Indonezja zakazuje sprzedaży bezpośredniej w mediach społecznościowych

Rząd Indonezji zabronił platformom społecznościowych prowadzenia sprzedaży bezpośredniej. To cios w TikToka, bo to drugi największy rynek dla tego chińskiego giganta. Władze Indonezji chcą...

Black Friday 2023. Jak dyrektywa Omnibus wpłynie na święto zakupowe?

Black Week i Black Friday w 2023 roku będą zupełnie inne niż w poprzednich latach. To ze względu na dyrektywę Omnibus, która ma zwalczać...

Luksus po nowemu. Marki premium muszą się dostosować do zmian pokoleniowych

Pokolenia millenialsów i Z radykalnie zmieniają oblicze rynku dóbr luksusowych, zmuszając znane marki do rewolucyjnych modyfikacji. Od zapotrzebowania na zrównoważone ekologiczne produkty, po przejrzystość...

Nowa podstrona w Trendach Google poświęcona wyborom parlamentarnym

Google wprowadza specjalną podstronę w Trendach Google, pokazującą zainteresowanie Polek i Polaków zbliżającymi się wyborami parlamentarnymi. Znajdują się tam informacje m.in. o tym, którzy...

Reklama firmy z InPost – wybierz jeden z wielu sposobów zareklamowania biznesu

Reklama to ważny element składający się na sukces każdego biznesu. W świecie reklamy, gdzie klienci są bombardowani niezliczonymi informacjami o produktach i usługach, wybór...

Google chce o nas wiedzieć więcej. Nowa funkcja reklamowa budzi obawy

Nowa funkcja w przeglądarce Chrome pozwoli gigantowi technologicznemu na wyświetlanie reklam na podstawie historii przeglądania. Niby nic nowego, ale tym razem nie odda naszych...

Aż 70% Polaków sprawdza media społecznościowe restauracji przed zamówieniem

Okres urlopowy to czas, w którym media społecznościowe pełne są zdjęć zabytków, krajobrazów i – oczywiście – pysznego jedzenia z różnych stron świata. Nic...

Black Friday 2023. Jak dyrektywa Omnibus wpłynie na święto zakupowe?

Black Week i Black Friday w 2023 roku będą zupełnie inne niż w poprzednich latach. To ze względu na dyrektywę Omnibus, która ma zwalczać...

GPW DAI buduje platformę do dynamicznej podmiany reklam telewizyjnych

Celem projektu Telemetria Operator (TeO) jest budowa wielomodułowej platformy aukcyjnej przeznaczonej do kompleksowej obsługi transakcji na rynku mediowym, związanych z dynamiczną podmianą reklam...

Jak transformacja cyfrowa zmieni(ł)a MŚP

Polska oferuje obecnie duże możliwości dla małych i średnich przedsiębiorstw. W obliczu wojny za wschodnią granicą, zwiększył się dostęp do specjalistów z Ukrainy i...

Dyrektywa Omnibus a programy lojalnościowe. Jednak nie tak łatwo

Choć dyrektywa Omnibus obowiązuje już od ponad pół roku, wciąż budzi wiele wątpliwości. Także w zakresie programów lojalnościowych. Na początku mówiło się, że nie...

Kolejny efekt Barbie. YouTube atakuje dzieci reklamami dla dorosłych

Kiedy dziecko ogląda filmiki w internecie może natknąć się na reklamę produktów dla dorosłych – samochodów, nieruchomości czy usług bankowych. Przez takie działania Google...

YouTube i Facebook nadal dominują na rynku reklamowym w social mediach, ale mniejsze platformy mogą być bardziej skuteczne

Rynek reklamowy w social mediach zdominowany jest przez dwóch graczy – YouTube’a oraz Facebooka – które poszczycić się mogą największymi zasięgami. Jednak czy aby...

Konsumenci nie wierzą w dobre intencje marek, ale doceniają realne zaangażowanie

Pomimo pesymistycznej ocenie celów działania marek, są branże wyróżniające się pozytywnie. Z raportu Meaningful Brands wynika, że tak właśnie postrzegana jest branża motoryzacyjna. Meaningful Brands...

Film „Barbie”. Majstersztyk marketingu i koło zamachowe konsumenckiej lojalności

Kiedy firma Mattel ogłosiła, że pracuje nad filmem „Barbie", specjaliści od marketingu  wstrzymali oddech w oczekiwaniu na rozwój sytuacji. Przejście z produkcji zabawek do...

Rebranding Twittera a wiarygodność. Co mówią eksperci?

Ewolucja Twittera w X to rebranding stulecia czy może przejaw szaleństwa Elona Muska? I jak zmiana domeny może wpłynąć na wiarygodność witryny z punktu...

Tego jeszcze nie grali. Amerykanie zorganizowali kongres zwierzęcych influencerów

Takie rzeczy tylko w Ameryce. W lipcu w Chicago zorganizowano Pet Con, czyli konwent zwierzęcych influencerów. Ich codzienne życie śledzi z zapartym tchem coraz...

Dyrektywa Omnibus – czy Polacy ją znają?

W styczniu 2023 roku weszła w życie dyrektywa Omnibus. Jej ogólnym założeniem jest walka ze sztucznymi promocjami, które pojawiają się zwykle podczas sezonowych obniżek....

Krówki reklamowe dla partnerów biznesowych – sprawdź nasze pomysły na ich rozdawanie!

Zastanawiasz się, jak w prosty i skuteczny sposób wzmocnić relacje z partnerami biznesowymi? Dobrze dobrane i kreatywne prezenty reklamowe odgrywają znaczącą rolę w budowaniu...

Firma w social mediach – jak działać skutecznie

Dzisiejszy świat trudno już wyobrazić sobie bez mediów społecznościowych. Firmy bardzo doceniają możliwość kontaktu z klientem i pracownikami poprzez SM. Chociaż coraz częściej używane...

Jak wybrać najlepszą agencję social media dla Twojej firmy?

W obecnych czasach, gdy prowadzenie mediów społecznościowych odgrywa kluczową rolę w kontekście marketingu online, wybór właściwej agencji social media to zadanie niezwykle istotne. Umiejętne...

Jak zmonetyzować swoją sławę? Przesłanie dla influencerów

W ostatnim czasie „influencerzy” nie mają dobrej passy. W sieci rozgorzała burza po wrzutkach kilku z nich i dość powszechnie krytykowano „chamstwo” czy „żebractwo”....

Badanie: więcej śledzących profil społecznościowy firmy to większy przychód

Nawet o 30 mln złotych rocznie może poprawić się wynik finansowy przedsiębiorstwa, które umiejętnie angażuje uwagę użytkowników mediów społecznościowych. Badacze z Akademii Leona Koźmińskiego...

Mniejsze budżety na marketing wymuszają zmiany w działaniu marketerów, którzy znajdują wsparcie w technologii

Badanie Gartnera wykazało, że aż 71 proc. dyrektorów marketingu ma problem z realizacją swoich strategii w ramach obniżonych budżetów. To powoduje, że muszą poszukiwać...

5 miesięcy Dyrektywy Omnibus: jak przedsiębiorcy radzą sobie z nowymi regulacjami?

Od 1 stycznia br. przedsiębiorcy mają obowiązek informować o najniższej cenie produktu lub usługi z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki. Po prawie pięciu miesiącach...

Czy sztuczna inteligencja zabierze marketingowcom pracę?

Wyniki badania dotyczącego wpływu rozwoju sztucznej inteligencji na pracę w działach marketingu, public relations i komunikacji pokazują, że AI nie jest modnym trendem sezonu,...

Poznaj skuteczne strategie pozycjonowania stron internetowych

Czy wiesz, jak pozycjonować swoją stronę w Internecie? Jeśli nie, to ten artykuł jest dla Ciebie! W tym artykule omówimy kilka podstawowych kroków, które...

Jak zwiększyć widoczność strony WWW w wyszukiwarce?

W czasach nowoczesnego biznesu znacząca większość firm dysponuje już własną stroną WWW. Niezależnie od tego, czy jest to sklep internetowy, czy strona prezentująca ofertę...

Branża medialna i rozrywkowa spodziewa się kłopotów. 39% klientów uważa, że przepłaca

Decydenci wymieniają rosnącą konkurencję jako największe wyzwanie w obliczu ogólnie niezmiennych lub obniżonych perspektyw budżetowych Wielu  z nich przewiduje, że wydatki na reklamę...

Reklama w mobile gamingu w 2023 r. Co musisz wiedzieć?

Od 2020 roku można zaobserwować wyraźny wzrost zainteresowania mobile gamingiem. Jeszcze kilka lat temu gry mobilne uznawane były za niszową rozrywkę dla gamingowych geeków,...

Pozycjonowanie stron internetowych – najważniejsze w biznesie online!

Każdy biznes w sieci potrzebuje wartościowego, doskonale przygotowanego pozycjonowania. Co się kryje za tym określeniem? Jakie składowe tworzą niezawodne pozycjonowanie w wyszukiwarce internetowej? Pozycjonowanie stron...

CX staje się jeszcze ważniejszy w obliczu całkowitego zniknięcia „ciasteczek”

Od lat marketerzy wykorzystywali pliki cookie do śledzenia odwiedzających stronę i zbierania informacji, które pomagały im nakierować reklamy do odpowiednich odbiorców. Jednak sposób wykorzystania...

Praktycy PR wskazują na aktualnie największe zagrożenia wizerunkowe w internecie

Fake newsy, fale negatywnych komentarzy i trolling – to w 2023 roku będą największe zagrożenia kryzysowe płynące z sieci. Tak przewiduje szeroki panel ekspercki...

Czego potrzebujemy, aby przyspieszyć rozwój e-mobilności w Polsce?

Do wejścia w życie unijnego rozporządzenia o zakazie rejestracji nowych samochodów z napędem spalinowym zostało 12 lat. Nie jest to dużo czasu mając na...

Jak promowały się firmy i co zamierzają? Sprawdź, co było popularne w 2022 r. i jakie są trendy na 2023!

Wzrost znaczenia Employer Brandingu, sięganie po reklamę w terenie, a także współpraca z liderami opinii – to tylko wybrane elementy promocji, z jakich korzystały...

Na 2023 rok rośnie ryzyko drobnych problemów o potencjale dużych kryzysów

Aż 9 na 10 profesjonalistów zajmujących się komunikacją w instytucjach państwowych lub samorządowych i 61% osób realizujących analogiczne zadania w sektorze biznesu, poświęca co...

Największe kryzysy wizerunkowe 2022 r.

Największy kryzys wizerunkowy 2022 roku w polskim świecie publicznym to katastrofa ekologiczna na Odrze i towarzysząca jej nietransparentna polityka rządu. W gronie firm i organizacji...

Sprawny marketing manager w kryzysie zapewnia zyski. Tylko musisz go odpowiednio wybrać

W czasie kryzysu rosną tylko najlepsi. Zarządzani przez sprawną i kompetentną kadrę. Specjaliści od digital marketingu i e-commerce są dziś jednymi z najbardziej poszukiwanych....

Budżety marketingowe w czasach recesji, hiperinflacji i niepewnego 2023 roku

Optymalizacja kosztów obecnie to konieczność, przed którą staje większość firm i agencji niezależnie od branży. Jednocześnie w czasie hiperinflacji, w obliczu kryzysu, kluczowe staje...

Dobre prognozy dla sektora MarTech w 2023 – dalszy wzrost i jeszcze większa integracja rynku

MarTech to bez wątpienia jedna z najbardziej dynamicznych branż. Według szacunków Emergen Research wartość globalnego rynku technologii marketingowych do 2030 roku może wynieść ok....

Inwestycje na reklamę w Europie Środkowo-Wschodniej optymistycznie wzrosły po pandemii COVID-19

Rynek reklamy w Europie Środkowo-Wschodniej przekroczył już poziom sprzed pandemii, osiągając wartość 9,5 miliarda euro w 2021 r. Reklamodawcy zwiększali inwestycje w reklamę online,...

Na czym polega profilowanie klientów i co na to RODO?

Klienci – choć zazwyczaj nie zdają sobie z tego sprawy – są bardzo często dzieleni na segmenty i profilowani. Firmy robią to do celów...

Już nie Czarny Piątek, ale Czarny Listopad. Czy sklepy będą nas mamić sztucznymi promocjami?

W tym roku konsumenci zmagają się z wysokimi kosztami życia wynikającymi z galopującej inflacji. Odpowiedź sprzedawców internetowych? Rozpoczęli wyprzedaże związane z Black Friday znacznie...

Manipulacja sprzedawców czy sami zakładamy na siebie pułapkę?

Sprzedawcy szukają sposobów, żeby zwiększyć liczbę transakcji na swoich stronach internetowych i w aplikacjach mobilnych. Co ciekawe, większość trików podpowiadamy im sami. Dla kupujących...

Dlaczego warto śledzić zachowania użytkowników na www?

W ostatnich latach bardzo dużą popularnością cieszy się Google Analytics (dowiedz się więcej o tym jak wdrożyć Google Analytics 4). Jednym ze skutecznych sposobów...

Tworzysz profile klientów w programie lojalnościowym? Pamiętaj o RODO

Klienci chętniej korzystają z ofert sprzedawców, od których dostają promocje dopasowane do swoich potrzeb, wynika z badania Accenture Interactive. W przygotowaniu takich ofert pomaga...

Kampanie reklamowe alkoholi przestają się skupiać na konkretnych produktach. Marki wykorzystują do tego metawersum

Na polskim rynku alkoholi od kilku lat zmieniają się trendy. W sprzedaży wciąż króluje piwo, rośnie zwłaszcza popularność segmentu bezalkoholowego, a z drugiej strony –...

Dlaczego warto prowadzić działania SEO w Niemczech?

Polskie firmy działające w sektorze handlu e-commerce, chcąc utorować sobie drogę do zachodnich rynków i ich zamożnych konsumentów, często celują w strategię rozszerzania swojej...

Przyszłość personalizacji to „Privacy-First”

Od dłuższego czasu słyszymy medialne doniesienia o planach zablokowania przez Google third party cookies. Z kolei Apple wprowadza zmiany w swojej polityce prywatności. Uderzą...

Jak dotrzeć do pokolenia Alfa? Przez platformy, które tworzą społeczności

Pokolenie Alfa się rozrasta i ma szansę prześcignąć generację wyżu demograficznego (baby boomers) w swojej liczebności. Co tydzień przybywa ich ponad 2,8 miliona w...

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

Osteopatia Kraków
- Reklama -