• BIZNES
    • PRAWO
    • PODATKI
    • ADMINISTRACJA
    • HANDEL
    • EKSPORT
    • PRZEMYSŁ
    • MARKETING
    • START-UPY
  • FINANSE
    • BANKOWOŚĆ
    • DOTACJE
    • FAKTORING
    • KREDYTY
    • LEASING
    • INWESTYCJE
    • KRYPTOWALUTY
    • WALUTY
    • ZŁOTO
    • UBEZPIECZENIA
    • WINDYKACJA
  • PRACA I KARIERA
    • BEZROBOCIE
    • REKRUTACJA
    • WYNAGRODZENIA
  • SEKTORY
    • ADMINISTRACJA
    • BEZPIECZEŃSTWO
    • EDUKACJA
    • MEDIA
    • MEDYCYNA I FARMACJA
    • MOTORYZACJA
    • NIERUCHOMOŚCI
    • ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
    • OUTSOURCING
    • PRZEMYSŁ
    • INNOWACJE
    • TRANSPORT I LOGISTYKA
    • TURYSTYKA I HOTELARSTWO
    • ŻYWNOŚĆ I ROLNICTWO
Wyszukiwanie
Magazyn ManagerMagazyn MANAGER+Magazyn MANAGER+
środa, 18 maja, 2022
  • Artykuły sponsorowane
  • Kontakt
  • Publikuj
Facebook
Linkedin
Twitter
Magazyn ManagerMagazyn ManagerMagazyn Manager
  • BIZNES
    • PRAWO
    • PODATKI
    • ADMINISTRACJA
    • HANDEL
    • EKSPORT
    • PRZEMYSŁ
    • MARKETING
    • START-UPY
  • FINANSE
    • BANKOWOŚĆ
    • DOTACJE
    • FAKTORING
    • KREDYTY
    • LEASING
    • INWESTYCJE
    • KRYPTOWALUTY
    • WALUTY
    • ZŁOTO
    • UBEZPIECZENIA
    • WINDYKACJA
  • PRACA I KARIERA
    • BEZROBOCIE
    • REKRUTACJA
    • WYNAGRODZENIA
  • SEKTORY
    • ADMINISTRACJA
    • BEZPIECZEŃSTWO
    • EDUKACJA
    • MEDIA
    • MEDYCYNA I FARMACJA
    • MOTORYZACJA
    • NIERUCHOMOŚCI
    • ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
    • OUTSOURCING
    • PRZEMYSŁ
    • INNOWACJE
    • TRANSPORT I LOGISTYKA
    • TURYSTYKA I HOTELARSTWO
    • ŻYWNOŚĆ I ROLNICTWO
Na Topie

Stres w miejscu pracy

Współpraca z partnerem Executive Search – 9 wskazówek, jak ją dobrze przeprowadzić

Komentarz do decyzji IOSCO – regulacja rynku kryptowalut – Przemysław Kral (Zonda)

Zwołanie zebrania wspólnoty – błędy oznaczają spory kłopot?

Invista S.A. efektywnie wykorzystuje park nieruchomości. W najbliższych tygodniach umowy o wartości ponad 10 mln zł

MARKETINGLokalne SEO - jak zwiększyć widoczność organiczną biznesu w danej lokalizacji?

Lokalne SEO – jak zwiększyć widoczność organiczną biznesu w danej lokalizacji?

analiza seo
Autor: Redakcja

-

lut 22, 2022
0
Facebook
Twitter
Pinterest
WhatsApp
    tłumaczenia biuro tłumaczeń 123tlumacz.pl
    MARKETING

    PODOBNE ARTYKUŁY

    MARKETING

    Content Marketing i PR

    MARKETING

    Firmy zainwestują ponad 50% więcej w digital marketing

    E-COMMERCE

    Nowa funkcja Instagrama rozwinie social commerce

    • Tagi
    • Google
    • media
    • SEO
    • smartfon
    • social media
    • statystyki
    • Warszawa

    Lokalne SEO – jak zwiększyć widoczność organiczną biznesu w danej lokalizacji?

    W dzisiejszych czasach lubimy, gdy wszystko, czego potrzebujemy, jest na wyciągnięcie ręki. Towarzyszący nam nieustannie smartfon jest naszym wiernym asystentem i w sytuacji, gdy poszukujemy konkretnej usługi, to zwykle on podsuwa nam dostępne rozwiązania. Jeśli jesteś właścicielem stacjonarnego biznesu, zapewne poszukujesz odpowiedzi na pytanie, jak dać się zauważyć jak największej liczbie klientów? Odpowiedź brzmi – pozycjonowanie lokalne! Dowiedz się więcej na ten temat, czytając nasz artykuł.

    Na skróty:

    • Pozycjonowanie lokalne, czym jest i kto powinien z niego skorzystać?
    • Co jest najważniejsze w pozycjonowaniu lokalnym?
    • Źródła:

    Pozycjonowanie lokalne, czym jest i kto powinien z niego skorzystać?

    Warto pamiętać, że pozycjonowanie lokalne to proces. Celem jest wyświetlanie się jak najwyżej w rankingu na frazy związane z danym obszarem, mogą to być zarówno frazy dotyczące miasta, np.: agencja marketingowa Warszawa, lub bardziej zawężone, jak: szklarz Muranów, czy pizzeria al. Solidarności.

    Lokalne SEO może być przydatne dla każdej firmy, która świadczy usługi lub sprzedaż stacjonarną na danym terenie. Zatem ten rodzaj pozycjonowania powinien być kluczowy w planowaniu zdobywania widoczności. Może on przynieść szybkie efekty, zwłaszcza że osoby, które wyszukują  frazy lokalne są zwykle gotowe na ad hockowe działania (szybkie transakcje, odwiedziny w punkcie stacjonarnym, złożenie zamówienia etc.) Czy wiesz, że 46% wyszukiwań w Google dotyczy firm lokalnych[1]?

    Warto w tym kontekście pomyśleć też o osobach, które podróżują do miasta, w którym prowadzimy biznes. To one są często skłonne dokonać transakcji w punkcie w najbliższej okolicy, bo nie znają danej przestrzeni. Wtedy pozycjonowanie lokalne może być w zasadzie głównym czynnikiem, który wpłynie na ich działanie. 76% osób szuka na smartfonie czegoś w pobliżu, a następnie odwiedza dany obiekt[2].

    Kto jeszcze może szczególnie zyskać? Przedsiębiorcy, którzy:

    • chcą pozyskiwać klientów z okolicy,
    • działają głównie w konkretnym, ograniczonym obszarze i dość mocno skupiają się na działalności offline,
    • dopiero zaczynają działalność i na początku chcą się skoncentrować na lokalnym rynku, a dopiero później uderzyć w globalny,
    • mają ograniczony budżet na działania związane z SEO.

    Co jest najważniejsze w pozycjonowaniu lokalnym?

    Skoro już wiemy, czym jest lokalne SEO i kto powinien się nim zainteresować, warto zgłębić temat i dowiedzieć się, w jaki sposób osiągnąć najlepsze wyniki w pozycjonowaniu lokalnym:

    • dobór słów kluczowych: frazy kluczowe są jednym z filarów udanego pozycjonowania, więc znajdują swoje zastosowanie również w pozycjonowaniu lokalnym. Po wykonaniu researchu i ustaleniu najlepszych fraz (możesz wspomóc się w tym zadaniu specjalnym narzędziem, np. Ahrefs), musisz stworzyć treści, które będą zawierać dane frazy lokalne – dobrym pomysłem jest prowadzenie bloga. Pamiętaj również, aby uzupełnić we wszystkich miejscach dane kontaktowe (szczególnie ważna jest nazwa miejscowości), dodaj ją do tytułu strony, opisu meta i nie zapomnij o umieszczeniu tej informacji na stronie głównej. Warto zamieścić też na stronie mapkę z zaznaczoną lokalizacją firmy,
    • wizytówka w mapach Google: przy jej zakładaniu należy zwrócić szczególną uwagę na spójność informacji zawartej w wizytówce Google, tak aby nazwa i dane firmy występowały w niezmienionej formie w każdym z miejsc (social media, katalog firm, wyniki wyszukiwania),
    • opinie w Google Moja Firma: warto wiedzieć, że duży wpływ na pozycję w wyszukiwarce mają opinie użytkowników na jej temat. Z danych statystycznych wynika, że większość przedsiębiorstw pojawiających się w wyszukiwaniu lokalnym ma między 4, a 5 gwiazdek. Warto zadbać o ten aspekt i zachęcać klientów do pozostawienia po sobie śladu w postaci wpisu z oceną. Statystyki statystykami, ale z empirii jednoznacznie wynika, że chętniej sięgamy po sprawdzone miejsca, które szczycą się nieposzlakowaną opinią, nawet jeśli chodzi o prozaiczne transakcje. To wielkie zadanie dla przedsiębiorców, aby utrzymać wysoką notę,
    • postaw na mobile: pamiętaj, aby zapewnić najwyższą jakość swojej strony w wersji mobilnej. Jak już zostało wcześniej wspomniane, ogromna liczba wyszukiwań lokalnych wydarza się w biegu, podczas pobytu w centrum czy w tramwaju. Nie ignoruj potencjału, który może Ci przynieść optymalizacja strony pod smartfony.

    Jak można zauważyć, pozycjonowanie lokalne to duże wyzwanie, które wymaga dopięcia wielu procesów. Dobrym rozwiązaniem jest zasięgnięcie pomocy doświadczonej agencji, która w przemyślany sposób dopasuje działania pod konkretnego klienta. Agencja SEO Marketing Match to grupa certyfikowanych specjalistów, którzy wiedzą doskonale jak pozycjonować lokalnie i zagwarantować Twojej stronie wartościowy ruch, którzy przełoży się na lepsze wyniki sprzedażowe.

    Źródła:

    https://www.webfx.com/local-seo/statistics/

    [1]    https://www.webfx.com/local-seo/statistics/

    [2]    Tamże.

    Poprzedni artykułKredyt gotówkowy a pożyczka – poznaj różnice
    Następny artykułAutomatyzacja i digitalizacja IT priorytetami dla firm planujących transformację obszarów informatycznych
    SourceArtykuł Partnera
    • Tags
    • Google
    • media
    • SEO
    • smartfon
    • social media
    • statystyki
    • Warszawa
    Facebook
    Twitter
    Pinterest
    WhatsApp

      NAJNOWSZE ARTYKUŁY

      Polacy zestresowani w pracy

      Stres w miejscu pracy

      maj 17, 2022
      Współpraca z partnerem Executive Search – 9 wskazówek, jak ją dobrze przeprowadzić

      Współpraca z partnerem Executive Search – 9 wskazówek, jak ją dobrze...

      maj 17, 2022
      kryptowaluty

      Komentarz do decyzji IOSCO – regulacja rynku kryptowalut – Przemysław Kral...

      maj 13, 2022
      - Advertisment -

      POLECAMY

      cyberatak cyberbezpieczeństwo haker

      Historia cyberprzestępczości

      Redakcja - kw. 11, 2022 0
      Pojęcie „wirusa komputerowego” znane jest obecnie większości osób na świecie, włącznie z dziećmi. Zwykle kojarzy się ono z czymś destrukcyjnym dla sprzętu, danych i usług, na których wszyscy polegamy. Wirusy komputerowe, podobnie jak ich...
      Więcej
      e-commerce

      Nowe oblicze wyprzedaży, czyli co w e-commerce i nie tylko zmieni dyrektywa Omnibus

      Redakcja - sty 24, 2022 0
      W czasie sezonowych wyprzedaży nie raz słyszy się o nieuczciwych praktykach sprzedawców i celowym zawyżaniu cen w okresach poprzedzających obniżki, tak aby te wyglądały na szczególnie atrakcyjne. Tegoroczne zimowe wyprzedaże to jednak ostatnie, kiedy...
      Więcej
      home office programista pracownik

      Wzrost mediany maksymalnych zarobków w IT o 9,5 proc. do 18,4 tys. zł netto...

      Redakcja - sty 18, 2022 0
      No Fluff Jobs – jedyny portal z ogłoszeniami IT dostępny w 6 krajach i 8 wersjach językowych – podsumowuje ubiegły rok w branży. Z przygotowanego przez firmę raportu „Rynek pracy IT w Polsce w...
      Więcej

      Content Marketing i PR

      maj 5, 2022
      Content is King, chyba wszyscy się z tym zgadzamy. W branży digital nie można obejść się bez contentu, który jest fundamentem Content Marketingu. Dla...

      Firmy zainwestują ponad 50% więcej w digital marketing

      maj 5, 2022
      Z opublikowanego niedawno przez firmę Nielsen raportu marketingowego na 2022 rok pt: „Era of Alignment” wynika, że pomimo zawirowań i widocznym wycofaniu na rynku...

      Nowa funkcja Instagrama rozwinie social commerce

      kw. 28, 2022
      Dynamiczny wzrost popularności zakupów online w ciągu ostatnich dwóch lat przełożył się na rozwój technologii wspierających tę branżę, od nowych metod płatności po coraz...

      REDAKCJA POLECA

      Historia cyberprzestępczości

      kw. 11, 2022

      Nowe oblicze wyprzedaży, czyli co w e-commerce i nie tylko zmieni dyrektywa Omnibus

      sty 24, 2022

      Wzrost mediany maksymalnych zarobków w IT o 9,5 proc. do 18,4 tys. zł netto – raport za 2021 rok

      sty 18, 2022

      NAJCZESCIEJ CZYTANE

      Zwołanie zebrania wspólnoty – błędy oznaczają spory kłopot?

      maj 13, 2022

      Przyszłość centrów handlowych

      maj 11, 2022

      Stres w miejscu pracy

      maj 17, 2022
      • ZAMÓW PUBLIKACJĘ
      • Kontakt
      magazyn menedzerówmagazyn menedzerów

      MAGAZYN MANAGER+

      MANAGER+ to internetowy magazyn adresowany do menedżerów, kadry zarządzającej, właścicieli i prezesów firm, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy. W wielkim skrócie MANAGER+ to Portal, który realizuje idee i pokazuje nowe horyzonty w życiu zawodowym i prywatnym.

      BĄDŹ NA BIEŻĄCO

      Facebook
      Linkedin
      Twitter

      © MANAGER+

      • AKTUALNOŚCI
        • ADMINISTRACJA
        • BIZNES
        • GOSPODARKA
        • PRZEMYSŁ
        • FINANSE
        • PRAWO
        • PODATKI
        • BEZPIECZEŃSTWO
        • TECHNOLOGIA
        • HANDEL
        • E-COMMERCE
        • MEDIA
        • MARKETING
        • EDUKACJA
        • PRACA I KARIERA
        • TURYSTYKA
        • EKOLOGIA
        • POLITYKA
        • UNIA EUROPEJSKA
      • RYNKI
        • WALUTY
        • KRYPTOWALUTY
        • GIEŁDA I INWESTYCJE
        • ENERGIA I SUROWCE
        • MOTORYZACJA
        • TRANSPORT I LOGISTYKA
        • NIERUCHOMOŚCI
        • ŻYWNOŚĆ I ROLNICTWO
        • MEDYCYNA I FARMACJA
        • UBEZPIECZENIA
      • RAPORTY I ANALIZY
      • FIRMY

      Analizy i komentarze nie są rekomendacją w rozumieniu Rozporządzenia MF z 19 października 2005 r. Zostały sporządzone w celach informacyjnych i nie powinny stanowić podstawy do podejmowania decyzji inwestycyjnych. Inwestycje w instrumenty rynku OTC, w tym kontrakty na różnice kursowe (CFD), ze względu na wykorzystywanie mechanizmu dźwigni finansowej wiążą się z możliwością poniesienia strat nawet przy niewielkiej zmianie ceny instrumentu bazowego, na podstawie którego jest oparte kwotowanie cen danego Instrumentu. Osiągnięcie zysku na transakcjach na instrumentach OTC, w tym kontraktach na różnice kursowe (CFD) bez wystawienia się na ryzyko poniesienia straty, nie jest możliwe. Podejmując decyzje inwestycyjne, Klient powinien kierować się własnym osądem.

      Posting....
      Aby zapewnić sprawne funkcjonowanie tego portalu, czasami umieszczamy na komputerze użytkownika (bądź innym urządzeniu) małe pliki – tzw. cookies („ciasteczka”).
      Zaakceptuj ciasteczka
      Czytaj Więcej
      Ustawienia Prywatności
      Wyświetl
      Wyświetl

      Ustawienia Prywatności

      Wybierz, które ciasteczka chce aktywować. Możesz zmienić te ustawienia w każdej chwili poprzez ikonę ustawień widoczną w rogu strony. Jednakże zmiana ustawień może powodować wyłączenie niektórych funkcji dostępnych na stronie. Aby dowiedzieć się jak usunąć ciasteczka w przeglądarce sprawdź zakładkę "Pomoc". Dowiedz się więcej na temat ciasteczek, których używamy.

      Za pomocą poniższego suwaka możesz włączyć lub wyłączyć różne typy ciasteczek:

      • Block all
      • Essential
      • Functionality
      • Analytics
      • Advertising

      Ta strona będzie

      • Istotne: Zapamięta ustawienia uprawnień dla ciasteczek
      • Istotne: Włączy ciasteczka sesyjne
      • Istotne: Odczyta informacje wprowadzone do formularzy kontaktowych
      • Istotne: Zapamięta produktu dodane do koszyka zakupowego
      • Istotne: Uwierzytelni czy jesteś zalogowany na konto użytkownika
      • Istotne: Zapamięta wybraną wersję językową

      Ta strona internetowa nie będzie

      • Zapamiętywać nazwę użytkownika i hasło
      • Funkcjonalne: Zapamiętywać ustawienia sieci społecznościowych
      • Funkcjonalne: Zapamiętywać wybrany kraj i region
      • Analityczne: Zapisywać informacje dotyczące odwiedzonych podstron i podjętych na nich działań
      • Analityczne: Zapisywać informacji dotyczących Twojego położenia i regionu na podstawie numeru IP
      • Analityczne: Zapisywać czas spędzony na poszczególnych podstronach
      • Analityczne: Zwiększać jakość danych funkcji statycznych. Reklamowe: Dostosuje informacje reklamowe do Twoich zainteresowań na podstawie np. treści, którą odwiedziłeś wcześniej. (Obecnie nie używamy plików cookie służących do kierowania reklam)
      • Reklamowe: Zbierać danych osobowe, takich jak imię i nazwisko oraz lokalizacja

      Ta strona będzie

      • Istotne: Zapamięta ustawienia uprawnień dla ciasteczek
      • Istotne: Włączy ciasteczka sesyjne
      • Istotne: Odczyta informacje wprowadzone do formularzy kontaktowych
      • Istotne: Zapamięta produktu dodane do koszyka zakupowego
      • Istotne: Uwierzytelni czy jesteś zalogowany na konto użytkownika
      • Istotne: Zapamięta wybraną wersję językową
      • Funkcjonalne: Zapamiętywać ustawienia sieci społecznościowych
      • Funkcjonalne: Zapamiętywać wybrany kraj i region

      Ta strona internetowa nie będzie

      • Analityczne: Zapisywać informacje dotyczące odwiedzonych podstron i podjętych na nich działań. Analityczne: Zapisywać informacji dotyczących Twojego położenia i regionu na podstawie numeru IP
      • Analityczne: Zapisywać czas spędzony na poszczególnych podstronach. Analityczne: Zwiększać jakość danych statystycznych
      • Reklamowe: Dostosuje informacje reklamowe do Twoich zainteresowań na podstawie np. treści, którą odwiedziłeś wcześniej. (Obecnie nie używamy plików cookie służących do kierowania reklam)
      • Reklamowe: Zbierać danych osobowe, takich jak imię i nazwisko oraz lokalizacja

      Ta strona będzie

      • Istotne: Zapamięta ustawienia uprawnień dla ciasteczek
      • Istotne: Włączy ciasteczka sesyjne
      • Istotne: Odczyta informacje wprowadzone do formularzy kontaktowych
      • Istotne: Zapamięta produktu dodane do koszyka zakupowego
      • Istotne: Uwierzytelni czy jesteś zalogowany na konto użytkownika
      • Istotne: Zapamięta wybraną wersję językową
      • Funkcjonalne: Zapamiętywać ustawienia sieci społecznościowych
      • Funkcjonalne: Zapamiętywać wybrany kraj i region
      • Analityczne: Zapisywać informacje dotyczące odwiedzonych podstron i podjętych na nich działań
      • Analityczne: Zapisywać informacji dotyczących Twojego położenia i regionu na podstawie numeru IP
      • Analityczne: Zapisywać czas spędzony na poszczególnych podstronach
      • Analityczne: Zwiększać jakość danych statystycznych

      Ta strona internetowa nie będzie

      • Reklamowe: Dostosuje informacje reklamowe do Twoich zainteresowań na podstawie np. treści, którą odwiedziłeś wcześniej. (Obecnie nie używamy plików cookie służących do kierowania reklam)
      • Reklamowe: Zbierać danych osobowe, takich jak imię i nazwisko oraz lokalizacja

      Ta strona będzie

      • Funkcjonalne: Zapamiętywać ustawienia sieci społecznościowych
      • Funkcjonalne: Zapamiętywać wybrany kraj i region
      • Analityczne: Zapisywać informacje dotyczące odwiedzonych podstron i podjętych na nich działań
      • Analityczne: Zapisywać informacji dotyczących Twojego położenia i regionu na podstawie numeru IP
      • Analityczne: Zapisywać czas spędzony na poszczególnych podstronach
      • Analityczne: Zwiększać jakość danych funkcji statycznych
      • Reklamowe: Dostosuje informacje reklamowe do Twoich zainteresowań na podstawie np. treści, którą odwiedziłeś wcześniej. (Obecnie nie używamy plików cookie służących do kierowania reklam)
      • Reklamowe: Zbierać danych osobowe, takich jak imię i nazwisko oraz lokalizacja

      Ta strona internetowa nie będzie

      • Zapamiętywać nazwę użytkownika i hasło
      Zapisz i zamknij