KATEGORIA

BIZNES

Trendy i prognozy dla rynku słodyczy. Czego może spodziewać się branża w 2021 roku?

Rok 2020 zapowiadał się optymistycznie dla rynku słodyczy. Niestety wybuch pandemii i spowodowane nią ograniczenia w eksporcie oraz życiu społecznym przełożyły się na spadek...

Skutki zamknięcia granic Wielkiej Brytanii dla polskich przedsiębiorców

Od wtorku zostanie zamknięta granica pomiędzy Wielką Brytanią a Unią Europejską. Powodem jest nowa odmiana COVID-19, która w dosyć szybki sposób rozprzestrzenia się na...

Branża e-commerce zamyka rok wzrostami. Świąteczne zakupy tylko polepszą te wyniki

Tegoroczne święta będą inne niż dotychczas, także w kontekście prezentów. Część z rodzin zrezygnuje z obdarowywania się, zwłaszcza że spotkania w rodzinnym gronie będą...

Rola pandemii a sektor e-commerce. Podsumowanie roku i prognoza na 2021

Pandemia koronawirusa przyspieszyła wiele procesów nie tylko w obszarze transportu, logistyki czy spedycji, ale przede wszystkim w szerszym ujęciu, jakim jest sam sektor e-commerce....

Tajemnica rosnących cen przed Black Friday

Wśród konsumentów popularna jest teoria, że sklepy – w okresie poprzedzającym Black Friday – podnoszą ceny, aby następnie je obniżyć, dając w ten sposób...

Polacy chcą zakazu sprzedaży napojów energetycznych osobom nieletnim

Wyniki najnowszego badania opinii społecznej jasno pokazują, że prawie 60% Polaków chce wprowadzenia ustawowego zakazu sprzedaży napojów energetycznych nieletniej młodzieży. Zaledwie co trzecia ankietowana...

Podsumowanie 2020 r. i prognozy na 2021 r. dla rynku e-commerce

Według eMarketera wartość sprzedaży w Internecie w USA wzrosła w 2020 r. o 18 proc. Statista podaje, że dla Niemiec ten wzrost wyniesie 22...

Prezenty świąteczne kupimy online?

Pandemia koronawirusa zmusiła wiele sklepów do przeniesienia sprzedaży do Internetu. Zmieniła ona również podejście ludzi do zakupów w sieci. Zbliżają się Święta Bożego Narodzenia,...

Finansowanie firm w 2021 roku. Na co mogą liczyć MŚP?

Elastyczne formy finansowania, dywersyfikacja jego źródeł, płynność finansowa i zmniejszanie ryzyka – to elementy, na które firmy powinny zwrócić szczególną uwagę w swojej działalności....

Co każda marka powinna wiedzieć zanim rozpocznie działania w obszarze e-commerce?

Napędzany pandemią polski e-commerce bije kolejne rekordy: według prognoz w 2020 r. wartość tego sektora przekroczy 100 mld zł. Przez Internet regularnie kupuje już...

3 kroki do założenia własnego sklepu internetowego

Przez obecną sytuację na świecie większość sprzedaży detalicznej przenosi się do internetu. Aby firma mogła przetrwać zmienia funkcjonowanie się na sprzedaż online. Jednak nie...

Święta tuż-tuż. Jakie prezenty kupujemy najczęściej?

Prezenty to stały element świąt Bożego Narodzenia. I to nie prawda, że obdarowujemy tylko dzieci. Porównywarka Ceneo przeanalizowała zwyczaje zakupowe Polaków w poprzednich latach...

Bezpieczne zakupy w Internecie przed Świętami… i nie tylko

Grudzień to wyjątkowy czas, w którym chcemy obdarować naszych najbliższych prezentami. Ponad 70% z nas planuje kupić świąteczne podarunki w e-sklepach – wynika z...

Dzięki analityce biznes może stawić czoła wyzwaniom nowej normalności

Firma SAS zgromadziła ponad 3500 ekspertów, wizjonerów i menedżerów najwyższego szczebla z trzech kontynentów. Podczas wirtualnego wydarzenia Beyond Tomorrow stworzono zupełnie nową platformę do...

5 zasad bezpiecznych zakupów świątecznych w sieci. Jak nie dać się złapać cyberoszustom?

Polacy przenoszą się z zakupami do sieci: według przewidywań w okresie świątecznym ruch w sektorze e-commerce wzrośnie o około 60% w porównaniu z rokiem...

Współpraca z dużymi firmami produkcyjnymi podczas epidemii

Pandemia koronawirusa wymusiła na przedsiębiorstwach wprowadzenie wielu zmian związanych z dostosowaniem się do obostrzeń i wymogów tzw. „reżimu” epidemiologicznego. Większość firm dotknął spadek obrotów,...

Pandemia a rynek B2B w 2020 r.: digitalizacja i skracanie łańcuchów dostaw

Pandemia koronawirusa zachwiała światową gospodarką, ale jednocześnie sprawiła, że w ciągu zaledwie kilku miesięcy na rynku zaszły zmiany, które wcześniej zajmowały wielu firmom nawet...

Witold Franczak (Platinum Wines) o kondycji branży winiarskiej w czasie pandemii

Pandemia znacząco uderzyła w handel, jednak obserwujemy, że na tle całego sektora, pozytywnie wyróżnia się branża winiarska. Skąd bierze się wzrost sprzedaży win, a...

Coraz większa ilość złota, także biżuterii, jest sprzedawana online

Mennica Skarbowa sprzedaje coraz więcej swoich produktów przez internet. Jeszcze niedawno udział kanału online w wolumenie sprzedaży wynosił kilkanaście procent – teraz, w niektórych...

Ponad 60 proc. e-klientów kupuje prezenty przez smartfona

Pandemia nie zniechęci konsumentów do tego, by kupić w tym roku prezenty świąteczne. Według raportu Deloitte sprzedaż e-commerce w okresie od listopada do stycznia...

Sprzedajesz na OLX? Uważaj!

Wystawiasz produkty na sprzedaż za pomocą platformy OLX? Przestępcy wyłudzają dane kart płatniczych i czyszczą konta do 0! Okres przedświątecznych zakupów zdecydowanie sprzyja przestępcom....

BLIK najpopularniejszą metodą płatności w Black Friday

W Black Friday 50% internautów wybrało płatność BLIK-iem, 35% Pay-By-Link (PBL) i 35,5% kartą. BLIK cieszył się największą popularnością w branży Moda i...

Technologia wyrównuje szanse małych sklepów

Nowoczesne rozwiązania technologiczne dla tradycyjnych sklepów za rogiem są dostępne na naszym rynku już od kilkunastu miesięcy i pozawalają małym sklepom konkurować z dużymi...

Hakerzy podszywają się pod kurierów dostaw zamówień Online i kradną nasze dane – alarmują eksperci firmy Check Point

Hakerzy podszywają się pod kurierów firm Amazon, DHL i FedEx wysyłając e-maile na temat przesyłek. W ten sposób chcą zmusić internautów do ujawnienia ich...

Na progu upadku. Wielkopolskie firmy targowe apelują do lokalnych parlamentarzystów

Umorzenie całości otrzymanych kwot pomocy z PFR dla firm, a także otrzymanie rekompensaty w wysokości połowy ubiegłorocznego przychodu dla firm na najbliższe 14 miesięcy...

Analiza cen zdrowej żywności: Dyskonty i hipermarkety obniżają ceny. W sklepach może być jeszcze taniej

Analiza ponad 5 tys. cen art. BIO-EKO, VEGE i VEGAN, wykonana przez Hiper-Com Poland i UCE RESEARCH, wykazała, że od stycznia do października br....

Raport McKinsey: Zakupy świąteczne 2020 w obliczu pandemii

Sprytny jak lis, powolny jak ślimak, a może wytrwały niczym szakal, który za swoją ofiarą potrafi gonić nawet trzy i pół godziny? – jaki...

Cyberprzestępcy zarabiają na fałszywych sklepach internetowych

W tym roku Black Friday i listopadowe promocje będą wyglądały zupełnie inaczej. Pandemia koronawirusa sprawiła, że sklepy całkowicie przeniosły swoją sprzedaż do Internetu. Niestety...

Black Friday: czy e-sklepy odrobią straty?

W ubiegłym roku Black Friday był rekordowy pod wieloma względami. Aż trzech na czterech polskich konsumentów deklarowało, że skorzysta z promocji w tym dniu...

Trudna gwiazdka dla centrów handlowych. Czy tegoroczne prezenty dostarczy kurier?

Choć na 28 listopada rząd zapowiedział otwarcie centrów handlowych, to funkcjonujące w nich sklepy będą mogły działać pod warunkiem zachowania zasad ścisłego reżimu sanitarnego....

Alkohole – w ogniu definicji i przepisów

Przeciętnemu klientowi może się wydawać, że to, jak dany alkohol zostanie nazwany, zależy wyłącznie od „widzimisię” producenta. Tak jednak nie jest, a już wkrótce...

CENTEO stworzyło panel reklamodawcy dla Ceneo.pl. Pełna automatyzacja oparta o dane

Eksperci z Sembot.com powołali do życia CENTEO. Pod tą nazwą kryje się aplikacja automatyzująca proces sprzedaży na Ceneo.pl oraz agencja świadcząca usługi z zakresu...

Bony do restauracji w ramach benefitów

Bony jako benefit pracowniczy przeżywają w pandemii prawdziwy renesans. Pracownicy coraz wyżej cenią sobie bowiem świadczenia, które poprawiają ich domowy budżet. Dostrzegając te trendy...

Cyberprzestępcy czekają na sezon wyprzedażowy. Jak nie dać się oszukać podczas zakupów online?

Pandemia koronawirusa wyraźnie wpłynęła na globalny rynek sprzedaży detalicznej. 43% placówek handlowych stworzyło od podstaw lub rozbudowało swoją infrastrukturę e-commerce. Również dla wielu klientów...

Jak skutecznie przeprowadzić postępowanie restrukturyzacyjne

Na mocy przepisów tarcz antykryzysowych, przedsiębiorcy mający problemy finansowe otrzymali niezwykle użyteczne narzędzie ułatwiające przeprowadzenie procesu restrukturyzacji.   Tym narzędziem jest uproszczone postępowanie restrukturyzacyjne. Może...

Przemysł młynarski podczas drugiej fali pandemii – problemy i zagrożenia

Mąka, kasze czy płatki zbożowe to jedne z podstawowych filarów naszego codziennego żywienia, tym bardziej, że są to produkty które możemy przechowywać przez dłuższy...

Świętokrzyskie: przedsiębiorcy targowi – jedną nogą w grobie

O wprowadzenie korzystnych zapisów dla firm około targowych – zwraca się w ich imieniu do świętokrzyskich parlamentarzystów Karol Salawa – przedsiębiorca  z podkieleckich Chęcin,...

Czy przedświąteczne zakupy zrobimy w niedzielę?

To kolejny rok z coraz większą liczbą niedziel niehandlowych. Podczas kryzysu pandemicznego ta wolna od zakupów niedziela stwarza coraz większe problemy. Przede wszystkim prowadzi...

Bielsko-Biała – miasto, które przyciąga inwestorów

Bielsko-Biała może poszczycić się drugim najwyższym wskaźnikiem zarejestrowanych firm na 1000 mieszkańców w województwie śląskim – wynika z raportu pt. „Atrakcyjność inwestycyjna Bielsko-Białej” przygotowanego...

Jak pandemia zmieni Black Friday

Z promocji przygotowanych na Black Friday skorzystać ma aż 74% Polaków. Dla wielu 27 listopada istotne będzie wsparcie lokalnych biznesów. Czy uda się pobić...

Rozwiązanie problemu ciągłości pracy w firmie podczas epidemii

Na koniec października liczba osób objętych kwarantanną sięgała 500 tys., co dla wielu przedsiębiorstw oznacza problem z dostępem do pracowników. Druga fala pandemii koronawirusa...

Digitalizacja to szansa dla firm dotkniętych pandemią

W zgodnej opinii ekspertów i praktyków biznesu konsekwencji gospodarczych pandemii nie można było przewidzieć. Dlaczego więc bardzo wielu przedsiębiorców jest na tę zmianę przygotowanych...

Ekonomia subskrypcji – wady i zalety dla producentów i konsumentów

Producenci oprogramowania coraz chętniej opierają swoje modele biznesowe na subskrypcjach. Już od lat w tej formie dostępne są takie produkty jak pakiet Office firmy...

Zakupy w Black Friday i Cyber Monday groźniejsze niż kiedykolwiek

Już tylko 10 dni dzieli nas od słynnego szaleństwa zakupów - Black Friday, a odnotowano aż 80 proc. wzrost ataków phishingowych przeciwko użytkownikom sieci,...

Oszuści wykorzystują zakupowy szał

Listopadowe wyprzedaże już się rozpoczęły. To idealny moment dla przestępców, którzy tworzą coraz więcej fałszywych sklepów internetowych, kusząc klientów atrakcyjnymi cenami. Uważaj! Przed nami...

Rynek Apteczny w Polsce- Kluczowe fakty i liczby

Według stanu na wrzesień 2020 roku w Polsce działało 12 312 aptek ogólnodostępnych czyli o 1 253 mniej niż w czerwcu roku 2017 roku,...

Przetestowane na Śląsku rozwiązanie pomoże przedsiębiorcom w całej Polsce?

Bezpłatne porady i konsultacje w zakresie prawa, finansów, podatków, księgowości, kadr i restrukturyzacji przedsiębiorstwa, a nawet marketingu czy reklamy – tak działa Centrum Wsparcia...

Czy gospodarka ma już szczepionkę na koronawirusa?

Pod pewnymi względami październik był podobny do marca: w połowie miesiąca wzrost zakażeń koronawirusem doprowadził do drastycznych ograniczeń gospodarczych. Dane o aktywności mikroprzedsiębiorców wskazują, że...

„Spotkajmy się w połowie drogi”, czyli jak wybrać lokalizację dla firmy?

Doświadczeni doradcy na rynku nieruchomości mają w zwyczaju powtarzać, że przy wyborze nowego biura kluczowe znaczenie mają 3 zasadnicze czynniki: lokalizacja, lokalizacja oraz lokalizacja....

Jak płatności internetowe zrewolucjonizowały zakupy w internecie?

Bezpieczne i szybkie płatności internetowe, które dziś stały się dla nas chlebem powszednim, jeszcze dwadzieścia lat temu wydawały się odległym marzeniem. Jak zmieniał się...

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

Osteopatia Kraków
- Reklama -