poniedziałek, 14 kwietnia, 2025

AI Accelerator: Nowy program Arrow Electronics dla firm chcących wykorzystać potencjał sztucznej inteligencji

Biuro Tłumaczeń OnlineBiuro Tłumaczeń Online

AI Accelerator to nowy, ustrukturyzowany program pomagający partnerom handlowym ocenić, od czego zacząć ich przygodę ze sztuczną inteligencją i zwiększyć konkurencyjność w zmieniającym się świecie cyfrowym. 

Arrow Electronics, Inc. wprowadza ogólnoświatowy program AI Accelerator, który pomoże partnerom handlowym w rozpoczęciu przygody ze sztuczną inteligencją. Kompleksowy program zapewnia zdobycie nowych umiejętności, pokazuje przypadki użycia i dostarcza wiedzę potrzebną do zmaksymalizowania potencjału sztucznej inteligencji (AI) w ich firmach i dla ich klientów końcowych.

Partnerzy handlowi, którzy wykorzystują program akceleratora AI mogą odkryć unikalne sposoby na zwiększenie swoich umiejętności w zakresie sztucznej inteligencji i odkryć dodatkowe możliwości biznesowe, które mogą być napędzane przez AI” – powiedział Eric Gourmelen, Vice President of Global Cloud and AI for Arrow’s Enterprise Computing Solutions Business. „Sztuczna inteligencja zmienia przedsiębiorstwa w zawrotnym tempie. Ten program to praktyczny sposób, aby pomóc naszym partnerom handlowym w uzyskaniu natychmiastowego wpływu na biznes, dzięki planowym działaniom wspieranym sztuczną inteligencją”.

Swój udział w programie partnerzy rozpoczynają od przeprowadzenia indywidualnej oceny, która sprawdza ich biegłość w zakresie stosowania sztucznej inteligencji oraz identyfikuje obszary nowych możliwości. Następnie Arrow zapewnia spersonalizowaną ścieżkę adopcji i umiejętnego stosowania AI, w tym podnoszenia kwalifikacji, wdrażania i innowacji przy użyciu trzech kluczowych komponentów.

Edukacja – Arrow AI Academy dostarcza partnerom handlowym niezbędne szkolenia, umiejętności i narzędzia AI potrzebne do wdrożenia AI w ich organizacji i podejmowania pewnych decyzji. Akademia zapewnia dostosowane treści, praktyczne sesje i praktyczne przypadki użycia tak, aby edukować partnerów handlowych na każdym etapie ich podróży z AI.

Zastosowania – partnerzy handlowi mogą ułatwić praktyczne zastosowanie AI w swoich operacjach biznesowych, korzystając z zestawu narzędzi AI obsługiwanych przez ArrowSphere AI. Narzędzia te pomagają usprawnić realizację zadań i są dostępne za pośrednictwem ArrowSphere Assistant. Partnerzy są także uczeni, jak tworzyć i obsługiwać niestandardowych asystentów AI zaprojektowanych dla wspierania różnych funkcji biznesowych w pełnym cyklu sprzedaży – od marketingu począwszy po wsparcie klienta.

Tworzenie  – ostatni element programu umożliwia partnerom handlowym opracowywanie, wdrażanie i realizację projektów AI przy użyciu AI Factory firmy Arrow. Wsparcie jest zapewniane przez zespoły techniczne, przedsprzedażowe i inżynieryjne Arrow i odbywa się za pośrednictwem globalnej sieci centrów doświadczeń Arrow. Partnerzy handlowi mogą tworzyć i dostosowywać swoje rozwiązania tak, aby zapewnić elastyczne sposoby użycia sztucznej inteligencji dostosowane do ich działalności.

Partnerzy handlowi uczestniczący w tym programie otrzymają dodatkową wiedzę, nabiorą biegłości w zakresie sztucznej inteligencji, udoskonalą swoje umiejętności oraz usprawnią operacje biznesowe generujące zwiększone zaangażowanie klientów. Otrzymają także dostęp do wsparcia ekspertów w celu tworzenia dostosowanych rozwiązań AI. Wszystko to ma na celu osiągnięcie lepszych i szybszych wyników biznesowych.

Autor/źródło
Disclaimer: Informacje zawarte w niniejszej publikacji służą wyłącznie do celów informacyjnych. Nie stanowią one porady finansowej lub jakiejkolwiek innej porady, mają charakter ogólny i nie są skierowane do konkretnego adresata. Przed skorzystaniem z informacji w jakichkolwiek celach należy zasięgnąć niezależnej porady.

Popularne w tym tygodniu

Stopklatka i Zoom TV napędzają wyniki Grupy Kino Polska w 2024 roku

W 2024 r. Grupa Kino Polska wypracowała przychody...

Mex Polska SA z 12% wzrostem przychodów w 2024 roku. Spółka stawia na ekspansję i optymalizację

Mex Polska zgodnie z prognozami, zamyka 2024 rok z...

Grupa eSky i Ryanair kontynuują partnerstwo. Oferta obejmuje ponad 230 kierunków

Ryanair, największa linia lotnicza w Europie, oraz Grupa eSky...

Baseig SA – polski fashion-tech szykuje się do debiutu na NewConnect

Na polskim rynku pojawił się nowy gracz z w...

Cyfrowa luka w administracji. AI ma być lekarstwem na brak efektywności

Tylko 32% dyrektorów firm i instytucji z sektora publicznego...

Podobne tematy

Cyfrowa luka w administracji. AI ma być lekarstwem na brak efektywności

Tylko 32% dyrektorów firm i instytucji z sektora publicznego...

AI w prawie – technologia, która usprawnia, ale nie zastępuje człowieka

Wraz z dynamicznym rozwojem technologii sztucznej inteligencji (AI), coraz...

AI na usługach hakerów: rosnące zagrożenie dla firm i konsumentów

Według danych Proxyrack, globalne straty wynikające z cyberprzestępczości mogą...

Jak sztuczna inteligencja rewolucjonizuje marketing sensoryczny i zmienia doświadczenia zakupowe

Sztuczna inteligencja zmienia oblicze handlu detalicznego, wprowadzając nowy poziom...

Social commerce i AI: duet, który rządzi zakupami pokolenia Z

Pokolenie Z rewolucjonizuje handel, przenosząc swoje zakupy do mediów...

AI jest niezbędna, ale nie rozwiązuje wszystkiego. Marketerzy pod presją wyników i redukcji zatrudnienia

Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania...

Automatyzacja w IT: jak AI zmienia programowanie i cyberbezpieczeństwo?

Trzy lata temu sztuczna inteligencja podbiła świat, wyznaczając główne...

Może Cię zainteresować

Polecane kategorie