czwartek, 24 kwietnia, 2025

InPost przedłuża współpracę z Reprezentacją Narodową w Piłce Nożnej

Biuro Tłumaczeń OnlineBiuro Tłumaczeń Online

Grupa InPost zdecydowała się na przedłużenie strategicznego partnerstwa z kadrą narodową. InPost docenia obserwowane pozytywne zmiany w drużynie, które dają szansę na ożywienie polskiej piłki. Długoterminowym celem InPost jako strategicznego sponsora są inwestycje w rozwój młodych piłkarzy oraz koncentracja na przyszłości kadry narodowej.

– Ostatnie dwa mecze kadry prowadzonej przez Michała Probierza dały sygnał społeczności kibiców, że istnieje nadzieja na zmiany. Na te zmiany liczymy, gdyż wierzymy, że piłka jako ulubiony sport Polaków, pozostanie takim sportem na lata. Zamierzamy także promować piłkę nożną kobiet, która zyskuje coraz większą popularność. Jako sponsor strategiczny mamy też zamiar uczestniczyć w nowo planowanych programach aktywizujących ten sport wśród kobiet i mężczyzn przy współpracy z PZPN oraz Ministerstwem Sportu i Turystyki. Chcemy także wraz z PZPN angażować się w programy dla szkół oraz młodych piłkarek i piłkarzy w szkołach podstawowych. Mam marzenie, żeby dzieci w Polsce coraz częściej grały w piłkę na pobliskim boisku i były aktywne sportowo. Zawsze powtarzam, że bycie patriotą to wspieranie rodzimych projektów i inicjatyw – nieważne czy mówimy tu o biznesie, sporcie czy kulturze. Wspieramy Polaków, bo wiemy jak wielki jest w Nas potencjał! – mówi Rafał Brzoska, prezes i założyciel Grupy InPost.

InPost został Sponsorem Strategicznym Reprezentacji Narodowej w piłce nożnej w 2022 roku. To był największy kontrakt sponsoringowy prywatnej firmy w historii polskiego sportu. Sponsoring reprezentacji w nowatorskiej formule, która została przygotowana specjalnie dla InPost, to synergia jednych z najsilniejszych polskich marek. Pozwolił na zwiększenie zaangażowania kibiców reprezentacji w piłce nożnej w wielu nowych kanałach, a jednocześnie zaprezentował nowatorskie rozwiązania największej polskiej firmy logistycznej.InPost przedłuża współpracę z Reprezentacją Narodową w Piłce Nożnej 2

– Tworzymy firmę, która sport, zdrową rywalizację i zasady fair play ma wpisane w genach. Wspieramy sportowców, bo kierują się na co dzień tymi samymi wartościami, co my. Osiągnięcia sportowe każdego z zawodników są dla nas wielką inspiracją, powodem do dumy i ogromną motywacją do dalszej pracy. Mierzymy wysoko, bo wiemy, że przy odpowiedniej motywacji, można osiągnąć praktycznie wszystko. Zarówno w biznesie, jak i w sporcie. Marketing sportowy jest i będzie istotnym elementem działań Grupy InPost w całej Europie – dodaje Izabela Karolczyk-Szafrańska, Chief Marketing & Esg Officer.

Polski Związek Piłki Nożnej konsekwentnie realizuje strategię budowania stabilnych i partnerskich relacji z naszymi sponsorami. Rezultatem tych działań jest przedłużenie współpracy z naszym Strategicznym Sponsorem – firmą InPost, która zdecydowała się zwiększyć swoje zaangażowanie w polską piłkę nożną. InPost jest naszym największym partnerem spośród firm prywatnych. Wspólnie będziemy działać na rzecz zachęcania do uprawiania sportu poprzez promocję piłki nożnej – powiedział Cezary Kulesza, Prezes PZPN.

Kontynuowanie współpracy z taką firmą, jak InPost, to zaszczyt dla Polskiego Związku Piłki Nożnej, ale również duża odpowiedzialność. Cieszymy się, że jako największy związek sportowy i platforma marketingowo-komunikacyjna zostaliśmy obdarzeni zaufaniem. Z uwagi na nowe obszary współpracy przyczynimy się do realizacji celów naszego Strategicznego Sponsora oraz wspólnie stworzymy nowe projekty – mające na celu popularyzację zdrowego stylu życia w Polsce i dbałość o sportową edukację szkolną – dodaje Łukasz Wachowski, Sekretarz Generalny PZPN.

Strategia promowania sportu we wszystkich formach jest ważnym elementem ogólnoeuropejskiej strategii marketingowej Grupy. InPost od 2010 roku jest jednym z kluczowych sponsorów lekkiej atletyki w ramach InPost Sport Team. Ponadto firma jest oficjalnym Partnerem Tour de France, a w Wielkiej Brytanii zawarła wieloletnie partnerstwo z czołowym klubem piłkarskim Premier League Newcastle United, jednocześnie stając się jego oficjalnym globalnym partnerem w zakresie dostaw.

Autor/źródło
Disclaimer: Informacje zawarte w niniejszej publikacji służą wyłącznie do celów informacyjnych. Nie stanowią one porady finansowej lub jakiejkolwiek innej porady, mają charakter ogólny i nie są skierowane do konkretnego adresata. Przed skorzystaniem z informacji w jakichkolwiek celach należy zasięgnąć niezależnej porady.

Popularne w tym tygodniu

Selena podwaja zysk brutto mimo trudnej sytuacji w budownictwie

Selena, globalny lider i dystrybutor produktów chemii budowlanej oraz...

Nowe złoże gazu w Wielkopolsce – ORLEN rozpoczyna wydobycie w Grodzewie

Na blisko ćwierć miliarda metrów sześciennych gazu ziemnego szacowane...

Polski SMAPOL na drogach Indii. Grupa Recykl zdobywa strategiczny rynek

Indie są dziś jednym z najważniejszych odbiorców dodatku SMAPOL...

Bioceltix złożył wniosek do EMA o dopuszczenie leku BCX-EM na zapalenie stawów u koni

Kolejny ważny moment w historii Bioceltix. Giełdowa spółka...

Strategia Mabion 2025–2030: budowa Mabion II, większe marże i wyjście na rynek USA

Mabion zakończył transformację Spółki w CDMO o profilu...

Podobne tematy

InPost przejmuje Yodel i umacnia pozycję na rynku brytyjskim

Grupa InPost wykonuje zdecydowany krok w kierunku osiągnięcia dominacji...

Usługa InPost Pay będzie dostępna we wszystkich sklepach Grupy CCC – Modivo, CCC oraz e-Obuwie

Wdrożenie usługi InPost Pay obejmie strony internetowe sklepów Modivo,...

Prenumerata przez Paczkomat? Grupa InPost w ramach pilotażu będzie dostawcą Tygodnika Powszechnego

InPost będzie dostarczał czasopismo „Tygodnik Powszechny”, a tym samym...

7R ponownie buduje dla InPost – dwa magazyny o łącznej powierzchni 20 tys. m² na Pomorzu

Deweloper 7R dostarczy kolejne dwa magazyny dla InPost. Realizacje...

Po sukcesie w Polsce, czas na Wielką Brytanię – Grupa T2S rozwija skrzydła

Branża outsourcingu pracowniczego i procesowego w Polsce stale się...

Jedno rozwiązanie, które odmieni Twój e-commerce – wypróbuj Abonamenty dla firm od InPost!

Jak zoptymalizować koszty dostaw i uprościć logistykę? Abonamenty dla...

Może Cię zainteresować

Polecane kategorie