wtorek, 8 kwietnia, 2025

Grupa Saint-Gobain przeprowadziła rebranding marek ISOVER, RIGIPS i WEBER

Biuro Tłumaczeń OnlineBiuro Tłumaczeń Online

Grupa Saint-Gobain przeprowadziła rebranding trzech swoich marek: ISOVER, RIGIPS i WEBER. Zmiany mają na celu nie tylko odświeżenie wizerunku logotypów, ale też podkreślenie kluczowych wartości Grupy, wyrażonych w jej celu nadrzędnym „MAKING THE WORLD A BETTER HOME”.

Nowy system identyfikacji wizualnej podkreślający wartości Grupy

Jedną z kluczowych ambicji Saint-Gobain, ujętą w długofalowej strategii Grupy, jest transformacja rynku budowlanego idąca w parze z dbałością o potrzeby człowieka i planety. Aby mocniej podkreślić, jak ważna dla osiągnięcia tego celu jest silna współpraca całej Grupy, zdecydowano o rebrandingu trzech marek z jej portfolio: ISOVER, RIGIPS i WEBER. W ramach zmian, które obejmą nie tylko logotypy, ale cały system identyfikacji wizualnej, łącznie z materiałami firmowymi czy opakowaniami produktów, ujednolicono czcionkę, zastępując wcześniejsze wersje miękkimi formami oraz wprowadzono dodatkowe elementy w postaci figur geometrycznych: koła (ISOVER), kwadratu (RIGIPS) i trójkąta (WEBER), co ma uwypuklić fakt, że rozwiązania oferowane przez każdą z marek, są względem siebie komplementarne.

Rebranding marek ISOVER, RIGIPS i WEBER ma na celu przede wszystkim zwizualizowanie wartości priorytetowych dla Saint-Gobain, a więc troskę o zrównoważony rozwój plany, innowacyjność, bliskość z klientami i efektywność rozwiązań. Grupa oferuje m.in. produkty posiadające pełną dokumentację techniczną oraz deklaracje środowiskowe EPD. Co więcej, Saint-Gobain konsekwentnie inwestuje w innowacje (w tym nowoczesne, posiadające odpowiednie certyfikaty rozwiązania systemowe), aby dostarczać kompleksowe produkty pozwalające zwiększyć efektywność prac budowlanych i budować jeszcze bliższe relacje z klientami. Wprowadzone zmiany w obszarze identyfikacji wizualnej marek ISOVER, RIGIPS i WEBER, w tym ujednolicenie i unowocześnienie logotypów, akcentują determinację Saint-Gobain do odziaływania w kierunku pozytywnej transformacji rynku budowlanego za pośrednictwem połączonych sił wszystkich marek Grupy.

Ewolucja wyrażona zmianami w warstwie wizualnej

Przeprowadzony w Polsce rebranding marek ISOVER, RIGIPS i WEBER to element globalnych działań grupy Saint-Gobain mających na celu uspójnienie systemu identyfikacji wizualnej w poszczególnych krajach, w których spółka ma swoje oddziały. Ujednolicenie logotypów ISOVER, RIGIPS i WEBER ma wykazać silne powiązanie marek z portfolio Saint-Gobain, w tym komplementarność oferowanych w ich ramach rozwiązań systemowych, które wzajemnie się uzupełniają i zwiększają efektywność prac budowlanych. W ostatnich latach duży nacisk Grupa kładzie na łączenie doświadczenia i kompetencji rynkowych marek, tak, by skuteczniej docierać do nowych odbiorców, zaspokajać ich potrzeby oraz spełniać rosnące wymagania, jakie stawia producentom branża budowlana. Wprowadzone zmiany – atrakcyjne, nowoczesne logotypy, w których ujednolicona czcionka złagodziła formę, a jednocześnie nadal nawiązuje do wcześniejszych wersji – podkreślają nieustanną ewolucję Grupy Saint-Gobain, która nie tylko chce podążać za trendami w branży, ale dzięki wdrażanym innowacjom, wyznaczać kierunek zmian.

Autor/źródło
Disclaimer: Informacje zawarte w niniejszej publikacji służą wyłącznie do celów informacyjnych. Nie stanowią one porady finansowej lub jakiejkolwiek innej porady, mają charakter ogólny i nie są skierowane do konkretnego adresata. Przed skorzystaniem z informacji w jakichkolwiek celach należy zasięgnąć niezależnej porady.

Popularne w tym tygodniu

Archicom z 29% wzrostem sprzedaży mieszkań w I kwartale 2025 roku

Grupa Archicom zakończyła I kwartał 2025 roku z 530...

Nowa inwestycja Grupy Otmuchów. Ruszyła produkcja pianek pod marką Bebeto

Zakłady Przemysłu Cukierniczego Otmuchów, jeden z największych producentów słodyczy...

DHL zainwestuje 2 miliardy euro do 2030 roku w rozwój logistyki farmaceutycznej i medycznej

Grupa DHL zainwestuje 2 miliardy euro do 2030 roku...

Były wiceminister Krzysztof Łanda i Mariusz Furmanek wchodzą do Rady Nadzorczej Medtech Solutions

Były Wiceminister Zdrowia – Krzysztof Łanda oraz były Szef...

3197 sprzedanych mieszkań, 379 mln zł zysku – Develia z najlepszym wynikiem w historii

W 2024 r. przychody ze sprzedaży grupy Develia...

Podobne tematy

Zadłużenie firm budowlanych rośnie. Branża liczy na ratunek z KPO

Dla budownictwa miniony rok był jednym z najgorszych od...

Reforma planistyczna uderzy w domy jednorodzinne. Czy twoja działka straci na wartości?

Wdrażana obecnie reforma planistyczna szczególnie dotknie budownictwo jednorodzinne, które,...

Program „Klucz do mieszkania” może okazać się istotnym impulsem dla wybranych sektorów branży

Branża budowlana czekała długie miesiące na nowy, rządowy program...

Ceny materiałów budowlanych w stagnacji – minimalne spadki. Eksperci przewidują zmianę trendu

Umiarkowana korekta cen na krajowym rynku materiałów budowlanych zdaje...

Marketing sensoryczny w metawersie: Czy wirtualne zakupy mogą angażować wszystkie zmysły?

Nowe technologie, takie jak wirtualna (VR) i rozszerzona rzeczywistość...

Pilotaż zakończony sukcesem – Poczta Polska rusza z modernizacją kolejnych placówek

W pierwszym kwartale 2025 roku Poczta Polska rozpoczyna proces...

Compensa wdraża AI, by zwiększyć efektywność o 75%

Compensa, jeden z liderów polskiego rynku ubezpieczeń majątkowych, wprowadza...

Może Cię zainteresować

Polecane kategorie