MARKETINGKryzys i nowe możliwości. Burza medialna wokół odejścia Stanowskiego z Kanału Sportowego

Kryzys i nowe możliwości. Burza medialna wokół odejścia Stanowskiego z Kanału Sportowego

Kryzys i nowe możliwości. Burza medialna wokół odejścia Stanowskiego z Kanału Sportowego

Decyzją o odejściu z Kanału Sportowego i utworzeniem nowego programu – Kanału Zero, Krzysztof Stanowski ściągnął na siebie uwagę mediów i internautów. Jak wynika z najnowszej analizy PSMM Monitoring & More decyzja i powody rezygnacji Stanowskiego były szeroko komentowane w przestrzeni medialnej. W niespełna dwa miesiące dyskusja wygenerowała blisko 300 tys. wzmianek w mediach tradycyjnych i społecznościowych.

PSMM Monitoring & More przeanalizował dane za okres od 13 października do 26 listopada 2023 roku, biorąc pod uwagę wszystkie informacje dotyczące Kanału Sportowego, Kanału Zero oraz Krzysztofa Stanowskiego. Burza medialna wokół odejścia Stanowskiego z Kanału Sportowego

W tym czasie na łamach mediów tradycyjnych pojawiło się blisko 4 tys. publikacji. Dane zebrano z ponad 1100 tytułów prasowych, 5 mln portali internetowych oraz 100 stacji radiowych i telewizyjnych. Szacunkowy ekwiwalent reklamowy opublikowanych materiałów wyniósł 22,7 mln zł. Z kolei w mediach społecznościowych odnotowano blisko 289 tys. postów i komentarzy o wartości AVE ponad 288 tys. zł. Najpopularniejszymi miejscami dyskusji były kolejno: X (Twitter), YouTube oraz Facebook. Burza medialna wokół odejścia Stanowskiego

Najszerzej komentowana w mediach tradycyjnych była informacja o odejściu Krzysztofa Stanowskiego z Kanału Sportowego – popularnego kanału internetowego o tematyce sportowej, którego dziennikarz był współzałożycielem – tłumaczy Tomasz Lubieniecki – kierownik działu raportów medialnych PSMM. Jak dodaje: – W mediach społecznościowych numerem jeden okazał się pierwszy materiał wideo opublikowany przez Krzysztofa Stanowskiego, w którym tłumaczył powody odejścia z Kanału Sportowego. popularność Stanowskiego z Kanału Sportowego

W okresie objętym analizą zauważalne są duże zmiany w popularności kanałów własnych (Facebook, YouTube, Instagram oraz X – dawny Twitter) zarówno w kontekście profili wspomnianych programów, jak i Krzysztofa Stanowskiego. – W przypadku Kanału Sportowego obserwujemy znaczące spadki w trzech z czterech profili w mediach społecznościowych. Największe na YouTube – spadek o 90 000 obserwujących. Kolejno Instagram – blisko 4,5 tys. oraz Facebook – 2,4 tys. fanów przybyło Krzysztofowi Stanowskiemu zarówno w profilach własnych, jak i w nowo utworzonym Kanale Zero. Program w okresie objętym analizą zyskał blisko 500 tys. obserwujących. Z kolei sam Stanowski największy wzrost zaliczył na X. Jego konto zyskało blisko 25 tys. sympatyków – podsumowuje Tomasz Lubieniecki.

Pełna wersja raportu jest dostępna na stronie: https://psmm.pl/wp-content/uploads/2023/11/kanal-sportowy-kanal-zero-stanowski.pdf

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

- Reklama -Osteopatia Kraków

POLECAMY

Chiny: od „cudownego wzrostu” do nowej rzeczywistości

0
Chiny potrzebują nowych źródeł wzrostu – sektor nieruchomości: od bohatera do zera, spowolnienie inwestycji zagranicznych (w grę wchodzą zarówno krótkoterminowe czynniki taktyczne, jak i długoterminowe czynniki strukturalne) Popyt zagraniczny: rola Chin jako krytycznego...