czwartek, 24 kwietnia, 2025

GAMIVO: stabilny poziom EBITDA i wzrost zysku netto w III kwartale br.

Biuro Tłumaczeń OnlineBiuro Tłumaczeń Online

GAMIVO S.A., notowana na NewConnect spółka technologiczna, w III kwartale br. odnotowała wzrost zysku netto do poziomu 0,96 mln zł (+133 proc. r/r), a wynik EBITDA wyniósł 1,55 mln zł (+ 7 proc. r/r). Przychody w omawianym okresie wyniosły 4 mln zł. W III kwartale br. z opracowanej przez spółkę platformy korzystało blisko 5,8 mln użytkowników (wzrost 151 tys. k/k), a liczba dostawców wzrosła do 1475. Spółka we wrześniu wprowadziła do obrotu kategorię produktów dla miłośników gier mobilnych, co ma pozwolić jej dotrzeć do nowych grup odbiorców.

– Konsekwentnie realizujemy naszą strategię, co jest widoczne w wynikach finansowych. Jeśli spojrzymy na nasze ostatnie trzy kwartały, to notujemy powtarzalny wzrost zysku netto, a wynik EBITDA pozostaje na stabilnym poziomie. W III kwartale wypracowaliśmy 4 mln zł przychodów, 960 tys. zł zysku netto i 1,55 mln zł EBITDA – mówi Mateusz Śmieżewski, prezes GAMIVO SA. – Wyniki, które osiągnęliśmy pokazują, że nasza strategia rozwoju platformy daje efekt. Trzeba pamiętać, że sytuacja na rynku gier w ostatnich kwartałach była pełna wyzwań, a mimo to potrafiliśmy osiągnąć zadowalający poziom wyników. Rezultaty GAMIVO są stabilne i bardziej przewidywalne – podkreśla Mateusz Śmieżewski.

Spółka we wrześniu wprowadziła nową kategorię produktów przeznaczona na rynek mobilny. Sektor ten generuje niemal połowę wszystkich zysków w branży gamingowej. Co więcej, gracze mobilni charakteryzują się innymi, bardziej dynamicznymi przyzwyczajeniami do gier, dlatego GAMIVO zakłada, że nowa kategoria zwiększy liczbę użytkowników na platformie, a także grono dostawców. Ponadto firma wraz z operatorem platformy realizowała w III kwartale szereg akcji marketingowych. Wśród partnerów znalazł się m.in. z Eventim, który specjalizuje się w sprzedaży biletów na koncerty i festiwale. W sierpniu przeprowadzono także akcję z firmą Surfshark. Użytkownikom platformy udostępniono też promocję związaną z grą World of Warships. Mniejsze akcje promocyjne obejmowały marki takie jak: Centre of Excellence, Babbel, Novakid i MyHeritage.

W III kwartale spółka odnotowała blisko 5,8 mln kont użytkowników zarejestrowanych na platformie (wzrost o 151 tys. użytkowników k/k.) i 1475 sprzedawców.

– GAMIVO jest już na etapie, gdy czujemy swoją ugruntowaną i silną pozycję. Natomiast niezmiennie poszukujemy nowych metod i kierunków rozwoju, także w perspektywie umocnienia zasięgów na rynkach o dużym potencjale. Wprowadzenie na platformę produktów dla graczy mobilnych to dla nas kolejny ważny krok. Zmierzające ku temu prace rozpoczęliśmy jeszcze na początku tego roku. Pierwsze efekty, podobnie jak reakcje użytkowników są bardzo pozytywne – wyjaśnia Bartłomiej Skarbiński, członek zarządu GAMIVO S.A.

Strategia rozbudowy oferty będzie realizowana także w kolejnych miesiącach. Po wprowadzeniu produktów dla gier mobilnych następnym celem jest dotarcie do nowych grup odbiorców poprzez dodanie kolejnej kategorii, tym razem niezwiązanej z gamingiem. Jej premiera planowana jest na końcówkę 2024 roku.

Autor/źródło
Disclaimer: Informacje zawarte w niniejszej publikacji służą wyłącznie do celów informacyjnych. Nie stanowią one porady finansowej lub jakiejkolwiek innej porady, mają charakter ogólny i nie są skierowane do konkretnego adresata. Przed skorzystaniem z informacji w jakichkolwiek celach należy zasięgnąć niezależnej porady.

Popularne w tym tygodniu

Transition Technologies PSC otwiera oddział w Wielkiej Brytanii

Transition Technologies PSC (TT PSC) uruchomił spółkę w Wielkiej...

Medicalgorithmics wchodzi na rynek grecki – nowe partnerstwo z TeleNurse Plus

Notowany na GPW medtech podpisał umowę z greckim TeleNurse...

Polski SMAPOL na drogach Indii. Grupa Recykl zdobywa strategiczny rynek

Indie są dziś jednym z najważniejszych odbiorców dodatku SMAPOL...

Nowe złoże gazu w Wielkopolsce – ORLEN rozpoczyna wydobycie w Grodzewie

Na blisko ćwierć miliarda metrów sześciennych gazu ziemnego szacowane...

Bioceltix złożył wniosek do EMA o dopuszczenie leku BCX-EM na zapalenie stawów u koni

Kolejny ważny moment w historii Bioceltix. Giełdowa spółka...

Podobne tematy

Baseig SA – polski fashion-tech szykuje się do debiutu na NewConnect

Na polskim rynku pojawił się nowy gracz z w...

Wyniki EKIPA Holding za 2024: zysk netto nieznacznie w dół, ale przychody w górę

Notowana na NewConnect EKIPA Holding S.A. opublikowała wyniki finansowe...

Nowy Zarząd Yellow Boson S.A. zapowiada plan naprawczy i wznowienie notowań

Yellow Boson S.A., Spółka notowana na rynku NewConnect od...

Cherrypick Games: 2,1 mln zł przychodów w 2024 roku i nowa strategia biznesowa

Ponad 0,55 mln zł przychodów netto odnotował w czwartym...

Grupa Recykl dołącza do międzynarodowego projektu SMILE CITY – zrównoważona przyszłość miast

Grupa Recykl, notowany na NewConnect lider rynku zagospodarowywania odpadów...

Euroins pozyskuje 51,1 mln EUR poprzez podwyższenie kapitału

Euroins Insurance Company AD (Euroins Bulgaria), jeden z wiodących bułgarskich...

Może Cię zainteresować

Polecane kategorie