wtorek, 29 kwietnia, 2025

Moniti pozyskuje 1,8 mln zł finansowania

Biuro Tłumaczeń OnlineBiuro Tłumaczeń Online

Aplikacja MONITI pozyskuje finansowanie w wysokości 1,8 mln zł, w tym 1,2 mln zł od funduszu Smartlink Partners.

MONITI, aplikacja do zarządzania zespołami pracującymi z dala od komputera (deskless) pozyskała 1,8 mln zł finansowania w zamkniętej właśnie rundzie late seed. 1,2 mln zł, w zamian za 24 udziały, dostarczył fundusz Smartlink Partners z ekosystemu JR Holding, który był lead inwestorem w tej rundzie.

Moniti oferuje kompleksowy system do cyfryzacji i automatyzacji organizacji pracy zespołów deskless. Aplikacja zawiera moduły rejestracji czasu pracy, monitoringu GPS, delegowania zadań, składania wniosków urlopowych oraz tworzenia grafików pracy. Moniti może być wdrożone w każdej firmie w zaledwie 15 minut, niezależnie od stopnia zaawansowania technicznego użytkownika.

Zalety Moniti, zarówno pod kątem organizacji pracy jak i łatwości onboardingu pracowników, doceniły już firmy z branży budowlanej, gastronomii, usług w terenie a nawet organizacje samorządowe. Dzięki Moniti firmy eliminują czasochłonne czynności kadrowe i operacyjne co pozwala na znaczną oszczędność czasu i kosztów.

Moniti znamy i blisko współpracujemy już od dłuższego czasu, zainwestowaliśmy w tę spółkę już ponad 1,5 roku temu jako JRH. Od tamtego czasu spółka urosła prawie 7 razy jeśli chodzi o MRR, spółka zbudowała produkt, na którym, w praktyce możemy uczyć się co to znaczy product led growth, widzimy możliwość dalszych geometrycznych wzrostów oraz zainteresowanie ważnych funduszy, nie tylko z Europy. Jestem dumny że mogę pracować na co dzień z takim founderem jak Dawid Kowalski – powiedział Bartłomiej Kurylak, partner zarządzający Smartlink Partners, CFO w JRH.

Plany na przyszłość

Pozyskane środki Moniti przeznaczy na skalowanie działań, które dotychczas pozwoliły urosnąć firmie o 600% od ostatniej rundy inwestycyjnej w styczniu 2023. W dalszych planach zespół w pełni zautomatyzuje procesy związane z pracą zespołów dzięki zastosowaniu AI, co umożliwi firmom m.in w pełni automatyczne tworzenie grafiku pracy, delegowanie zadań oraz komunikację z pracownikami przy pomocy Senior Employee Moniti.

Globalny rynek i perspektywy

Pracownicy „deskless” stanowią ponad 80% wszystkich pracowników na świecie. Firmy dążą do większej automatyzacji, inwestując w nowe technologie, aby uczynić pracę tych pracowników bardziej efektywną. Rynek rozwiązań do śledzenia czasu pracy ma osiągnąć wartość 17,6 miliarda USD do 2030 roku, przy szacowanej rocznej stopie wzrostu (CAGR) wynoszącej 24,9% w latach 2024-2030.

Naszym celem jest, aby przedsiębiorcy i menedżerowie mogli zapomnieć o procesie organizacji i nadzorowania pracy zespołów – Moniti zrobi to za nich, proaktywnie i efektywnie. Dzięki wsparciu od Smartlink przyspieszymy nasze działania marketingowo-sprzedażowe i utrzymamy dynamiczny wzrost 400% rok do roku. Już teraz prowadzimy rozmowy z funduszami VC z Nowego Jorku i Londynu na temat rundy A – powiedział Dawid Kowalski, CEO Moniti.

Autor/źródło
Disclaimer: Informacje zawarte w niniejszej publikacji służą wyłącznie do celów informacyjnych. Nie stanowią one porady finansowej lub jakiejkolwiek innej porady, mają charakter ogólny i nie są skierowane do konkretnego adresata. Przed skorzystaniem z informacji w jakichkolwiek celach należy zasięgnąć niezależnej porady.

Popularne w tym tygodniu

Roślinne białko z grochu i alg – projekt firmy Tarczyński z dotacją od NCBR

Firma Tarczyński pracuje nad przełomowym preparatem wielobiałkowym pozyskiwanym z...

Polski fundusz Smartlink inwestuje w brytyjską spółkę Nanovery i jej przełomowe nanoroboty

Polski fundusz Smartlink inwestuje 0,5 mln GBP w Nanovery...

XTPL podsumowuje 2024 rok i utrzymuje perspektywy wzrostu dzięki wdrożeniu przemysłowemu

XTPL wygenerował w 2024 roku 13,7 mln zł przychodów...

Sfinks Polska w 2024: więcej franczyz, niższe przychody skonsolidowane, wyższa rentowność

Przychody gastronomiczne restauracji zarządzanych przez Sfinks Polska, w tym...

Strategia Mabion 2025–2030: budowa Mabion II, większe marże i wyjście na rynek USA

Mabion zakończył transformację Spółki w CDMO o profilu...

Podobne tematy

Polacy wybierają wygodę kosztem bezpieczeństwa w sieci – wyniki Adyen Digital Report 2024

Pomimo rosnącej liczby cyberataków i oszustw 30 proc. konsumentów...

Automaty paczkowe kluczowym elementem strategii firm e-commerce

Według raportu „E-commerce w Polsce 2024”, opublikowanego przez Gemius,...

ORLEN odzyskuje zaufanie Norges Bank i znika z listy obserwacyjnej

W wyniku działań naprawczych podjętych przez obecny Zarząd, ORLEN...

Marketing sensoryczny w metawersie: Czy wirtualne zakupy mogą angażować wszystkie zmysły?

Nowe technologie, takie jak wirtualna (VR) i rozszerzona rzeczywistość...

Badanie „Kobiety w biznesie” – jak przedsiębiorczynie zmieniają polski rynek?

Gdyby więcej jednoosobowych działalności gospodarczych należało do kobiet, to...

Urząd Ochrony Danych Osobowych bada zgodność DeepSeek z regulacjami UE

Urząd Ochrony Danych Osobowych (UODO) rozpoczął analizę modelu DeepSeek...

Compensa wdraża AI, by zwiększyć efektywność o 75%

Compensa, jeden z liderów polskiego rynku ubezpieczeń majątkowych, wprowadza...

Może Cię zainteresować

Polecane kategorie