piątek, 18 kwietnia, 2025

Joanna Oleśniewicz nową Dyrektor Air France KLM w Polsce

Biuro Tłumaczeń OnlineBiuro Tłumaczeń Online

Z dniem 1.10.2024 Joanna Oleśniewicz dołączyła do Air France KLM obejmując stanowisko nowej Dyrektor Generalnej Sprzedaży Air France i KLM w Polsce. Wcześniej Oleśniewicz pełniła funkcję General Manager w AVIAREPS.

Joanna Oleśniewicz posiada 20 letnie doświadczenie w branży turystycznej i lotniczej. Swoją karierę zawodową rozpoczęła jako konsultant ds. rezerwacji w Wizz Air Airlines. W kolejnych latach doświadczenie budowała pracując m.in. dla Marriott International, Satoria Group S.A. oraz ostatnio dla AVIAREPS.

Ukończyła warszawską Akademię Wychowania Fizycznego na Kierunku Turystyka i Rekreacja a także podyplomowe studia na kierunkach Zarządzanie Sprzedażą oraz Prawo Lotnicze.

„Dziękuję za zaufanie i możliwość podjęcia nowego, ambitnego wyzwania zawodowego. Grupa Air France-KLM to poważny gracz na polskim i europejskim niebie. Aktualnie nasza oferta obejmuje aż 140 połączeń tygodniowo do Amsterdamu i Paryża z wylotem z pięciu miast w Polsce*. Cieszę się, że będę miała możliwość dalej wzmacniać pozycję firmy na rynku tak, aby nasza oferta była jeszcze bardziej atrakcyjna dla polskich pasażerów.” – powiedziała Joanna Oleśniewicz, nowa Dyrektor Generalna Sprzedaży Air France KLM w Polsce.

*liczba lotów w rozkładzie zimowym od 27.10.24 do 30.03.25 r.

Autor/źródło
Disclaimer: Informacje zawarte w niniejszej publikacji służą wyłącznie do celów informacyjnych. Nie stanowią one porady finansowej lub jakiejkolwiek innej porady, mają charakter ogólny i nie są skierowane do konkretnego adresata. Przed skorzystaniem z informacji w jakichkolwiek celach należy zasięgnąć niezależnej porady.

Popularne w tym tygodniu

ORLEN rozwija sieć stacji wodorowych. Do 2030 roku powstanie ponad 40 HRS

Do dwóch ogólnodostępnych stacji tankowania wodoru, jakie ORLEN otworzył...

KRAM Investment rozpoczyna realizację Parku Handlowego Bratian i uruchamia pre-kampanię inwestycyjną

KRAM Investment wybrał generalnego wykonawcę budowy Parku Handlowego Bratian...

Start budowy City Point Okęcie. Welcome Airport Services zajmie cały obiekt

Podczas uroczystej ceremonii wmurowania kamienia węgielnego w City Point...

Nowa strategia Highlander Enterprise: kosmetyki, odzież UV i grafen

Highlander Enterprise S.A. (wcześniej Advanced Graphene Products S.A.) przyjął...

Podobne tematy

Marketing sensoryczny w metawersie: Czy wirtualne zakupy mogą angażować wszystkie zmysły?

Nowe technologie, takie jak wirtualna (VR) i rozszerzona rzeczywistość...

Michał Wrzesiński ponownie prezesem WeNet Group S.A.

Z dniem 3 lutego br. Michał Wrzesiński ponownie objął...

Automatyzacja w medycynie – jak nowoczesne systemy IT rewolucjonizują placówki zdrowotne?

Sektor ochrony zdrowia stawia na rozwój technologiczny, a automatyzacja...

Konieczna reforma własności państwowej – krytyka polityki wobec Spółek Skarbu Państwa

Rada Towarzystwa Ekonomistów Polskich (TEP) wyraziła krytyczne stanowisko wobec...

Grupa Arche wypłaciła inwestorom 56 mln zł w 2024 roku

W samym 2024 r. inwestorzy otrzymali ponad 56 mln...

Efektywność energetyczna i ESG w nieruchomościach: kluczowe trendy na 2025 rok

Zwiększanie efektywności energetycznej oraz liczenie i obniżanie śladu węglowego...

Cyfryzacja procesów biznesowych – dlaczego warto zainwestować w systemy workflow?

Każda firma, niezależnie od branży, codziennie zmaga się z...

Może Cię zainteresować

Polecane kategorie