sobota, 19 kwietnia, 2025

GLS wchodzi do Lidla – zwroty i wysyłki w ponad 900 sklepach

Biuro Tłumaczeń OnlineBiuro Tłumaczeń Online

GLS rozpoczyna współpracę z Lidlem. Już można odbierać paczki GLS i nadawać zwroty w ponad 900 popularnych supermarketach. Partnerstwo z Lidlem jest największą dotąd współpracą GLS z siecią detaliczną w Polsce.

Zwiększenie liczby punktów GLS to ukłon w stronę klientów, którzy zyskują wygodny dostęp do usług kurierskich w miejscu swoich codziennych zakupów. Przesyłki można nadawać i odbierać w godzinach otwarcia sklepów Lidl. Chcąc to zrobić, należy udać się do pracownika sklepu przebywającego w strefie kas samoobsługowych. System obsługuje odbiory i nadania w ramach zwrotów, czyli usługi ShopReturnService. Odesłanie jest bezpłatne zarówno w przypadku paczek krajowych, jak i zagranicznych – obejmuje 24 kraje Europy w tym m.in.: Hiszpanię, Niemcy i Włochy.

– Partnerstwo z Lidlem przede wszystkim umożliwia naszym klientom komfortowe odbieranie oraz nadawanie paczek przy okazji codziennych zakupów, więc pozwala im zaoszczędzić cenny czas. Dla GLS to kolejny krok rozwijający sieć dostaw OOH (ang. „out of home” – czyli poza domem) i uwzględniający punkty Szybkiej Paczki. Takie rozwiązanie zmniejsza również emisję CO2, co jest elementem naszej strategii zrównoważonego rozwoju – podkreśla Sebastian Mazurowski, kierownik ds. rozwoju sieci Szybka Paczka GLS.

Pilotażowy program przeprowadzony w ostatnio otwartych 16 placówkach Lidla przebiegł zgodnie z przyjętymi standardami obu firm i został pozytywnie przyjęty przez klientów. Wdrożenie projektu od strony technologicznej wspiera integrator Pointpack.

Obecnie, biorąc pod uwagę sieć Lidl, w Polsce mamy już 7 tysięcy punktów Szybkiej Paczki GLS.

Autor/źródło
Disclaimer: Informacje zawarte w niniejszej publikacji służą wyłącznie do celów informacyjnych. Nie stanowią one porady finansowej lub jakiejkolwiek innej porady, mają charakter ogólny i nie są skierowane do konkretnego adresata. Przed skorzystaniem z informacji w jakichkolwiek celach należy zasięgnąć niezależnej porady.

Popularne w tym tygodniu

Alkohol coraz mniej pożądany – sprzedaż spada, a sklepy walczą o klientów promocjami

Z najnowszego rynkowego raportu wynika, że w tym roku...

Koszyczek świąteczny drożeje, a zadłużenie sklepów bije rekordy – raport BIG InfoMonitor i BIK

Okres Wielkanocy w sektorze handlu tradycyjnie postrzegany jest jako...

Biedronka kontra Lidl: Polacy czekają na świąteczne promocje i walczą o każdy grosz

Aż 53,5% Polaków oczekuje zaostrzonej walki cenowej pomiędzy dyskontami...

Handel detaliczny nie poradzi sobie bez AI. Rosnące oczekiwania konsumentów, duża konkurencja czy inflacja wymuszają zmiany

Rosnące koszty, coraz wyższe oczekiwania klientów i złożoność technologiczna...

Podobne tematy

Biedronka kontra Lidl: Polacy czekają na świąteczne promocje i walczą o każdy grosz

Aż 53,5% Polaków oczekuje zaostrzonej walki cenowej pomiędzy dyskontami...
00:03:10

Polska zmniejsza dystans do Zachodu – PKB na mieszkańca już blisko 70% poziomu Niemiec

Kiedy około 30 lat temu powstał Trójkąt Weimarski, czyli...

Kurs dolara gwałtownie w dół – Trump i Niemcy wywołali burzę na rynku walutowym

W ubiegłym tygodniu doszło do ogromnych zmian na rynku...

Zmiany w Niemczech będą odczuwalne dla zachodniopomorskich przedsiębiorców

Przedsiębiorcy po wyborach w Niemczech: „Potrzebne są pilne reformy....

Kurs euro zyskuje lekkie wsparcie po wyborach w Niemczech, ale perspektywy pozostają niepewne

Najnowsze odczyty makro ze Stanów Zjednoczonych okazały się niespodziewanie...

W Niemczech nowe rozdanie: Friedrich Merz liderem, sondaże trafne

Wybory u naszych zachodnich sąsiadów obyły się bez większych...

Kurs euro na fali trendu – PMI i wybory wpływają na notowania

Przed weekendem poznaliśmy odczyty indeksów PMI ze strefy euro,...

Reakcje rynków po wyborach w Niemczech

Wyniki wyborów w Niemczech przyniosły zdecydowane zwycięstwo centroprawicowej CDU/CSU...

Może Cię zainteresować

Polecane kategorie