• BIZNES
    • PRAWO
    • PODATKI
    • ADMINISTRACJA
    • HANDEL
    • EKSPORT
    • PRZEMYSŁ
    • MARKETING
    • START-UPY
  • FINANSE
    • BANKOWOŚĆ
    • DOTACJE
    • FAKTORING
    • KREDYTY
    • LEASING
    • INWESTYCJE
    • KRYPTOWALUTY
    • WALUTY
    • ZŁOTO
    • UBEZPIECZENIA
    • WINDYKACJA
  • PRACA I KARIERA
    • BEZROBOCIE
    • REKRUTACJA
    • WYNAGRODZENIA
  • SEKTORY
    • ADMINISTRACJA
    • BEZPIECZEŃSTWO
    • EDUKACJA
    • MEDIA
    • MEDYCYNA I FARMACJA
    • MOTORYZACJA
    • NIERUCHOMOŚCI
    • ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
    • OUTSOURCING
    • PRZEMYSŁ
    • INNOWACJE
    • TRANSPORT I LOGISTYKA
    • TURYSTYKA I HOTELARSTWO
    • ŻYWNOŚĆ I ROLNICTWO
Wyszukiwanie
Magazyn ManagerMagazyn MANAGER+Magazyn MANAGER+
środa, 18 maja, 2022
  • Artykuły sponsorowane
  • Kontakt
  • Publikuj
Facebook
Linkedin
Twitter
Magazyn ManagerMagazyn ManagerMagazyn Manager
  • BIZNES
    • PRAWO
    • PODATKI
    • ADMINISTRACJA
    • HANDEL
    • EKSPORT
    • PRZEMYSŁ
    • MARKETING
    • START-UPY
  • FINANSE
    • BANKOWOŚĆ
    • DOTACJE
    • FAKTORING
    • KREDYTY
    • LEASING
    • INWESTYCJE
    • KRYPTOWALUTY
    • WALUTY
    • ZŁOTO
    • UBEZPIECZENIA
    • WINDYKACJA
  • PRACA I KARIERA
    • BEZROBOCIE
    • REKRUTACJA
    • WYNAGRODZENIA
  • SEKTORY
    • ADMINISTRACJA
    • BEZPIECZEŃSTWO
    • EDUKACJA
    • MEDIA
    • MEDYCYNA I FARMACJA
    • MOTORYZACJA
    • NIERUCHOMOŚCI
    • ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
    • OUTSOURCING
    • PRZEMYSŁ
    • INNOWACJE
    • TRANSPORT I LOGISTYKA
    • TURYSTYKA I HOTELARSTWO
    • ŻYWNOŚĆ I ROLNICTWO
Na Topie

Stres w miejscu pracy

Współpraca z partnerem Executive Search – 9 wskazówek, jak ją dobrze przeprowadzić

Komentarz do decyzji IOSCO – regulacja rynku kryptowalut – Przemysław Kral (Zonda)

Zwołanie zebrania wspólnoty – błędy oznaczają spory kłopot?

Invista S.A. efektywnie wykorzystuje park nieruchomości. W najbliższych tygodniach umowy o wartości ponad 10 mln zł

MARKETINGFirmy zainwestują ponad 50% więcej w digital marketing

Firmy zainwestują ponad 50% więcej w digital marketing

marketing
Autor: Redakcja

-

maj 5, 2022
0
Facebook
Twitter
Pinterest
WhatsApp
    tłumaczenia biuro tłumaczeń 123tlumacz.pl
    MARKETING

    PODOBNE ARTYKUŁY

    HANDEL

    Przyszłość centrów handlowych

    MARKETING

    Content Marketing i PR

    E-COMMERCE

    Nowa funkcja Instagrama rozwinie social commerce

    • Tagi
    • e-commerce
    • Instagram
    • media
    • media społecznościowe
    • Rafał Tromczyński
    • rynek reklamowy
    • Sztuczna Inteligencja

    Firmy zainwestują ponad 50% więcej w digital marketing

    Z opublikowanego niedawno przez firmę Nielsen raportu marketingowego na 2022 rok pt: „Era of Alignment” wynika, że pomimo zawirowań i widocznym wycofaniu na rynku w roku 2020, marki przywracają równowagę swoich działań marketingowych. Rynek reklamowy spodziewa się globalnego wzrostu na poziomie 9,7%, a w niektórych kanałach cyfrowych, takich jak TikTok czy Instagram, wzrost wydatków na promocję może wynieść aż 53%. Jak zatem growth hackerzy mogą lepiej zoptymalizować swoją pracę? Czy sztuczna inteligencja może im w tym jakoś pomóc?

    Nowoczesny marketing musi dotrzymywać kroku zmieniającej się technologii i zgrabnie wpasowywać swoje działania w aktualne trendy, a bardzo często te trendy wyprzedzać, czy nawet kreować. Wymaga to od specjalistów ciągłej obserwacji rynku i zachodzących na nim zjawisk. W ostatnich dwóch latach, kiedy lockdowny zmieniły sposoby dotarcia do odbiorców, obserwujemy znaczny wzrost nakładów reklamowych w sferze digitalowej.

    – Od momentu nastania pandemii, kiedy wszyscy zaczęliśmy spędzać w swoich domach znacznie więcej czasu, obserwowaliśmy wzrost wydatków na reklamę w sektorze e-commerce. Dotarcie do klienta bardziej skoncentrowało się na wykorzystaniu kanałów cyfrowych, a klienci zauważalnie przestawili się na produkty digitalowe. Aktualnie, mimo tego, że pandemia praktycznie dobiegła końca, to nakłady budżetowe na promocję digitalową nadal rosną w bardzo szybkim tempie – komentuje Rafał Tromczyński, CEO DigitalFirst.AI

    Cztery główne wnioski płynące z raportu „Era of Alignment” firmy Nielsen, co do których ankietowani marketerzy mają zbliżone opinie, przedstawiają się następująco:

    • Świadomość marki nigdy nie była ważniejsza – 64% respondentów stwierdziło, że media społecznościowe to najbardziej efektywny płatny kanał i planują zwiększyć na nie swoje budżety bardziej, niż na jakikolwiek inny kanał w ciągu najbliższego roku.
    • Rosnąca ilość unikatowych danych kładzie większy nacisk na tworzenie spersonalizowanych strategii marketingowych – 72% marketerów uważa, że ma dostęp do danych wysokiej jakości, z drugiej strony 36% badanych przyznaje, że uzyskanie użytecznych wniosków z danych jest niezwykle lub bardzo trudne.
    • Zwiększone rozdrobnienie mediów zwiększa potrzebę pomiaru całościowego – zaufanie marketerów do wskaźników ROI w mediach społecznościowych wynosi 64%, podczas gdy zaufanie do pomiarów całego lejka to 54%.
    • Konsumenci chcą od marek czegoś więcej niż tylko produktu – zaufanie do marki jest istotnym czynnikiem wpływającym na zakup. Ponad 52% amerykańskich konsumentów wybiera marki, które realizują cele, na których im zależy.

    Aby pozostać o krok przed konkurencją, marketerzy powinni traktować sztuczną inteligencję jako narzędzie pomagające im w lepszej segmentacji klientów oraz uzyskaniu wyższego poziomu zaangażowania konsumentów. Zapotrzebowanie na spersonalizowane doświadczenia konsumenckie oraz na dostosowanie do nich charakteru materiałów marketingowych, to pole do popisu dla AI.

    – Obserwując trendy rynkowe dostrzegliśmy niszę na rozwiązanie marketingowe oparte o sztuczną inteligencję i stworzyliśmy DigitalFirst.AI – platformę, która przy pomocy AI rekomenduje taktyki marketingowe przetestowane przez growth hackerów z całego świata. Dzięki narzędziu marketerzy planujący strategie dla swoich klientów mogą zaoszczędzić czas i środki, co pozwoli im obsłużyć większą liczbę klientów. Widzimy, że w bardzo wielu branżach dostępne są już rozwiązania powstające na fali trendu low code, które znacznie zwiększają efektywność pracy. Pod tym względem przyszłość zapowiada się naprawdę bardzo ciekawie – podsumowuje Rafał Tromczyński.

    Źródło: Nielsen Annual Marketing Report 2022

    Poprzedni artykułMNK Partners podsumowuje rok działalności w Polsce
    Następny artykułContent Marketing i PR
    • Tags
    • e-commerce
    • Instagram
    • media
    • media społecznościowe
    • Rafał Tromczyński
    • rynek reklamowy
    • Sztuczna Inteligencja
    Facebook
    Twitter
    Pinterest
    WhatsApp

      NAJNOWSZE ARTYKUŁY

      Polacy zestresowani w pracy

      Stres w miejscu pracy

      maj 17, 2022
      Współpraca z partnerem Executive Search – 9 wskazówek, jak ją dobrze przeprowadzić

      Współpraca z partnerem Executive Search – 9 wskazówek, jak ją dobrze...

      maj 17, 2022
      kryptowaluty

      Komentarz do decyzji IOSCO – regulacja rynku kryptowalut – Przemysław Kral...

      maj 13, 2022
      - Advertisment -

      POLECAMY

      cyberatak cyberbezpieczeństwo haker

      Historia cyberprzestępczości

      Redakcja - kw. 11, 2022 0
      Pojęcie „wirusa komputerowego” znane jest obecnie większości osób na świecie, włącznie z dziećmi. Zwykle kojarzy się ono z czymś destrukcyjnym dla sprzętu, danych i usług, na których wszyscy polegamy. Wirusy komputerowe, podobnie jak ich...
      Więcej
      e-commerce

      Nowe oblicze wyprzedaży, czyli co w e-commerce i nie tylko zmieni dyrektywa Omnibus

      Redakcja - sty 24, 2022 0
      W czasie sezonowych wyprzedaży nie raz słyszy się o nieuczciwych praktykach sprzedawców i celowym zawyżaniu cen w okresach poprzedzających obniżki, tak aby te wyglądały na szczególnie atrakcyjne. Tegoroczne zimowe wyprzedaże to jednak ostatnie, kiedy...
      Więcej
      home office programista pracownik

      Wzrost mediany maksymalnych zarobków w IT o 9,5 proc. do 18,4 tys. zł netto...

      Redakcja - sty 18, 2022 0
      No Fluff Jobs – jedyny portal z ogłoszeniami IT dostępny w 6 krajach i 8 wersjach językowych – podsumowuje ubiegły rok w branży. Z przygotowanego przez firmę raportu „Rynek pracy IT w Polsce w...
      Więcej

      Content Marketing i PR

      maj 5, 2022
      Content is King, chyba wszyscy się z tym zgadzamy. W branży digital nie można obejść się bez contentu, który jest fundamentem Content Marketingu. Dla...

      Nowa funkcja Instagrama rozwinie social commerce

      kw. 28, 2022
      Dynamiczny wzrost popularności zakupów online w ciągu ostatnich dwóch lat przełożył się na rozwój technologii wspierających tę branżę, od nowych metod płatności po coraz...

      51 proc. internautów chce doznać metawersum. Jak wygląda marketing w metaświecie?

      kw. 20, 2022
      Już w 2021 roku Newzoo w swoim zestawieniu trendów przewidywało, że popularność gier, jako platform społecznościowych i promujących różnego rodzaje aktywności i eventy, będzie...

      REDAKCJA POLECA

      Historia cyberprzestępczości

      kw. 11, 2022

      Nowe oblicze wyprzedaży, czyli co w e-commerce i nie tylko zmieni dyrektywa Omnibus

      sty 24, 2022

      Wzrost mediany maksymalnych zarobków w IT o 9,5 proc. do 18,4 tys. zł netto – raport za 2021 rok

      sty 18, 2022

      NAJCZESCIEJ CZYTANE

      Współpraca z partnerem Executive Search – 9 wskazówek, jak ją dobrze przeprowadzić

      maj 17, 2022

      Invista S.A. efektywnie wykorzystuje park nieruchomości. W najbliższych tygodniach umowy o wartości ponad 10 mln zł

      maj 11, 2022

      Zwołanie zebrania wspólnoty – błędy oznaczają spory kłopot?

      maj 13, 2022
      • ZAMÓW PUBLIKACJĘ
      • Kontakt
      magazyn menedzerówmagazyn menedzerów

      MAGAZYN MANAGER+

      MANAGER+ to internetowy magazyn adresowany do menedżerów, kadry zarządzającej, właścicieli i prezesów firm, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy. W wielkim skrócie MANAGER+ to Portal, który realizuje idee i pokazuje nowe horyzonty w życiu zawodowym i prywatnym.

      BĄDŹ NA BIEŻĄCO

      Facebook
      Linkedin
      Twitter

      © MANAGER+

      • AKTUALNOŚCI
        • ADMINISTRACJA
        • BIZNES
        • GOSPODARKA
        • PRZEMYSŁ
        • FINANSE
        • PRAWO
        • PODATKI
        • BEZPIECZEŃSTWO
        • TECHNOLOGIA
        • HANDEL
        • E-COMMERCE
        • MEDIA
        • MARKETING
        • EDUKACJA
        • PRACA I KARIERA
        • TURYSTYKA
        • EKOLOGIA
        • POLITYKA
        • UNIA EUROPEJSKA
      • RYNKI
        • WALUTY
        • KRYPTOWALUTY
        • GIEŁDA I INWESTYCJE
        • ENERGIA I SUROWCE
        • MOTORYZACJA
        • TRANSPORT I LOGISTYKA
        • NIERUCHOMOŚCI
        • ŻYWNOŚĆ I ROLNICTWO
        • MEDYCYNA I FARMACJA
        • UBEZPIECZENIA
      • RAPORTY I ANALIZY
      • FIRMY

      Analizy i komentarze nie są rekomendacją w rozumieniu Rozporządzenia MF z 19 października 2005 r. Zostały sporządzone w celach informacyjnych i nie powinny stanowić podstawy do podejmowania decyzji inwestycyjnych. Inwestycje w instrumenty rynku OTC, w tym kontrakty na różnice kursowe (CFD), ze względu na wykorzystywanie mechanizmu dźwigni finansowej wiążą się z możliwością poniesienia strat nawet przy niewielkiej zmianie ceny instrumentu bazowego, na podstawie którego jest oparte kwotowanie cen danego Instrumentu. Osiągnięcie zysku na transakcjach na instrumentach OTC, w tym kontraktach na różnice kursowe (CFD) bez wystawienia się na ryzyko poniesienia straty, nie jest możliwe. Podejmując decyzje inwestycyjne, Klient powinien kierować się własnym osądem.

      Posting....
      Aby zapewnić sprawne funkcjonowanie tego portalu, czasami umieszczamy na komputerze użytkownika (bądź innym urządzeniu) małe pliki – tzw. cookies („ciasteczka”).
      Zaakceptuj ciasteczka
      Czytaj Więcej
      Ustawienia Prywatności
      Wyświetl
      Wyświetl

      Ustawienia Prywatności

      Wybierz, które ciasteczka chce aktywować. Możesz zmienić te ustawienia w każdej chwili poprzez ikonę ustawień widoczną w rogu strony. Jednakże zmiana ustawień może powodować wyłączenie niektórych funkcji dostępnych na stronie. Aby dowiedzieć się jak usunąć ciasteczka w przeglądarce sprawdź zakładkę "Pomoc". Dowiedz się więcej na temat ciasteczek, których używamy.

      Za pomocą poniższego suwaka możesz włączyć lub wyłączyć różne typy ciasteczek:

      • Block all
      • Essential
      • Functionality
      • Analytics
      • Advertising

      Ta strona będzie

      • Istotne: Zapamięta ustawienia uprawnień dla ciasteczek
      • Istotne: Włączy ciasteczka sesyjne
      • Istotne: Odczyta informacje wprowadzone do formularzy kontaktowych
      • Istotne: Zapamięta produktu dodane do koszyka zakupowego
      • Istotne: Uwierzytelni czy jesteś zalogowany na konto użytkownika
      • Istotne: Zapamięta wybraną wersję językową

      Ta strona internetowa nie będzie

      • Zapamiętywać nazwę użytkownika i hasło
      • Funkcjonalne: Zapamiętywać ustawienia sieci społecznościowych
      • Funkcjonalne: Zapamiętywać wybrany kraj i region
      • Analityczne: Zapisywać informacje dotyczące odwiedzonych podstron i podjętych na nich działań
      • Analityczne: Zapisywać informacji dotyczących Twojego położenia i regionu na podstawie numeru IP
      • Analityczne: Zapisywać czas spędzony na poszczególnych podstronach
      • Analityczne: Zwiększać jakość danych funkcji statycznych. Reklamowe: Dostosuje informacje reklamowe do Twoich zainteresowań na podstawie np. treści, którą odwiedziłeś wcześniej. (Obecnie nie używamy plików cookie służących do kierowania reklam)
      • Reklamowe: Zbierać danych osobowe, takich jak imię i nazwisko oraz lokalizacja

      Ta strona będzie

      • Istotne: Zapamięta ustawienia uprawnień dla ciasteczek
      • Istotne: Włączy ciasteczka sesyjne
      • Istotne: Odczyta informacje wprowadzone do formularzy kontaktowych
      • Istotne: Zapamięta produktu dodane do koszyka zakupowego
      • Istotne: Uwierzytelni czy jesteś zalogowany na konto użytkownika
      • Istotne: Zapamięta wybraną wersję językową
      • Funkcjonalne: Zapamiętywać ustawienia sieci społecznościowych
      • Funkcjonalne: Zapamiętywać wybrany kraj i region

      Ta strona internetowa nie będzie

      • Analityczne: Zapisywać informacje dotyczące odwiedzonych podstron i podjętych na nich działań. Analityczne: Zapisywać informacji dotyczących Twojego położenia i regionu na podstawie numeru IP
      • Analityczne: Zapisywać czas spędzony na poszczególnych podstronach. Analityczne: Zwiększać jakość danych statystycznych
      • Reklamowe: Dostosuje informacje reklamowe do Twoich zainteresowań na podstawie np. treści, którą odwiedziłeś wcześniej. (Obecnie nie używamy plików cookie służących do kierowania reklam)
      • Reklamowe: Zbierać danych osobowe, takich jak imię i nazwisko oraz lokalizacja

      Ta strona będzie

      • Istotne: Zapamięta ustawienia uprawnień dla ciasteczek
      • Istotne: Włączy ciasteczka sesyjne
      • Istotne: Odczyta informacje wprowadzone do formularzy kontaktowych
      • Istotne: Zapamięta produktu dodane do koszyka zakupowego
      • Istotne: Uwierzytelni czy jesteś zalogowany na konto użytkownika
      • Istotne: Zapamięta wybraną wersję językową
      • Funkcjonalne: Zapamiętywać ustawienia sieci społecznościowych
      • Funkcjonalne: Zapamiętywać wybrany kraj i region
      • Analityczne: Zapisywać informacje dotyczące odwiedzonych podstron i podjętych na nich działań
      • Analityczne: Zapisywać informacji dotyczących Twojego położenia i regionu na podstawie numeru IP
      • Analityczne: Zapisywać czas spędzony na poszczególnych podstronach
      • Analityczne: Zwiększać jakość danych statystycznych

      Ta strona internetowa nie będzie

      • Reklamowe: Dostosuje informacje reklamowe do Twoich zainteresowań na podstawie np. treści, którą odwiedziłeś wcześniej. (Obecnie nie używamy plików cookie służących do kierowania reklam)
      • Reklamowe: Zbierać danych osobowe, takich jak imię i nazwisko oraz lokalizacja

      Ta strona będzie

      • Funkcjonalne: Zapamiętywać ustawienia sieci społecznościowych
      • Funkcjonalne: Zapamiętywać wybrany kraj i region
      • Analityczne: Zapisywać informacje dotyczące odwiedzonych podstron i podjętych na nich działań
      • Analityczne: Zapisywać informacji dotyczących Twojego położenia i regionu na podstawie numeru IP
      • Analityczne: Zapisywać czas spędzony na poszczególnych podstronach
      • Analityczne: Zwiększać jakość danych funkcji statycznych
      • Reklamowe: Dostosuje informacje reklamowe do Twoich zainteresowań na podstawie np. treści, którą odwiedziłeś wcześniej. (Obecnie nie używamy plików cookie służących do kierowania reklam)
      • Reklamowe: Zbierać danych osobowe, takich jak imię i nazwisko oraz lokalizacja

      Ta strona internetowa nie będzie

      • Zapamiętywać nazwę użytkownika i hasło
      Zapisz i zamknij