MOTORYZACJACo drugi Lexus LS sprzedany w Europie trafił do Polski

Co drugi Lexus LS sprzedany w Europie trafił do Polski

  • Polska jest najważniejszym rynkiem Lexusa LS w Europie w 2024 roku
  • Klienci najczęściej zamawiają wersję Prestige z niemal kompletnym wyposażeniem

Lexus LS 3 Lexus LS 2

Lexus LS to model, od którego rozpoczęła się historia marki. Ekskluzywna limuzyna zadebiutowała w 1989 roku i zdobyła globalną renomę za sprawą swojej niezawodności, komfortu, doskonałego wyciszenia kabiny, najwyższej klasy materiałów, a także dbałości o detale oraz elementy inspirowane japońską kulturą. LS zaczął wyznaczać standardy w klasie premium, a przez 35 lat na całym świecie sprzedano już 906 104 egzemplarze tego auta.

W Polsce pierwszego Lexusa LS w oficjalnej sieci dealerskiej marki sprzedano w 1998 roku, a przez niespełna 26 lat na nasze drogi wyjechało już ponad 900 tych flagowych limuzyn. W 2024 roku Polska jest wiodącym rynkiem dla tego modelu w Europie – co drugie auto w tym regionie zostało zamówione w Polsce.

Lexus LS dostępny jest w czterech wersjach wyposażenia – Elegance, F SPORT, Prestige i Omotenashi, które różnią się między sobą nie tylko dominującą kolorystyką, ale też pokryciem foteli, wykończeniem drzwi oraz elementami ozdobnymi. Najczęściej zamawianym wariantem jest Prestige (78% zamówień). Samochód w tej odmianie w standardzie ma m.in. elektryczną regulację tylnych wentylowanych foteli i zagłówków, przednie siedzenia z funkcją masażu, czterostrefową klimatyzację automatyczną, tapicerkę ze skóry półanilinowej, 24-drożny system audio Mark Levinson z 23 głośnikami oraz rozszerzony pakiet systemów bezpieczeństwa. W przypadku wersji Prestige klienci chętnie decydują się także na dodatkowy stylowy pakiet wykończenia wnętrza Artwood.

Standardem we flagowym Lexusie są 20-calowe felgi aluminiowe, a klienci mogą wybierać spośród 12 lakierów. Najczęściej wybieranym kolorem nadwozia jest czarny (34%), co czwarte auto jest granatowe, a po 13% zamówień to samochody z lakierem białym lub grafitowym. Jeśli chodzi o kolorystykę wnętrza, to najczęściej zamawianą tapicerką jest biel L-White (44%).

- Reklama -Osteopatia Kraków

POLECAMY

złoto

Czy złoto ma szansę na kontynuację wzrostów w 2024 roku?

0
Złoto pokazało w ostatnich latach, że potrafi kontynuować wzrosty i osiągać kolejne historyczne szczyty, nawet w środowisku wysokich stóp procentowych. Oczywiście same wysokie stopy procentowe to efekt nadmiernie wysokiej inflacji, która sprzyjała popytowi na...
Exit mobile version