FIRMYXTB wprowadza dwuskładnikowe uwierzytelnianie (2FA)

XTB wprowadza dwuskładnikowe uwierzytelnianie (2FA)

XTB wprowadza dwuskładnikowe uwierzytelnianie (2FA)

XTB, globalny fintech oferujący aplikację i platformę inwestycyjną online, wzmacnia bezpieczeństwo kont swoich klientów poprzez wprowadzenie dwuskładnikowego uwierzytelniania (2FA). Ta aktualizacja zwiększa poziom ochrony środków inwestorów i przygotowuje XTB do kolejnych innowacji produktowych.XTB 2FA

Wprowadzenie 2FA to jeden z elementów tegorocznego planu produktowego XTB, zwiększający bezpieczeństwo użytkowników i przygotowujący platformę do wdrożenia wirtualnego portfela z kartą wielowalutową. Włączenie tej funkcji dla polskich klientów zaplanowano na kilka etapów, które łącznie potrwają cztery tygodnie.

Polska jest pierwszym rynkiem, na którym wdrożono dwuskładnikowe uwierzytelnianie logowania. Do końca października ta funkcjonalność będzie uruchamiana na wszystkich pozostałych rynkach XTB. – Bezpieczeństwo środków naszych użytkowników jest priorytetem, dlatego wprowadzenie 2FA było kluczowym elementem do realizacji naszego planu produktowego na 2024 rok. Ta funkcja otwiera drogę do kolejnych wdrożeń, które przybliżają nas do celu jakim jest stworzenie aplikacji do zarządzania finansami, która będzie pierwszym wyborem dla klientów w Europie – mówi Omar Arnaout, prezes zarządu XTB.

Logowanie z użyciem 2FA na platformie i w aplikacji XTB będzie odbywać się przy wykorzystaniu wiadomości SMS. Jednorazowe hasło dostępu zostanie wysłane po tym, jak użytkownik poprawnie zaloguje się na swoje konto przy użyciu e-maila oraz hasła. Użytkownicy będą mogli pominąć tę opcję, jeśli dodadzą urządzenie, z którego się logują, do listy zaufanych. Na takiej liście będzie można posiadać maksymalnie 10 urządzeń.

Ostatnie miesiące 2024 roku zapowiadają się niezwykle intensywne. Polscy klienci mogą spodziewać się jeszcze dwóch wyczekiwanych nowości – wirtualnego portfela z kartą wielowalutową oraz dostępu do konta emerytalnego IKE. Ponadto, już za kilka tygodni wystartuje nasza jesienna kampania promocyjna z udziałem nowego ambasadora – zapowiada Omar Arnaout.

Intensywne rozszerzanie oferty XTB w połączeniu ze sprzyjającą sytuacją rynkową pozytywnie wpływa na wyniki spółki. W pierwszym półroczu 2024 roku XTB pozyskało ponad 232 tys. nowych klientów. Natomiast zysk netto polskiego fintechu w tym czasie przekroczył 463 mln złotych.

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

- Reklama -Osteopatia Kraków

POLECAMY

lekarz medycyna technologia

Polski rynek ochrony zdrowia na fali wzrostu – EY prognozuje roczny wzrost o 11%...

0
Z analizy firmy EY wynika, że polski rynek świadczenia usług z zakresu opieki zdrowotnej będzie do 2028 roku rósł w tempie - 11 proc. rocznie. Rozwój stymuluje rosnące finansowanie publiczne i prywatne, które jest...