MARKETINGPodświetlane litery przestrzenne — jak skutecznie wykorzystać je w reklamie?

Podświetlane litery przestrzenne — jak skutecznie wykorzystać je w reklamie?

Podświetlane litery przestrzenne — jak skutecznie wykorzystać je w reklamie?

Firma, do której trudno trafić, regularnie traci potencjalnych klientów. Dla wielu osób brak widocznego szyldu czy łatwej drogi dotarcia do biura wiąże się z mniejszym zaufaniem do marki i jej produktów. Dlatego inwestycja w podświetlane litery przestrzenne to jeden z pierwszych wydatków, które warto wziąć pod uwagę podczas urządzania siedziby przedsiębiorstwa. Co więcej, taką formę reklamy możesz również wykorzystać podczas targów i wielu innych branżowych wydarzeń. Przeczytaj poniższy artykuł i dowiedz się, jak powstają podświetlane litery 3D i w jaki sposób zwiększą skuteczność Twoich marketingowych działań.

Jak powstają podświetlane litery przestrzenne i skąd mieć pewność, że będą wytrzymałe?

Estetyczny wygląd szyldu lub reklamy Twojej firmy wpływa na wizerunek marki. Dlatego warto zadbać o to, by projekt przez cały czas dobrze się prezentował. To duże wyzwanie w przypadku podświetlanych liter przestrzennych, które często znajdują się na zewnątrz i są narażone na działanie niekorzystnych czynników zewnętrznych, takich jak promieniowanie UV, deszcz, śnieg czy zmienne temperatury. Aby mieć pewność, że litery wytrzymają w nienaruszonym stanie wiele lat, zwróć uwagę, czy powstają z takich materiałów jak:

  • tył z płyty PCW, która jest nie tylko trwała, ale również idealna do instalacji modułów LED,
  • boki wzmocnione blachą aluminiową,
  • zabezpieczenie frontu płytą pleksi,
  • oświetlenie wykonane z modułów LED, które są energooszczędne, odporne na czynniki zewnętrzne i wytrzymują w nienaruszonym stanie długie lata.

Inwestując w podświetlane litery przestrzenne, warto również upewnić się, czy wszystkie połączenia są odizolowane, a instalacja szczelna. Dlatego przed montażem firma odpowiedzialna za wykonanie całego projektu powinna przeprowadzić test świecenia. Dobrym pomysłem będzie również skorzystanie z usług producentów reklam, którzy zajmują się zarówno wykonywaniem podświetlanych liter, jak i ich późniejszym umieszczeniem we wskazanym miejscu. Dzięki temu nie ma wątpliwości co do gwarancji czy terminu realizacji zlecenia.

Podświetlane litery przestrzenne

Zalety podświetlanych liter przestrzennych, które wpływają na skuteczny marketing marki

Starannie wykonane szyldy przyciągają uwagę klientów i ułatwiają im odnalezienie siedziby firmy. Z tego samego powodu przestrzenne litery podświetlane bardzo dobrze sprawdzają się na targach czy innych branżowych wydarzeniach, podczas których warto wyróżnić się z tłumu i trafić do potencjalnych odbiorców. Wówczas dobrze jest zainwestować w nieco mniejsze napisy, na przykład przedstawiające nazwę firmy lub jej główne motto. Dzięki temu stoisko będzie lepiej widoczne i jednocześnie na dłużej zapadnie w pamięci klientów.

Dobrze przemyślane projekty podświetlanych liter są częścią brandingu marki. Dlatego powinny wyróżniać się starannie dobraną czcionką, kolorem i hasłem. Nowoczesne instalacje świetnie sprawdzają się nie tylko jako szyld budynku czy stoiska na targach, ale także bardzo dobrze będą prezentować się w biurach, restauracjach czy poczekalniach dla klientów. Z tego powodu litery z modułami LED stanowią ważne narzędzie, w które warto zainwestować, aby wyróżnić się na tle konkurencji i zapaść w pamięci klientów. Zapoznaj się z przykładowymi realizacjami takich projektów i wybierz firmę, która zajmie się zarówno przygotowaniem projektu, jak i jego realizacją oraz montażem.

Poznaj ofertę firmy Euro-Art pod adresem: https://euroart.pl/oferta/litery-przestrzenne-podswietlane

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

- Reklama -Osteopatia Kraków

POLECAMY

wybory

Trump vs Biden: jak wyniki wyborów mogą wpłynąć na różne sektory gospodarki USA

0
Temperatura wokół wyborów w USA rośnie, a dzięki wczesnemu zakończeniu walki o kandydaturę prezydencką w partiach, kampanie mogą rozpocząć się wcześniej niż zwykle. W swojej analizie ekspert Saxo przedstawia wstępne przewidywania dotyczące branż, które...