FIRMYSfinks wchodzi do parków handlowych

Sfinks wchodzi do parków handlowych

Sfinks wchodzi do parków handlowych

Sieć SPHINX wkrótce powiększy się o dwie kolejne restauracje franczyzowe – w Opolu oraz w podwarszawskiej miejscowości Łubna. Oba lokale, jako pierwsze w sieci, powstaną w parkach handlowych – Ozimska Park oraz Parku Glinianka. Sfinks Polska – operator, który poza SPHINX Restauracje ma jeszcze inne sieci gastronomiczne – planuje więcej restauracji w tego typu obiektach.

Obie restauracje pierwszych gości maja przyjąć pod koniec I kwartału 2024 r. SPHINX w Parku Glinianka będzie miał ok. 300 mkw. powierzchni. Podobne rozmiary będzie miała restauracja w Ozimska Park – tamtejszy SPHINX zajmie powierzchnię ok. 250 mkw. W obu lokalach znajdą się strefy rodzinne z kącikami zabaw i inne udogodnienia dla rodzin z dziećmi. Oprócz tego zarówno SPHINX w Opolu, jak i ten w Łubnej będą zaprojektowane tak, by mogły się w nich odbywać przyjęcia okolicznościowe czy spotkania biznesowe. Sfinks obserwuje coraz większe zainteresowanie właśnie tego typu ofertą, a goście coraz chętniej organizują w restauracjach SPHINX np. komunie czy firmowe spotkania świąteczne. Każdy z nowo planowanych lokali będzie też miał sezonowy ogródek.

– Parki handlowe to dla nas nowy segment rynku nieruchomości, ale i ciekawy ze względu na jego potencjał. W Polsce zmieniają się zwyczaje zakupowe i parki trafiają w potrzeby klientów, którzy nie chcą jechać do klasycznych centrów handlowych albo mają do nich za daleko. Jednocześnie w wielu parkach brakuje oferty gastronomicznej. Nasze koncepty, zwłaszcza flagowy SPHINX, mogą stać się wyróżnikiem takiego obiektu i dodatkowo przyciągać klientów do parku. Obserwujemy też rosnące zainteresowanie deweloperów współpracą z nami. Pierwsze umowy, dotyczące parków Glinianka i Ozimska, zostały podpisane, ale trwają rozmowy o następnych projektach. To też potwierdza nasze prognozy, że postępujący poziom nasycenia rynku parkami spowoduje, iż klienci będą oczekiwali dodatkowych ich funkcji i usług, jak właśnie gastronomia, która zresztą jest nieodzownym elementem funkcjonowania centrów handlowych – mówi Amir El Malla, wiceprezes Sfinks Polska, firmy do której należy sieć SPHINX.

Zarówno restauracja w Opolu, jak i pod Warszawą będą lokalami franczyzowymi. W tym  modelu grupa Sfinks Polska chce, zgodnie z niedawno ogłoszoną strategią na lata 2024-2029, rozwijać swoją sieć.

– W parku Glinianka, jak i Ozimska trwają dopiero przygotowania do uruchomienia obu restauracji. Ale już teraz widzimy spore zainteresowanie tymi restauracjami w lokalnych społecznościach. Mamy też dużo zgłoszeń od osób, które chciałyby poprowadzić franczyzę pod naszymi szyldami. Nie tylko SPHINX, ale też innych konceptów, jak The Burgers by SPHINX czy Lepione & Pieczone by Chłopskie Jadło, które zwykle wiążą się z mniejszymi wydatkami na uruchomienie restauracji –  dodaje wiceprezes Sfinksa.

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

- Reklama -Osteopatia Kraków

POLECAMY

chiny

Chiny: od „cudownego wzrostu” do nowej rzeczywistości

0
Chiny potrzebują nowych źródeł wzrostu – sektor nieruchomości: od bohatera do zera, spowolnienie inwestycji zagranicznych (w grę wchodzą zarówno krótkoterminowe czynniki taktyczne, jak i długoterminowe czynniki strukturalne) Popyt zagraniczny: rola Chin jako krytycznego...