WEBCON zwiększa swoją obecność w regionie DACH (Niemcy, Austria, Szwajcaria) i stawia na rozwój sieci partnerskiej. Rupert Schultes, doświadczony Channel Director, odpowiedzialny za rozwijanie sieci kanału partnerskiego w regionie EMEA, od teraz będzie skupiał się głównie na rynku DACH w celu realizacji strategii „partner-first”.
WEBCON, największy polski dostawca platformy low-code do automatyzacji procesów biznesowych i elektronicznego obiegu dokumentów, rozpoczął budowę sieci partnerskiej w Niemczech w 2014 roku. Dziś w regionie DACH firma ma 11 partnerów oraz blisko 100 klientów, którzy automatyzują i usprawniają procesy biznesowe za pomocą platformy WEBCON BPS. Do tej pory wzrost sprzedaży platformy, generowany w ramach kanału partnerskiego, wyniósł 30 proc. rok do roku, a widząc stale rosnące zainteresowanie rozwiązaniami low-code, WEBCON planuje podwoić ten wynik.
Rupert Schultes ma ponad 20-letnie doświadczenie w skutecznym budowaniu i wdrażaniu strategii rozwoju w oparciu o partnerstwa. Pracował dla dostawców oprogramowania dla przedsiębiorstw oraz rozwiązań chmurowych w Europie i Ameryce Północnej. Był odpowiedzialny za udane partnerstwa strategiczne w takich firmach jak Bizagi, Fujitsu czy VMware.
W ramach realizacji międzynarodowej strategii „partner-first” Rupert Schultes ściśle współpracuje z Hugo Soaresem, dyrektorem ds. rozwoju sprzedaży w regionie EMEA, a w swojej roli będzie nadzorował proces pozyskiwania i wdrażania nowych partnerów oraz pomagał im rozwijać działalność biznesową z wykorzystaniem platformy WEBCON BPS.
– Nie mogę się doczekać, aby wspólnie z klientami i partnerami rozwijać potencjał naszej platformy low-code – powiedział Rupert Schultes. – Jestem głęboko przekonany, że biorąc pod uwagę możliwości WEBCON jeszcze szybciej i skuteczniej niż dotychczas będą mogli realizować proces cyfrowej transformacji.
– Współpraca z Rupertem pomoże nam przyspieszyć realizację strategii rozwoju kanału w regionie EMEA, która będzie napędzać nasze cele – szczególnie na rynku DACH – dodaje Łukasz Wróbel, wiceprezes WEBCON. – Stworzy nam też możliwość jeszcze skuteczniejszej pomocy naszym partnerom w zakresie cyfryzacji i automatyzacji procesów biznesowych u klientów.
WEBCON podejmuje partnerstwa z integratorami, którzy chcą przyspieszyć proces wdrażania rozwiązań low-code u klientów i dzięki temu uzyskać zwinność w projektach digitalizacyjnych. Partnerstwo wiąże się z kompleksowym wsparciem vendora, obejmującym generowanie leadów, wspólne inicjatywy marketingowe, pomoc w całym cyklu sprzedaży oraz kompleksowe szkolenia w zakresie korzystania z platformy low-code.