• BIZNES
    • PRAWO
    • PODATKI
    • ADMINISTRACJA
    • HANDEL
    • EKSPORT
    • PRZEMYSŁ
    • MARKETING
    • START-UPY
  • FINANSE
    • BANKOWOŚĆ
    • DOTACJE
    • FAKTORING
    • KREDYTY
    • LEASING
    • INWESTYCJE
    • KRYPTOWALUTY
    • WALUTY
    • ZŁOTO
    • UBEZPIECZENIA
    • WINDYKACJA
  • PRACA I KARIERA
    • BEZROBOCIE
    • REKRUTACJA
    • WYNAGRODZENIA
  • SEKTORY
    • ADMINISTRACJA
    • BEZPIECZEŃSTWO
    • EDUKACJA
    • MEDIA
    • MEDYCYNA I FARMACJA
    • MOTORYZACJA
    • NIERUCHOMOŚCI
    • ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
    • OUTSOURCING
    • PRZEMYSŁ
    • INNOWACJE
    • TRANSPORT I LOGISTYKA
    • TURYSTYKA I HOTELARSTWO
    • ŻYWNOŚĆ I ROLNICTWO
Wyszukiwanie
Magazyn ManagerMagazyn MANAGER+Magazyn MANAGER+
sobota, 21 maja, 2022
  • Artykuły sponsorowane
  • Kontakt
  • Publikuj
Facebook
Linkedin
Twitter
Magazyn ManagerMagazyn ManagerMagazyn Manager
  • BIZNES
    • PRAWO
    • PODATKI
    • ADMINISTRACJA
    • HANDEL
    • EKSPORT
    • PRZEMYSŁ
    • MARKETING
    • START-UPY
  • FINANSE
    • BANKOWOŚĆ
    • DOTACJE
    • FAKTORING
    • KREDYTY
    • LEASING
    • INWESTYCJE
    • KRYPTOWALUTY
    • WALUTY
    • ZŁOTO
    • UBEZPIECZENIA
    • WINDYKACJA
  • PRACA I KARIERA
    • BEZROBOCIE
    • REKRUTACJA
    • WYNAGRODZENIA
  • SEKTORY
    • ADMINISTRACJA
    • BEZPIECZEŃSTWO
    • EDUKACJA
    • MEDIA
    • MEDYCYNA I FARMACJA
    • MOTORYZACJA
    • NIERUCHOMOŚCI
    • ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
    • OUTSOURCING
    • PRZEMYSŁ
    • INNOWACJE
    • TRANSPORT I LOGISTYKA
    • TURYSTYKA I HOTELARSTWO
    • ŻYWNOŚĆ I ROLNICTWO
Na Topie

Zakupy na zagranicznych portalach mogą być droższe niż myślisz. Oto, co musisz wiedzieć, by kupować bezpiecznie

Jak wzmocnienie kompetencji miękkich może zapoczątkować zmiany w polskiej służbie zdrowia i czy tego właśnie potrzebuje by sprawnie działać?

Stres w miejscu pracy

Współpraca z partnerem Executive Search – 9 wskazówek, jak ją dobrze przeprowadzić

Komentarz do decyzji IOSCO – regulacja rynku kryptowalut – Przemysław Kral (Zonda)

TURYSTYKA I HOTELARSTWONadchodzi era spersonalizowanych podróży

Nadchodzi era spersonalizowanych podróży

samolot turystyka podróże
Autor: Redakcja

-

mar 30, 2021
0
Facebook
Twitter
Pinterest
WhatsApp
    tłumaczenia biuro tłumaczeń 123tlumacz.pl
    TURYSTYKA I HOTELARSTWO

    PODOBNE ARTYKUŁY

    E-COMMERCE

    Nowa funkcja Instagrama rozwinie social commerce

    MEDIA

    Koniec śledzenia internautów? Co dalej z plikami cookie? Eksperci wyjaśniają

    BEZPIECZEŃSTWO

    LinkedIn najczęściej wykorzystywaną marką w atakach phishingowych

    • Tagi
    • Google
    • Lufthansa
    • Sabre
    • Sean Menke
    • uczenie maszynowe

    Nadchodzi era spersonalizowanych podróży

    W ciągu dziesięcioleci rynek turystyczny przetrwał wiele kryzysów i zawsze okazywał się wystarczająco odporny. Teraz branża ma szansę na to, by w końcu wyjść silniejsza z kryzysu wywołanego globalną pandemią koronawirusa. Technologie tworzone przez firmy takie jak Sabre będą odgrywały główną rolę w ułatwianiu powrotu do swobodnego podróżowania. Jednocześnie mogą przyczynić się do zapoczątkowania nowej ery spersonalizowanych podróży, tworząc jeszcze większe możliwości dla firm i zapewniając lepsze wrażenia podróżnym. Podczas ITB Berlin o przyszłości branży turystycznej mówił m.in. Sean Menke, CEO Sabre.

    Na skróty:

    • Ewolucja wymagań konsumentów
    • Pomoc w przezwyciężeniu kryzysu
    • Przyszłość podróży według CEO Sabre

    Ewolucja wymagań konsumentów

    Żyjemy w wysoce zdigitalizowanym świecie. Rozwój nowych technologii dodatkowo przyspieszył wraz z wydarzeniami, które miały miejsce w ciągu ostatniego roku. Oczekiwania konsumentów wciąż ewoluują w zależności od stale zmieniającej się sytuacji. Zapotrzebowanie na nowoczesne narzędzia w obszarach takich jak samoobsługa znacznie wzrosło. Rośnie również znaczenie personalizacji. Konsumenci oczekują, że firmy będą oferować zindywidualizowane rozwiązania. Żądają szerokiego wyboru różnych rozwiązań chociażby w kwestii podróżowania. To z kolei wpływa chociażby na sposób, w jaki porównują oferty linii lotniczych.

    Duży wpływ na rozwijanie oferty skierowanej do osób podróżujących mają firmy technologiczne, takie jak Sabre. Wiodący dostawca oprogramowania i technologii dla branży turystycznej skupia się obecnie na dostarczaniu rozwiązań, które pozwalają jego klientom tworzyć unikalne, trafne i atrakcyjne oferty, a następnie dystrybuować je wieloma kanałami. Sean Menke, CEO firmy podkreśla, że chociaż generowanie przychodów i efektywność kosztowa pozostają ważne dla partnerów Sabre, to koncentrują się oni również na realizowaniu obietnic, które niejako składają swoim klientom poprzez tworzenie i dostarczanie im wyjątkowej oferty. Kluczowe znaczenie ma dla nich zapewnienie przejrzystego, bezproblemowego i przyjemnego doświadczenia związanego z podróżowaniem.

    Pomoc w przezwyciężeniu kryzysu

    W zapewnieniu najlepszych doświadczeń podróżnym mają pomóc konkretne narzędzia. Sabre we współpracy z Google pracuje obecnie nad rozwiązaniami, które mają znacząco wpłynąć na sposób, w jaki ludzie będą doświadczali podróżowania w przyszłości i pomóc branży przezwyciężyć kryzys. Pierwszym rezultatem tej współpracy było Sabre Travel AI, czyli narzędzie wykorzystujące sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe do analizy i przewidywania zachowań konsumentów. W ten sposób firmy będą mogły dostarczać odpowiednie oferty we właściwym czasie we wszystkich kanałach. Tym samym będą mogły zapewnić podróżnym dostosowaną do ich potrzeb personalizację, która powinna zwiększyć współczynnik konwersji i budować lojalność podróżnych.

    Pierwszym rozwiązaniem opartym na tym narzędziu jest Smart Retail Engine. Opiera się ono na wykorzystywaniu danych zastanych przez sztuczną inteligencję, która samodzielnie się uczy i testuje różne rozwiązania. Dzięki temu firmy z branży turystycznej mogą dostarczać spersonalizowane i dynamicznie wyceniane oferty swoim klientom.

    Druga kwestia dotyczy przyszłości dystrybucji. Sabre chce umożliwić liniom lotniczym dystrybucję spersonalizowanych ofert za pośrednictwem swojej oferty GDS i bezpośrednich kanałów. Firma aktywnie współpracuje z wiodącymi liniami lotniczymi w celu opracowania zrównoważonych modeli, które sprawdzają się w liniach lotniczych, agencjach, firmie Sabre, a ostatecznie także mogą okazać się dobrym rozwiązaniem dla podróżników. W tym celu podjęto długofalową współpracę m.in. z Southwest czy Lufthansa Group.

    W ramach trzeciej inicjatywy firma koncentruje się na rynku tanich przewoźników, pracując nad zwiększeniem dostępności różnych form sprzedaży i dystrybucji ofert. Dzięki stosunkowo niewielkiej strukturze kosztów, istniejącej zależności od tras krajowych i wewnątrzregionalnych, niskokosztowe linie lotnicze wychodzą z kryzysu szybciej. To sprawia, że ​​inicjatywa ta jest szczególnie ważna.

    Czwartym priorytetem Sabre jest wzmocnienie oferty rozwiązań informatycznych dla branży hotelarskiej. Kluczowe w tym zakresie jest rozwijanie funkcjonowania centralnych systemów rezerwacji, a także wzbogacanie zakresu usług w ramach systemu zarządzania nieruchomościami. Firma, posiadająca swój oddział w Krakowie, przede wszystkim kontynuuje jednak transformację technologiczną, której wyraźnym przejawem jest wspomniana współpraca z Google.

    Przyszłość podróży według CEO Sabre

    Jak zauważa CEO Sabre, w czasie globalnej pandemii koronawirusa liczba rezerwacji lotniczych i hotelowych spadła bardziej niż w jakimkolwiek innym okresie w przeszłości. Mimo tego, z optymizmem patrzy w przyszłość. – Wierzymy, że w dłuższej perspektywie podróże będą nadal rozwijającą się branżą. W ciągu ostatnich 50 lat było tylko sześć lat kalendarzowych, w których globalna liczba pasażerów spadła, jednak maksymalny spadek wyniósł mniej niż dwa procent. Nawet biorąc pod uwagę wcześniejsze przeszkody dla wzrostu, takie jak ataki z 11 września, SARS lub załamanie finansowe w 2008 roku – powiedział Sean Menke podczas ITB Berlin, jednej z największych i najważniejszych konferencji w branży turystycznej.

    Podczas wspomnianego wydarzenia dyskutowano m.in. o przyszłości podróży. Ta nadal pozostaje wielką niewiadomą. Niewątpliwie jednak wielki wpływ na jej ponowny rozkwit będzie miał prężny rozwój firm z tego sektora oraz tworzone przez nie rozwiązania technologiczne. – Mimo że nikt nie jest w stanie dokładnie przewidzieć, jak będzie wyglądać podróżowanie w przyszłości, zwłaszcza ze względu na globalną pandemię, to jestem pewien, że branża turystyczna się odbije. Jesteśmy zaangażowani w naszą wizję stworzenia nowego rynku spersonalizowanych podróży do 2025 roku i zamierzamy zrealizować tę wizję. Mamy zamiar zrobić to, koncentrując się w dalszym ciągu na naszej własnej transformacji technologicznej oraz na opracowywaniu i dostarczaniu elastycznych, zróżnicowanych produktów, które pomagają naszym klientom zwiększać przychody i zyski – podsumował CEO Sabre.

    Poprzedni artykułGoogle z kolejnymi inwestycjami w Warszawie. Czy globalny gigant zmienia Polskę w hub regionu?
    Następny artykułInteligentna transformacja cyfrowa powinna być skupiona na człowieku
    • Tags
    • Google
    • Lufthansa
    • Sabre
    • Sean Menke
    • uczenie maszynowe
    Facebook
    Twitter
    Pinterest
    WhatsApp

      NAJNOWSZE ARTYKUŁY

      ecommerce ebuy

      Zakupy na zagranicznych portalach mogą być droższe niż myślisz. Oto, co...

      maj 20, 2022
      Kinga Nowacka

      Jak wzmocnienie kompetencji miękkich może zapoczątkować zmiany w polskiej służbie zdrowia...

      maj 18, 2022
      Polacy zestresowani w pracy

      Stres w miejscu pracy

      maj 17, 2022
      - Advertisment -

      POLECAMY

      cyberatak cyberbezpieczeństwo haker

      Historia cyberprzestępczości

      Redakcja - kw. 11, 2022 0
      Pojęcie „wirusa komputerowego” znane jest obecnie większości osób na świecie, włącznie z dziećmi. Zwykle kojarzy się ono z czymś destrukcyjnym dla sprzętu, danych i usług, na których wszyscy polegamy. Wirusy komputerowe, podobnie jak ich...
      Więcej
      e-commerce

      Nowe oblicze wyprzedaży, czyli co w e-commerce i nie tylko zmieni dyrektywa Omnibus

      Redakcja - sty 24, 2022 0
      W czasie sezonowych wyprzedaży nie raz słyszy się o nieuczciwych praktykach sprzedawców i celowym zawyżaniu cen w okresach poprzedzających obniżki, tak aby te wyglądały na szczególnie atrakcyjne. Tegoroczne zimowe wyprzedaże to jednak ostatnie, kiedy...
      Więcej
      home office programista pracownik

      Wzrost mediany maksymalnych zarobków w IT o 9,5 proc. do 18,4 tys. zł netto...

      Redakcja - sty 18, 2022 0
      No Fluff Jobs – jedyny portal z ogłoszeniami IT dostępny w 6 krajach i 8 wersjach językowych – podsumowuje ubiegły rok w branży. Z przygotowanego przez firmę raportu „Rynek pracy IT w Polsce w...
      Więcej

      Ferie zimowe 2022 – jak spędzają je Polacy?

      sty 19, 2022
      Zima sprzyja organizacji wyjazdów rodzinnych – na urlop w takim towarzystwie wybiera się w tym sezonie 49% Polaków. Jak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego...

      Sezon żeglarski wciąż trwa

      lis 2, 2021
      Po trudnym dla turystyki sezonie 2020 większość firm wciąż odrabia straty. Wakacje 2021 były rekordowe. Według danych firmy Boataround, prowadzącej platformę online do wynajmu...

      The Retreat Palm Dubai

      paź 13, 2021
      Dubaj – miasto słońca, atrakcji, ekskluzywnych restauracji i hoteli. Miejsce, które kusi nie tylko egzotyką i arabską kulturą, lecz najwyższym standardem obsługi. Dla tych,...

      REDAKCJA POLECA

      Historia cyberprzestępczości

      kw. 11, 2022

      Nowe oblicze wyprzedaży, czyli co w e-commerce i nie tylko zmieni dyrektywa Omnibus

      sty 24, 2022

      Wzrost mediany maksymalnych zarobków w IT o 9,5 proc. do 18,4 tys. zł netto – raport za 2021 rok

      sty 18, 2022

      NAJCZESCIEJ CZYTANE

      Jak wzmocnienie kompetencji miękkich może zapoczątkować zmiany w polskiej służbie zdrowia i czy tego właśnie potrzebuje by sprawnie działać?

      maj 18, 2022

      Zakupy na zagranicznych portalach mogą być droższe niż myślisz. Oto, co musisz wiedzieć, by kupować bezpiecznie

      maj 20, 2022

      Współpraca z partnerem Executive Search – 9 wskazówek, jak ją dobrze przeprowadzić

      maj 17, 2022
      • ZAMÓW PUBLIKACJĘ
      • Kontakt
      magazyn menedzerówmagazyn menedzerów

      MAGAZYN MANAGER+

      MANAGER+ to internetowy magazyn adresowany do menedżerów, kadry zarządzającej, właścicieli i prezesów firm, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy. W wielkim skrócie MANAGER+ to Portal, który realizuje idee i pokazuje nowe horyzonty w życiu zawodowym i prywatnym.

      BĄDŹ NA BIEŻĄCO

      Facebook
      Linkedin
      Twitter

      © MANAGER+

      • AKTUALNOŚCI
        • ADMINISTRACJA
        • BIZNES
        • GOSPODARKA
        • PRZEMYSŁ
        • FINANSE
        • PRAWO
        • PODATKI
        • BEZPIECZEŃSTWO
        • TECHNOLOGIA
        • HANDEL
        • E-COMMERCE
        • MEDIA
        • MARKETING
        • EDUKACJA
        • PRACA I KARIERA
        • TURYSTYKA
        • EKOLOGIA
        • POLITYKA
        • UNIA EUROPEJSKA
      • RYNKI
        • WALUTY
        • KRYPTOWALUTY
        • GIEŁDA I INWESTYCJE
        • ENERGIA I SUROWCE
        • MOTORYZACJA
        • TRANSPORT I LOGISTYKA
        • NIERUCHOMOŚCI
        • ŻYWNOŚĆ I ROLNICTWO
        • MEDYCYNA I FARMACJA
        • UBEZPIECZENIA
      • RAPORTY I ANALIZY
      • FIRMY

      Analizy i komentarze nie są rekomendacją w rozumieniu Rozporządzenia MF z 19 października 2005 r. Zostały sporządzone w celach informacyjnych i nie powinny stanowić podstawy do podejmowania decyzji inwestycyjnych. Inwestycje w instrumenty rynku OTC, w tym kontrakty na różnice kursowe (CFD), ze względu na wykorzystywanie mechanizmu dźwigni finansowej wiążą się z możliwością poniesienia strat nawet przy niewielkiej zmianie ceny instrumentu bazowego, na podstawie którego jest oparte kwotowanie cen danego Instrumentu. Osiągnięcie zysku na transakcjach na instrumentach OTC, w tym kontraktach na różnice kursowe (CFD) bez wystawienia się na ryzyko poniesienia straty, nie jest możliwe. Podejmując decyzje inwestycyjne, Klient powinien kierować się własnym osądem.

      Posting....
      Aby zapewnić sprawne funkcjonowanie tego portalu, czasami umieszczamy na komputerze użytkownika (bądź innym urządzeniu) małe pliki – tzw. cookies („ciasteczka”).
      Zaakceptuj ciasteczka
      Czytaj Więcej
      Ustawienia Prywatności
      Wyświetl
      Wyświetl

      Ustawienia Prywatności

      Wybierz, które ciasteczka chce aktywować. Możesz zmienić te ustawienia w każdej chwili poprzez ikonę ustawień widoczną w rogu strony. Jednakże zmiana ustawień może powodować wyłączenie niektórych funkcji dostępnych na stronie. Aby dowiedzieć się jak usunąć ciasteczka w przeglądarce sprawdź zakładkę "Pomoc". Dowiedz się więcej na temat ciasteczek, których używamy.

      Za pomocą poniższego suwaka możesz włączyć lub wyłączyć różne typy ciasteczek:

      • Block all
      • Essential
      • Functionality
      • Analytics
      • Advertising

      Ta strona będzie

      • Istotne: Zapamięta ustawienia uprawnień dla ciasteczek
      • Istotne: Włączy ciasteczka sesyjne
      • Istotne: Odczyta informacje wprowadzone do formularzy kontaktowych
      • Istotne: Zapamięta produktu dodane do koszyka zakupowego
      • Istotne: Uwierzytelni czy jesteś zalogowany na konto użytkownika
      • Istotne: Zapamięta wybraną wersję językową

      Ta strona internetowa nie będzie

      • Zapamiętywać nazwę użytkownika i hasło
      • Funkcjonalne: Zapamiętywać ustawienia sieci społecznościowych
      • Funkcjonalne: Zapamiętywać wybrany kraj i region
      • Analityczne: Zapisywać informacje dotyczące odwiedzonych podstron i podjętych na nich działań
      • Analityczne: Zapisywać informacji dotyczących Twojego położenia i regionu na podstawie numeru IP
      • Analityczne: Zapisywać czas spędzony na poszczególnych podstronach
      • Analityczne: Zwiększać jakość danych funkcji statycznych. Reklamowe: Dostosuje informacje reklamowe do Twoich zainteresowań na podstawie np. treści, którą odwiedziłeś wcześniej. (Obecnie nie używamy plików cookie służących do kierowania reklam)
      • Reklamowe: Zbierać danych osobowe, takich jak imię i nazwisko oraz lokalizacja

      Ta strona będzie

      • Istotne: Zapamięta ustawienia uprawnień dla ciasteczek
      • Istotne: Włączy ciasteczka sesyjne
      • Istotne: Odczyta informacje wprowadzone do formularzy kontaktowych
      • Istotne: Zapamięta produktu dodane do koszyka zakupowego
      • Istotne: Uwierzytelni czy jesteś zalogowany na konto użytkownika
      • Istotne: Zapamięta wybraną wersję językową
      • Funkcjonalne: Zapamiętywać ustawienia sieci społecznościowych
      • Funkcjonalne: Zapamiętywać wybrany kraj i region

      Ta strona internetowa nie będzie

      • Analityczne: Zapisywać informacje dotyczące odwiedzonych podstron i podjętych na nich działań. Analityczne: Zapisywać informacji dotyczących Twojego położenia i regionu na podstawie numeru IP
      • Analityczne: Zapisywać czas spędzony na poszczególnych podstronach. Analityczne: Zwiększać jakość danych statystycznych
      • Reklamowe: Dostosuje informacje reklamowe do Twoich zainteresowań na podstawie np. treści, którą odwiedziłeś wcześniej. (Obecnie nie używamy plików cookie służących do kierowania reklam)
      • Reklamowe: Zbierać danych osobowe, takich jak imię i nazwisko oraz lokalizacja

      Ta strona będzie

      • Istotne: Zapamięta ustawienia uprawnień dla ciasteczek
      • Istotne: Włączy ciasteczka sesyjne
      • Istotne: Odczyta informacje wprowadzone do formularzy kontaktowych
      • Istotne: Zapamięta produktu dodane do koszyka zakupowego
      • Istotne: Uwierzytelni czy jesteś zalogowany na konto użytkownika
      • Istotne: Zapamięta wybraną wersję językową
      • Funkcjonalne: Zapamiętywać ustawienia sieci społecznościowych
      • Funkcjonalne: Zapamiętywać wybrany kraj i region
      • Analityczne: Zapisywać informacje dotyczące odwiedzonych podstron i podjętych na nich działań
      • Analityczne: Zapisywać informacji dotyczących Twojego położenia i regionu na podstawie numeru IP
      • Analityczne: Zapisywać czas spędzony na poszczególnych podstronach
      • Analityczne: Zwiększać jakość danych statystycznych

      Ta strona internetowa nie będzie

      • Reklamowe: Dostosuje informacje reklamowe do Twoich zainteresowań na podstawie np. treści, którą odwiedziłeś wcześniej. (Obecnie nie używamy plików cookie służących do kierowania reklam)
      • Reklamowe: Zbierać danych osobowe, takich jak imię i nazwisko oraz lokalizacja

      Ta strona będzie

      • Funkcjonalne: Zapamiętywać ustawienia sieci społecznościowych
      • Funkcjonalne: Zapamiętywać wybrany kraj i region
      • Analityczne: Zapisywać informacje dotyczące odwiedzonych podstron i podjętych na nich działań
      • Analityczne: Zapisywać informacji dotyczących Twojego położenia i regionu na podstawie numeru IP
      • Analityczne: Zapisywać czas spędzony na poszczególnych podstronach
      • Analityczne: Zwiększać jakość danych funkcji statycznych
      • Reklamowe: Dostosuje informacje reklamowe do Twoich zainteresowań na podstawie np. treści, którą odwiedziłeś wcześniej. (Obecnie nie używamy plików cookie służących do kierowania reklam)
      • Reklamowe: Zbierać danych osobowe, takich jak imię i nazwisko oraz lokalizacja

      Ta strona internetowa nie będzie

      • Zapamiętywać nazwę użytkownika i hasło
      Zapisz i zamknij