czwartek, 23 stycznia, 2025

Specjalista Google Ads – dlaczego warto zatrudnić, na co zwrócić uwagę przy wyborze?

W obecnych czasach marketing skupia się w dużej mierze na działaniach internetowych. To właśnie możliwość tego, że mogą nas lub naszą firmę wyszukać ludzie, którzy będą naszych umiejętności potrzebowali sprawia, że możemy trafić bezpośrednio w ręce klienta, który będzie zdolny nam zapłacić taką sumę, jaką zażądamy. Jednak aby znaleźć się w sieci wyszukiwania na wysokiej pozycji, musimy przeprowadzić dobrą kampanię marketingową – najczęściej połączenie pozycjonowania i reklam Google Ads. Dlaczego lepiej zatrudnić specjalistę niż samemu się tym zajmować? Na co zwrócić uwagę przy wyborze specjalisty i gdzie go można znaleźć?

Specjalista Google Ads – dlaczego warto zatrudnić specjalistę w tej dziedzinie?

Dlaczego specjalista google ads to dobry wybór i dlaczego warto zatrudnić taką osobę? Przede wszystkim dzięki specjaliście od Google Ads twoje reklamy będą widoczne w Google dla użytkowników tejże wyszukiwarki, którzy wyszukają odpowiednie słowa kluczowe. To z kolei wpłynie na ilość wejść na twoją stronę oraz na sprzedaż produktów lub usług, które oferujesz. W ten sposób zarobisz więcej i staniesz się bardziej znany wśród klientów.

Kampanie Google Ads – na co zwrócić uwagę przy wyborze specjalisty?

Na co zwrócić uwagę wybierając specjalistę w zakresie Google Ads? Na pewno dobrym wyborem będzie certyfikowany specjalista Google Ads. Jednak certyfikat Google Ads to nie wszystko, warto sprawdzić czy dany specjalista ma jakieś odznaczenia dawane przez samo Google, takie jak tytuł Google Premier Partner. Istotne jest też wcześniejsze prowadzenie kampanii Google Ads – doświadczenie i zadowoleni klienci to z pewnością te elementy, na które trzeba spojrzeć przed zatrudnieniem specjalisty.

Specjalista Google Adwords – gdzie znaleźć odpowiednią osobę?

Najlepiej szukać specjalistów od Adwords w… Google! Takie osoby, jak Artur Smolicki mający przyznany tytuł Google Premier Partner (przyznawany jedynie 3% najlepszym specjalistom z dziedziny Adwords w danym kraju) to specjaliści, którzy będą w stanie zrealizować założenia i plany, które pozwolą nakierować zainteresowanych klientów bezpośrednio na twoje produkty bądź usługi. Wieloletnie doświadczenie i setki zrealizowanych kampanii jeszcze bardziej zwiększają szansę na powodzenie misji jaką jest dobra kampania Google Adwords.

[Artykuł sponsorowany]

Autor
  • Od prawie dwóch dekad wspieramy naszych czytelników w lepszym rozumieniu świata biznesu i gospodarki. Tworzymy treści, które łączą solidne analizy z praktycznymi wskazówkami, pomagając w podejmowaniu trafnych decyzji. Nasz zespół to ludzie z pasją do odkrywania nowych trendów, śledzenia zmian na rynkach i dzielenia się wiedzą, która inspiruje do działania.

Popularne w tym tygodniu

Krajobraz regulacyjny w cyberbezpieczeństwie. Nowe zasady w Europie

W 2025 roku krajobraz prawny w Europie będzie się...

Fundusz Ekspansji Zagranicznej zarządzany przez PFR TFI i Euvic zainwestują w dalszą konsolidację spółek IT w Ukrainie

Fundusz Ekspansji Zagranicznej zainwestuje wspólnie z Grupą Euvic w...

Rok 2024 w open source: Kluczowe trendy i prognozy na najbliższą przyszłość

W 2024 roku ponad 67 proc. organizacji zwiększyło wykorzystanie...

Olga Gójska nowym członkiem zarządu LM PAY S.A.

Rada nadzorcza firmy LM PAY S.A. powołała nowego członka...

Rekordowa aktywność deweloperów w 2024: Ponad pół miliona mkw. nowej powierzchni handlowej w Polsce

Międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield podsumowała sytuację w...

Podobne tematy

Wynajem urządzeń wielofunkcyjnych – rozwiązanie szyte na miarę Twoich potrzeb

Rozwój firm i postęp technologiczny przyczynił się do wzrostu...

Ransomware Interlock: nowa fala cyberataków na korporacje

W świecie cyfrowym ransomware pozostaje jednym z najpoważniejszych i...

Creotech ma umowę z ESA na opracowanie komponentów satelitarnej komunikacji 5G

Creotech Instruments SA, notowany na GPW czołowy gracz na...

Asseco sfinalizowało przejęcie 51% udziałów w Infocomp, wzmacniając outsourcing IT dla sektora zdrowia

Asseco sfinalizowało przejęcie 51 proc. udziałów w spółce Infocomp...

Spółka Vivid Games pokazała wstępne wyniki za 2024 rok

Spółka wypracowała w grudniu 1,3 mln zł przychodów i...

Fałszywe reklamy inwestycyjne na Facebooku – oszuści podszywają się pod Google i wyłudzają dane

Ofiarami oszustw internetowych padają nawet najbardziej ostrożni użytkownicy. Najnowszym...

Sztuczna inteligencja w e-commerce. Eksperci Shoper wskazują kluczowe technologie

Sztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce i pomaga sprzedawcom...

Może Cię zainteresować

Polecane kategorie