SZKOLENIA I KONFERENCJEShe's Mercedes: Inspirujące kobiety, silne osobowości, wyjątkowe sukcesy

She’s Mercedes: Inspirujące kobiety, silne osobowości, wyjątkowe sukcesy

She’s Mercedes: Inspirujące kobiety, silne osobowości, wyjątkowe sukcesy

Mercedes-Benz rozwija inicjatywę She’s Mercedes, która inspiruje i motywuje kobiety na wielu polach, wspierając ich niezależność oraz zróżnicowane ambicje. Jednym z elementów inicjatywy są wyjątkowe statuetki She’s Mercedes by Mercedes-Benz Mojsiuk, przyznawane w dowód uznania dla wybitnych kobiet, które nie tylko osiągają sukcesy zawodowe, ale są również przykładem siły i inspiracji dla innych.

Nazwa marki Mercedes pochodzi od żeńskiego imienia – a to zobowiązanie wielkiej wagi. W 2015 r. producent luksusowych aut zapoczątkował inicjatywę She’s Mercedes, która miała nie tylko koncentrować się na damskiej części klienteli, ale też sięgać znacznie dalej: zapewniać kobietom przestrzenie do dyskusji i wymiany kontaktów, uwalniać ich potencjał i promować sylwetki pań, które dokonują w życiu rzeczy wyjątkowych. „Kobiety takie jak Mercédès Jellinek czy Bertha Benz od samego początku kształtowały historię sukcesu Mercedes-Benz. Dzięki naszej inicjatywie She’s Mercedes kontynuujemy tę tradycję dla naszych licznych klientek na całym świecie” – tak inicjatywę skomentowała Bettina Fetzer, szefowa marketingu Mercedes-Benz AG.

Mercedes-Benz inspiruje kobiety, zachęca je do dzielenia się swoimi doświadczeniami oraz rozwoju kompetencji i kariery. W Polsce w ramach inicjatywy She’s Mercedes regularnie odbywają się spotkania, panele dyskusyjne, a także warsztaty i szkolenia. Na przykład fabryka w Jaworze od lat organizuje targi pracy dla kobiet i tworzy programy edukacyjne dla żeńskiej młodzieży szkół ponadpodstawowych („Girls GO Technology, czyli dziewczyny oswajają technologię”). Kobiety stanowią zresztą 40% wszystkich pracowników jaworskich zakładów, podczas gdy średnia w sieci fabryk Mercedesa na świecie to 15%. Co więcej, Mercedes-Benz Polska zwraca uwagę na kwestie równouprawnienia oraz luki płacowej (ang. gender pay gap).

Jednym z elementów inicjatywy w Polsce są statuetki She’s Mercedes by Mercedes-Benz Mojsiuk, wręczane co roku w ramach konkursu Magnolie Biznesu. Tegoroczna gala przyznania nagród odbyła się kilka dni temu w Szczecinie. Statuetki She’s Mercedes stanowią wyraz uznania dla wybitnych kobiet z województwa zachodniopomorskiego, które nie tylko osiągają sukcesy zawodowe, ale są również źródłem inspiracji dla innych. W tym roku nagrodę z rąk wiceprezeski Mercedes-Benz Mojsiuk Hanny Mojsiuk oraz Agnieszki Sadowskiej, Head of Customer Experience Mercedes-Benz Polska, odebrały: Monika Modła (lokalizacja Koszalin) oraz Joanna Duszyński (lokalizacja Szczecin).

„Bardzo się cieszę, że po raz kolejny mogłyśmy wręczyć statuetki She’s Mercedes charyzmatycznym kobietom, które mogą służyć za wzór dla innych. Laureatki naszej prestiżowej nagrody potrafią w harmonijny sposób łączyć życie zawodowe z prywatnym, nie zapominając o swoich pasjach, a do tego znajdują czas, by udzielać się społecznie i wspierać innych. Czyni to je wyjątkowymi ambasadorkami marki Mercedes-Benz. W ten sposób chcemy zwrócić uwagę na determinację i pasję, jaką kobiety wnoszą do całego świata biznesu i kultury. Podziękować za wysiłki, ale też zachęcić do działania” –  powiedziała Hanna Mojsiuk, wiceprezeska Mercedes-Benz Mojsiuk.

Inicjatywa She’s Mercedes wpisuje się w kulturę korporacyjną Mercedes-Benz jako firmy, która promuje różnorodność i korzysta z jej profitów. Kobiety współtworzą sukces Mercedes-Benz od samego początku istnienia, począwszy od Berthy Benz, która jako autentyczna innowatorka udała się w pierwszą daleką podróż automobilem – swoją śmiałością i odwagą udowadniając, że pojazd konstrukcji jej męża sprawdza się
na dalekich trasach. Różnorodność, inkluzywność oraz integracja – i kryjące się za tymi pojęciami równe prawa dla wszystkich, niezależnie od płci, wieku, fizyczności, orientacji seksualnej, narodowości czy wyznania – nie są dla Mercedesa jedynie modnymi, nośnymi hasłami. Wykorzystywanie różnych doświadczeń, kompetencji
i perspektyw pozwala najpełniej odpowiadać na zróżnicowane potrzeby klientów.

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

- Reklama -Osteopatia Kraków

POLECAMY

lekarz medycyna technologia

Polski rynek ochrony zdrowia na fali wzrostu – EY prognozuje roczny wzrost o 11%...

0
Z analizy firmy EY wynika, że polski rynek świadczenia usług z zakresu opieki zdrowotnej będzie do 2028 roku rósł w tempie - 11 proc. rocznie. Rozwój stymuluje rosnące finansowanie publiczne i prywatne, które jest...