Redakcja -
Dziś startuje rozwijany przez polską firmę Comarch marketplace wszystko.pl. Każde pojawienie się nowego gracza w tej kategorii inspiruje do prognozowania, jak odnajdzie się on...
Polacy coraz częściej robią zakupy spożywcze w internecie
Redakcja -
Internet stał się katalizatorem transformacji polskiej branży spożywczej, przekształcając zarówno kanały dystrybucji, jak i strategie marketingowe firm. Z raportu CBOS wynika, że obecnie regularną...
USA idą na wojnę z podróbkami sprzedawanymi w sieci
Redakcja -
Nowe przepisy nakazują platformom Amazon czy Facebook przekazywanie służbom danych detalicznych sprzedawców. Wszystko to w myśl walki z internetowymi gangami, które oferują podrabiane towary.
Amerykańska...
W jakich krajach polskie sklepy internetowe sprzedają najwięcej?
Redakcja -
Niemcy, Czechy czy też Rumunia – to w tych krajach polskie sklepy internetowe sprzedawały najwięcej. Jak merchanci radzili sobie na rynkach Europy i świata,...
Amazon i Allegro mają się czego obawiać. TikTok rzuca rękawicę gigantom e-commerce
Redakcja -
To było nieuniknione. Właściciele chińskiej platformy TikTok łakomie patrzą na globalny rynek internetowej sprzedaży. Rzucą wyzwania największym graczom, a polscy sprzedawcy mogą na tym...
Połowa młodych konsumentów uważa kupowanie podróbek za akceptowalne
Redakcja -
80% Europejczyków zgadza się, że towary podrobione wspierają organizacje przestępcze oraz niszczą firmy i miejsca pracy. 2 na 3 osoby biorą także pod...
BaseLinker Index w maju: sprzedaż za granicę winduje polski e-commerce
Redakcja -
Najnowszy odczyt BaseLinker Index na plusie – w maju br. wartość tego wskaźnika mierzącego kompleksowo kondycję polskiego e-handlu wyniosła 129 punktów (wartość wyjściowa...
Rewolucja w handlu: fenomen quick commerce i dark store
Redakcja -
Wraz z rozwojem technologii i postępującą cyfryzacją społeczeństwa, handel elektroniczny stał się nieodłączną częścią naszego życia. Klienci poszukują wygody, szybkości i łatwości w zakupach...
NAJNOWSZE ARTYKUŁY
- Reklama -