FIRMYRafał Jakubowiak nowym dyrektorem Pionu Marketingu LINK4

Rafał Jakubowiak nowym dyrektorem Pionu Marketingu LINK4

Rafał Jakubowiak nowym dyrektorem Pionu Marketingu LINK4

Do zespołu Towarzystwa Ubezpieczeniowego LINK4 dołączył od czerwca Rafał Jakubowiak. Jako dyrektor Pionu Marketingu pokieruje zespołem odpowiedzialnym za strategię marketingową, działania online i offline, zarządzanie marką oraz komunikację ubezpieczyciela.

Rafał Jakubowiak jest menedżerem z ponad 15-letnim doświadczeniem zawodowym  m.in. w branżach FMCG, finansów, wellness&hospitality oraz furniture. Karierę rozpoczął w mBanku, a kolejne  umiejętności marketingowe i liderskie zdobywał w The Coca-Cola Company. Odpowiadał w firmie za rozwój i relaunch najważniejszych marek oraz kluczowe projekty takie jak UEFA Euro 2012.  Wprowadzał również nowe strategie długoterminowego rozwoju portfolio firmy. Jako kierownik marketingu w zespole centralnym CEE The Coca-Cola Company odpowiadał za opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji marki Smartwater na ponad 10 rynkach w Europie.

Doświadczenie biznesowe i menedżerskie rozwijał następnie w Sante, gdzie jako dyrektor marketingu odpowiadał, poza FMCG, także za rozwój obszaru hospitality&wellness. Rafał Jakubowiak jest również współzałożycielem startupu Salt Home and Style oraz niezależnym doradcą, który pomaga firmom z sektora MŚP w tworzeniu skutecznych strategii marketingowych oraz budowaniu podstaw do efektywnej komunikacji z potencjalnymi klientami, kładąc przy tym duży nacisk na kanały digitalowe.

Cieszę się, że swoją wiedzę i doświadczenie zawodowe zdobyte w wielu branżach będę mógł wykorzystać w pracy dla jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek ubezpieczeniowych  w Polsce. Przede mną i zespołem marketingu nowe wyzwania i projekty, które mam nadzieję nie tylko pozwolą nam utrzymać pozycję w czołówce, ale też zdobywać nowych klientów – podkreśla Rafał Jakubowiak, dyrektor Pionu Marketingu LINK4.

Nowy dyrektor marketingu LINK4 jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego ze specjalnością Marketing. Uczestniczył w wielu szkoleniach z zakresu Leadership (m.in. LEAP) i digital marketingu. Pasjonuje się literaturą science fiction, narciarstwem, tenisem i kite-surfingiem.

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

- Reklama -Osteopatia Kraków

POLECAMY

chiny

Chiny: od „cudownego wzrostu” do nowej rzeczywistości

0
Chiny potrzebują nowych źródeł wzrostu – sektor nieruchomości: od bohatera do zera, spowolnienie inwestycji zagranicznych (w grę wchodzą zarówno krótkoterminowe czynniki taktyczne, jak i długoterminowe czynniki strukturalne) Popyt zagraniczny: rola Chin jako krytycznego...