wtorek, 29 kwietnia, 2025

Mikołaj Ciaś nowym wiceprezesem LINK4. Będzie odpowiadać za obszary komercyjne, w tym marketing

Biuro Tłumaczeń OnlineBiuro Tłumaczeń Online

Mikołaj Ciaś, menedżer od 20 lat związany z branżą FMCG, objął funkcję wiceprezesa zarządu LINK4. Będzie odpowiedzialny za obszary komercyjne, w tym między innymi za marketing ubezpieczyciela. Wcześniej pracował w dużych korporacjach międzynarodowych, gdzie był dyrektorem marketingu i członkiem zarządu.

Mikołaj Ciaś przez ponad dwie dekady zdobywał doświadczenie w branży dóbr szybko zbywalnych, pełniąc kluczowe role menedżerskie na szczeblu lokalnym i międzynarodowym. To strategiczny marketer, a także doświadczony lider zmian i przekształceń. Pracował m.in. w Unilever Polska, Carlsberg Polska, Coca-Cola Poland na stanowisku dyrektora marketingu – członka zarządu oraz w Marie Brizzard Wine and Spirits, gdzie kierował Działem Komercyjnym firmy. Współtworzył również startup KRAVT & CO., gdzie był prezesem zarządu.

Wsłuchiwanie się w głos klienta, szacunek i dążenie do mistrzostwa towarzyszą mi od początku drogi zawodowej, dlatego bardzo cieszę się, że takie są właśnie wartości LINK4. Objęcie funkcji wiceprezesa tej spółki to dla mnie zaszczyt i ogromne wyzwanie zawodowe. Cieszę się, że z tak znakomitym zespołem profesjonalistów będziemy mogli połączyć nasze doświadczenie, by razem wzmacniać siłę i pozycję na rynku jednej z trzech najbardziej rozpoznawalnych firm ubezpieczeniowych w Polsce –mówi Mikołaj Ciaś, wiceprezes zarządu LINK4.

Nowy wiceprezes LINK4 jest absolwentem Politechniki Warszawskiej na Wydziale Inżynierii Środowiska ze specjalnością Zarządzanie oraz licznych kursów i szkoleń z zakresu zarządzania, marketingu, budowania strategii, finansów i sprzedaży. Ukończył także Program Zarządczy dla wyższej kadry kierowniczej w IMD Institute w Szwajcarii.

Autor/źródło
Disclaimer: Informacje zawarte w niniejszej publikacji służą wyłącznie do celów informacyjnych. Nie stanowią one porady finansowej lub jakiejkolwiek innej porady, mają charakter ogólny i nie są skierowane do konkretnego adresata. Przed skorzystaniem z informacji w jakichkolwiek celach należy zasięgnąć niezależnej porady.

Popularne w tym tygodniu

Polski fundusz Smartlink inwestuje w brytyjską spółkę Nanovery i jej przełomowe nanoroboty

Polski fundusz Smartlink inwestuje 0,5 mln GBP w Nanovery...

Roślinne białko z grochu i alg – projekt firmy Tarczyński z dotacją od NCBR

Firma Tarczyński pracuje nad przełomowym preparatem wielobiałkowym pozyskiwanym z...

Strategia Mabion 2025–2030: budowa Mabion II, większe marże i wyjście na rynek USA

Mabion zakończył transformację Spółki w CDMO o profilu...

Sfinks Polska w 2024: więcej franczyz, niższe przychody skonsolidowane, wyższa rentowność

Przychody gastronomiczne restauracji zarządzanych przez Sfinks Polska, w tym...

Bioceltix złożył wniosek do EMA o dopuszczenie leku BCX-EM na zapalenie stawów u koni

Kolejny ważny moment w historii Bioceltix. Giełdowa spółka...

Podobne tematy

Marketing sensoryczny w metawersie: Czy wirtualne zakupy mogą angażować wszystkie zmysły?

Nowe technologie, takie jak wirtualna (VR) i rozszerzona rzeczywistość...

Grupa Arche wypłaciła inwestorom 56 mln zł w 2024 roku

W samym 2024 r. inwestorzy otrzymali ponad 56 mln...

Daniel Pawelczyk Finance Directorem i członkiem zarządu w TD SYNNEX Poland

TD SYNNEX (NYSE: SNX) poinformował o powołaniu Daniela Pawelczyka...

Lennart Zipfel nowym dyrektorem finansowym FREENOW – zastąpi Johannesa Prantla

Lennart Zipfel został mianowany nowym dyrektorem finansowym (CFO)...

Młodzi vs. doświadczeni – jak przełamać stereotypy i stworzyć silny zespół?

Dzisiejszy rynek pracy jest areną dynamicznych zmian, które wymagają...

Komputery kwantowe – rewolucja, która zmieni oblicze informatyki

Komputery kwantowe i dokonywane z ich pomocą obliczenia kwantowe...

Maciej Müldner nowym CFO w MLP Group

MLP Group wzmacnia  swoje struktury finansowe. Nowym CFO zostaje...

Może Cię zainteresować

Polecane kategorie