• BIZNES
    • PRAWO
    • PODATKI
    • ADMINISTRACJA
    • HANDEL
    • EKSPORT
    • PRZEMYSŁ
    • MARKETING
    • START-UPY
  • FINANSE
    • BANKOWOŚĆ
    • DOTACJE
    • FAKTORING
    • KREDYTY
    • LEASING
    • INWESTYCJE
    • KRYPTOWALUTY
    • WALUTY
    • ZŁOTO
    • UBEZPIECZENIA
    • WINDYKACJA
  • PRACA I KARIERA
    • BEZROBOCIE
    • REKRUTACJA
    • WYNAGRODZENIA
  • SEKTORY
    • ADMINISTRACJA
    • BEZPIECZEŃSTWO
    • EDUKACJA
    • MEDIA
    • MEDYCYNA I FARMACJA
    • MOTORYZACJA
    • NIERUCHOMOŚCI
    • ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
    • OUTSOURCING
    • PRZEMYSŁ
    • INNOWACJE
    • TRANSPORT I LOGISTYKA
    • TURYSTYKA I HOTELARSTWO
    • ŻYWNOŚĆ I ROLNICTWO
Wyszukiwanie
Magazyn ManagerMagazyn MANAGER+Magazyn MANAGER+
środa, 18 maja, 2022
  • Artykuły sponsorowane
  • Kontakt
  • Publikuj
Facebook
Linkedin
Twitter
Magazyn ManagerMagazyn ManagerMagazyn Manager
  • BIZNES
    • PRAWO
    • PODATKI
    • ADMINISTRACJA
    • HANDEL
    • EKSPORT
    • PRZEMYSŁ
    • MARKETING
    • START-UPY
  • FINANSE
    • BANKOWOŚĆ
    • DOTACJE
    • FAKTORING
    • KREDYTY
    • LEASING
    • INWESTYCJE
    • KRYPTOWALUTY
    • WALUTY
    • ZŁOTO
    • UBEZPIECZENIA
    • WINDYKACJA
  • PRACA I KARIERA
    • BEZROBOCIE
    • REKRUTACJA
    • WYNAGRODZENIA
  • SEKTORY
    • ADMINISTRACJA
    • BEZPIECZEŃSTWO
    • EDUKACJA
    • MEDIA
    • MEDYCYNA I FARMACJA
    • MOTORYZACJA
    • NIERUCHOMOŚCI
    • ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
    • OUTSOURCING
    • PRZEMYSŁ
    • INNOWACJE
    • TRANSPORT I LOGISTYKA
    • TURYSTYKA I HOTELARSTWO
    • ŻYWNOŚĆ I ROLNICTWO
Na Topie

Stres w miejscu pracy

Współpraca z partnerem Executive Search – 9 wskazówek, jak ją dobrze przeprowadzić

Komentarz do decyzji IOSCO – regulacja rynku kryptowalut – Przemysław Kral (Zonda)

Zwołanie zebrania wspólnoty – błędy oznaczają spory kłopot?

Invista S.A. efektywnie wykorzystuje park nieruchomości. W najbliższych tygodniach umowy o wartości ponad 10 mln zł

HANDELE-COMMERCETrendy w marketingu e-commerce w 2022 roku

Trendy w marketingu e-commerce w 2022 roku

goldfish in cart – e-commerce concept
Autor: Redakcja

-

sty 24, 2022
0
Facebook
Twitter
Pinterest
WhatsApp
    tłumaczenia biuro tłumaczeń 123tlumacz.pl
    HANDELE-COMMERCEMARKETING

    PODOBNE ARTYKUŁY

    REKRUTACJA

    Współpraca z partnerem Executive Search – 9 wskazówek, jak ją dobrze przeprowadzić

    HANDEL

    Przyszłość centrów handlowych

    MARKETING

    Firmy zainwestują ponad 50% więcej w digital marketing

    • Tagi
    • doświadczenie
    • e-commerce
    • IT
    • Jonathan Tam
    • Liferay

    Trendy w marketingu e-commerce w 2022 roku

    Co sprawi, że firmy będą osiągały sukces oraz jak przygotować się na kolejne zmiany w szybko ewoluującym środowisku cyfryzacji? Liferay – lider rozwiązań technologicznych dla e-handlu prezentuje swoje przewidywania, które będą miały największe znaczenie dla marketingu w 2022 r.

    „Odkąd wszyscy przenieśliśmy się do sieci, jest więcej treści, reklam, webinarów, po prostu więcej cyfrowego szumu. Z ponad 46% firm na całym świecie, które w ostatnich latach przeszły przyspieszoną transformację, by móc obsługiwać klientów, pozostających w swoich domach trzeba jeszcze lepiej walczyć o uwagę klientów” – mówi wiceprezes Liferay ds. marketingu i były analityk Forrester Jonathan Tam.

    Dlatego właśnie udana transformacja cyfrowa ma kluczowe znaczenie dla marketerów w tym roku. Nie wystarczy po prostu być online, te doświadczenia muszą być najwyższej jakości.

    Zdaniem szefa marketingu Liferay są trzy najważniejsze trendy, które będą napędzały sukces firm w 2022 r.

    Na skróty:

    • Cyfrowe i osobiste
    • Lepsze dane dla lepszej personalizacji
    • Zwiększanie cyfrowej zwinności

    Cyfrowe i osobiste

    To koniec sytuacji, gdy firmy stawiają na dwa typy rozwiązań – osobisty kontakt z klientem lub poprzez technologie cyfrowe. „Klienci będą oczekiwać możliwości wirtualnego spotkania, nawet wtedy, gdy można bezpiecznie uczestniczyć w nim osobiście. Ta tendencja utrzyma się, choć część z klientów będzie preferowała cyfrowy kontakt, zwłaszcza że wiele firm pracuje w sposób hybrydowy, a coraz więcej osób chce nadal pracować zdalnie” – dodaje szef marketingu B2B Liferay.

    Marketerzy, żeby sprostać oczekiwaniom, muszą nie tylko wzbogacać swoją ofertę cyfrową, ale także łączyć ją z doświadczeniami klientów w świecie realnym.  Co ciekawe jednak, według badania przeprowadzonego w 2020 roku, tylko 9% respondentów ma dobre doświadczenia kontaktu zarówno w offline i digital. Dlatego, by zapewnić prawdziwie omnichannelowe doświadczenie, firmy będą musiały zainwestować w integrację łączącą różne systemy i aplikacje w jedno rozwiązanie.  Rozwiązań z zakresu technologii marketingowych według Scotta Brinkera z Martech 5000[1], istnieje ponad 8000, którymi muszą zarządzać zespoły wsparcia, dział IT, przedstawiciele handlowi oraz inne osoby w całej firmie.

    Lepsze dane dla lepszej personalizacji

    Personalizacja nie jest bynajmniej nową taktyką marketingową, jednak wiele organizacji wciąż ma problemy z jej skuteczną realizacją. Nie jest na nią położony zbyt wielki nacisk albo przeciwnie – jest zbyt inwazyjna. Jednak według szefa marketingu Liferay, personalizacja jest wciąż najbardziej bezpośrednim sposobem na wyróżnienie się i dotarcie do klienta.

    Według badania przeprowadzonego przez NTT [2] w 2020 roku, 86,5% firm z branży…. nie stosuje żadnej personalizacji lub stosuje ją tylko częściowo. Dlatego kluczowe jest posiadanie właściwych danych:

    „Najważniejszym elementem sukcesu personalizacji jest zdolność do agregowania i zbierania danych z różnych punktów styku i kanałów dotarcia do klienta, dla pełnego obrazu kupującego. Wiele pakietów technologicznych jest nadal budowanych oddzielnie, a poszczególne działy i zespoły korzystają z własnych technologii i aplikacji. To prowadzi do rozproszenia danych, które nie mogą być wykorzystane do lepszego zrozumienia klienta” – mówi Jonathan Tam z Liferay. Dlatego tak ważne są rozwiązania integracyjne, dla wyeliminowania silosów i zgromadzenia danych w jednym miejscu.

    Zwiększanie cyfrowej zwinności

    Nie wystarczy, że firma jest po prostu cyfrowa. Ubiegły rok udowodnił, że firmy muszą być w stanie szybciej wchodzić na rynek. Przedsiębiorstwa mogą się już teraz upewnić, że są przygotowane na zmiany i modyfikacje zgodnie z potrzebami klientów. Będzie to jednak wymagało inwestycji w możliwości cyfrowe, które przyspieszą czas wprowadzania produktów na rynek. Obejmują one:

    – wyposażenie użytkowników nietechnicznych i technicznych w możliwości tworzenia rozwiązań technologicznych bez znajomości języków programowania – low-code i no-code.

    – wykorzystanie chmury do zapewnienia ciągłości biznesowej i skalowalności, zamiast zlecania zespołom IT utrzymywania i aktualizowania infrastruktury w siedzibie firmy.

    – usprawnienie operacji wewnętrznych poprzez wdrożenie samoobsługi dla pracowników.

    Transformacja to strategia. Dostosowywanie się do zmian jest integralnym elementem codziennych zadań marketera, sedno tego, co robią marketerzy, pozostaje niezmienne: dostarczanie wartości klientowi. „Cyfrowa transformacja to nie tylko platforma czy technologia, to strategia integracyjna, w której centrum znajduje się kupujący. Dlatego bez względu na to, jakie taktyki i aplikacje wykorzystujesz, w centrum uwagi musi być klient” – podsumowuje Jonathan Tam, wiceprezes Liferay ds. marketingu i były analityk Forrester.

    [1] https://chiefmartec.com/2020/04/marketing-technology-landscape-2020-martech-5000/

    [2] https://services.global.ntt/zh-cn/insights/2020-global-cx-benchmarking-report/personalize-experiences

    Poprzedni artykuł7 na 10 maili to SPAM
    Następny artykułDekarbonizacja priorytetem dla rynku nieruchomości
    • Tags
    • doświadczenie
    • e-commerce
    • IT
    • Jonathan Tam
    • Liferay
    Facebook
    Twitter
    Pinterest
    WhatsApp

      NAJNOWSZE ARTYKUŁY

      Polacy zestresowani w pracy

      Stres w miejscu pracy

      maj 17, 2022
      Współpraca z partnerem Executive Search – 9 wskazówek, jak ją dobrze przeprowadzić

      Współpraca z partnerem Executive Search – 9 wskazówek, jak ją dobrze...

      maj 17, 2022
      kryptowaluty

      Komentarz do decyzji IOSCO – regulacja rynku kryptowalut – Przemysław Kral...

      maj 13, 2022
      - Advertisment -

      POLECAMY

      cyberatak cyberbezpieczeństwo haker

      Historia cyberprzestępczości

      Redakcja - kw. 11, 2022 0
      Pojęcie „wirusa komputerowego” znane jest obecnie większości osób na świecie, włącznie z dziećmi. Zwykle kojarzy się ono z czymś destrukcyjnym dla sprzętu, danych i usług, na których wszyscy polegamy. Wirusy komputerowe, podobnie jak ich...
      Więcej
      e-commerce

      Nowe oblicze wyprzedaży, czyli co w e-commerce i nie tylko zmieni dyrektywa Omnibus

      Redakcja - sty 24, 2022 0
      W czasie sezonowych wyprzedaży nie raz słyszy się o nieuczciwych praktykach sprzedawców i celowym zawyżaniu cen w okresach poprzedzających obniżki, tak aby te wyglądały na szczególnie atrakcyjne. Tegoroczne zimowe wyprzedaże to jednak ostatnie, kiedy...
      Więcej
      home office programista pracownik

      Wzrost mediany maksymalnych zarobków w IT o 9,5 proc. do 18,4 tys. zł netto...

      Redakcja - sty 18, 2022 0
      No Fluff Jobs – jedyny portal z ogłoszeniami IT dostępny w 6 krajach i 8 wersjach językowych – podsumowuje ubiegły rok w branży. Z przygotowanego przez firmę raportu „Rynek pracy IT w Polsce w...
      Więcej

      Content Marketing i PR

      maj 5, 2022
      Content is King, chyba wszyscy się z tym zgadzamy. W branży digital nie można obejść się bez contentu, który jest fundamentem Content Marketingu. Dla...

      Firmy zainwestują ponad 50% więcej w digital marketing

      maj 5, 2022
      Z opublikowanego niedawno przez firmę Nielsen raportu marketingowego na 2022 rok pt: „Era of Alignment” wynika, że pomimo zawirowań i widocznym wycofaniu na rynku...

      Nowa funkcja Instagrama rozwinie social commerce

      kw. 28, 2022
      Dynamiczny wzrost popularności zakupów online w ciągu ostatnich dwóch lat przełożył się na rozwój technologii wspierających tę branżę, od nowych metod płatności po coraz...

      REDAKCJA POLECA

      Historia cyberprzestępczości

      kw. 11, 2022

      Nowe oblicze wyprzedaży, czyli co w e-commerce i nie tylko zmieni dyrektywa Omnibus

      sty 24, 2022

      Wzrost mediany maksymalnych zarobków w IT o 9,5 proc. do 18,4 tys. zł netto – raport za 2021 rok

      sty 18, 2022

      NAJCZESCIEJ CZYTANE

      Przyszłość centrów handlowych

      maj 11, 2022

      Zwołanie zebrania wspólnoty – błędy oznaczają spory kłopot?

      maj 13, 2022

      Invista S.A. efektywnie wykorzystuje park nieruchomości. W najbliższych tygodniach umowy o wartości ponad 10 mln zł

      maj 11, 2022
      • ZAMÓW PUBLIKACJĘ
      • Kontakt
      magazyn menedzerówmagazyn menedzerów

      MAGAZYN MANAGER+

      MANAGER+ to internetowy magazyn adresowany do menedżerów, kadry zarządzającej, właścicieli i prezesów firm, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy. W wielkim skrócie MANAGER+ to Portal, który realizuje idee i pokazuje nowe horyzonty w życiu zawodowym i prywatnym.

      BĄDŹ NA BIEŻĄCO

      Facebook
      Linkedin
      Twitter

      © MANAGER+

      • AKTUALNOŚCI
        • ADMINISTRACJA
        • BIZNES
        • GOSPODARKA
        • PRZEMYSŁ
        • FINANSE
        • PRAWO
        • PODATKI
        • BEZPIECZEŃSTWO
        • TECHNOLOGIA
        • HANDEL
        • E-COMMERCE
        • MEDIA
        • MARKETING
        • EDUKACJA
        • PRACA I KARIERA
        • TURYSTYKA
        • EKOLOGIA
        • POLITYKA
        • UNIA EUROPEJSKA
      • RYNKI
        • WALUTY
        • KRYPTOWALUTY
        • GIEŁDA I INWESTYCJE
        • ENERGIA I SUROWCE
        • MOTORYZACJA
        • TRANSPORT I LOGISTYKA
        • NIERUCHOMOŚCI
        • ŻYWNOŚĆ I ROLNICTWO
        • MEDYCYNA I FARMACJA
        • UBEZPIECZENIA
      • RAPORTY I ANALIZY
      • FIRMY

      Analizy i komentarze nie są rekomendacją w rozumieniu Rozporządzenia MF z 19 października 2005 r. Zostały sporządzone w celach informacyjnych i nie powinny stanowić podstawy do podejmowania decyzji inwestycyjnych. Inwestycje w instrumenty rynku OTC, w tym kontrakty na różnice kursowe (CFD), ze względu na wykorzystywanie mechanizmu dźwigni finansowej wiążą się z możliwością poniesienia strat nawet przy niewielkiej zmianie ceny instrumentu bazowego, na podstawie którego jest oparte kwotowanie cen danego Instrumentu. Osiągnięcie zysku na transakcjach na instrumentach OTC, w tym kontraktach na różnice kursowe (CFD) bez wystawienia się na ryzyko poniesienia straty, nie jest możliwe. Podejmując decyzje inwestycyjne, Klient powinien kierować się własnym osądem.

      Posting....
      Aby zapewnić sprawne funkcjonowanie tego portalu, czasami umieszczamy na komputerze użytkownika (bądź innym urządzeniu) małe pliki – tzw. cookies („ciasteczka”).
      Zaakceptuj ciasteczka
      Czytaj Więcej
      Ustawienia Prywatności
      Wyświetl
      Wyświetl

      Ustawienia Prywatności

      Wybierz, które ciasteczka chce aktywować. Możesz zmienić te ustawienia w każdej chwili poprzez ikonę ustawień widoczną w rogu strony. Jednakże zmiana ustawień może powodować wyłączenie niektórych funkcji dostępnych na stronie. Aby dowiedzieć się jak usunąć ciasteczka w przeglądarce sprawdź zakładkę "Pomoc". Dowiedz się więcej na temat ciasteczek, których używamy.

      Za pomocą poniższego suwaka możesz włączyć lub wyłączyć różne typy ciasteczek:

      • Block all
      • Essential
      • Functionality
      • Analytics
      • Advertising

      Ta strona będzie

      • Istotne: Zapamięta ustawienia uprawnień dla ciasteczek
      • Istotne: Włączy ciasteczka sesyjne
      • Istotne: Odczyta informacje wprowadzone do formularzy kontaktowych
      • Istotne: Zapamięta produktu dodane do koszyka zakupowego
      • Istotne: Uwierzytelni czy jesteś zalogowany na konto użytkownika
      • Istotne: Zapamięta wybraną wersję językową

      Ta strona internetowa nie będzie

      • Zapamiętywać nazwę użytkownika i hasło
      • Funkcjonalne: Zapamiętywać ustawienia sieci społecznościowych
      • Funkcjonalne: Zapamiętywać wybrany kraj i region
      • Analityczne: Zapisywać informacje dotyczące odwiedzonych podstron i podjętych na nich działań
      • Analityczne: Zapisywać informacji dotyczących Twojego położenia i regionu na podstawie numeru IP
      • Analityczne: Zapisywać czas spędzony na poszczególnych podstronach
      • Analityczne: Zwiększać jakość danych funkcji statycznych. Reklamowe: Dostosuje informacje reklamowe do Twoich zainteresowań na podstawie np. treści, którą odwiedziłeś wcześniej. (Obecnie nie używamy plików cookie służących do kierowania reklam)
      • Reklamowe: Zbierać danych osobowe, takich jak imię i nazwisko oraz lokalizacja

      Ta strona będzie

      • Istotne: Zapamięta ustawienia uprawnień dla ciasteczek
      • Istotne: Włączy ciasteczka sesyjne
      • Istotne: Odczyta informacje wprowadzone do formularzy kontaktowych
      • Istotne: Zapamięta produktu dodane do koszyka zakupowego
      • Istotne: Uwierzytelni czy jesteś zalogowany na konto użytkownika
      • Istotne: Zapamięta wybraną wersję językową
      • Funkcjonalne: Zapamiętywać ustawienia sieci społecznościowych
      • Funkcjonalne: Zapamiętywać wybrany kraj i region

      Ta strona internetowa nie będzie

      • Analityczne: Zapisywać informacje dotyczące odwiedzonych podstron i podjętych na nich działań. Analityczne: Zapisywać informacji dotyczących Twojego położenia i regionu na podstawie numeru IP
      • Analityczne: Zapisywać czas spędzony na poszczególnych podstronach. Analityczne: Zwiększać jakość danych statystycznych
      • Reklamowe: Dostosuje informacje reklamowe do Twoich zainteresowań na podstawie np. treści, którą odwiedziłeś wcześniej. (Obecnie nie używamy plików cookie służących do kierowania reklam)
      • Reklamowe: Zbierać danych osobowe, takich jak imię i nazwisko oraz lokalizacja

      Ta strona będzie

      • Istotne: Zapamięta ustawienia uprawnień dla ciasteczek
      • Istotne: Włączy ciasteczka sesyjne
      • Istotne: Odczyta informacje wprowadzone do formularzy kontaktowych
      • Istotne: Zapamięta produktu dodane do koszyka zakupowego
      • Istotne: Uwierzytelni czy jesteś zalogowany na konto użytkownika
      • Istotne: Zapamięta wybraną wersję językową
      • Funkcjonalne: Zapamiętywać ustawienia sieci społecznościowych
      • Funkcjonalne: Zapamiętywać wybrany kraj i region
      • Analityczne: Zapisywać informacje dotyczące odwiedzonych podstron i podjętych na nich działań
      • Analityczne: Zapisywać informacji dotyczących Twojego położenia i regionu na podstawie numeru IP
      • Analityczne: Zapisywać czas spędzony na poszczególnych podstronach
      • Analityczne: Zwiększać jakość danych statystycznych

      Ta strona internetowa nie będzie

      • Reklamowe: Dostosuje informacje reklamowe do Twoich zainteresowań na podstawie np. treści, którą odwiedziłeś wcześniej. (Obecnie nie używamy plików cookie służących do kierowania reklam)
      • Reklamowe: Zbierać danych osobowe, takich jak imię i nazwisko oraz lokalizacja

      Ta strona będzie

      • Funkcjonalne: Zapamiętywać ustawienia sieci społecznościowych
      • Funkcjonalne: Zapamiętywać wybrany kraj i region
      • Analityczne: Zapisywać informacje dotyczące odwiedzonych podstron i podjętych na nich działań
      • Analityczne: Zapisywać informacji dotyczących Twojego położenia i regionu na podstawie numeru IP
      • Analityczne: Zapisywać czas spędzony na poszczególnych podstronach
      • Analityczne: Zwiększać jakość danych funkcji statycznych
      • Reklamowe: Dostosuje informacje reklamowe do Twoich zainteresowań na podstawie np. treści, którą odwiedziłeś wcześniej. (Obecnie nie używamy plików cookie służących do kierowania reklam)
      • Reklamowe: Zbierać danych osobowe, takich jak imię i nazwisko oraz lokalizacja

      Ta strona internetowa nie będzie

      • Zapamiętywać nazwę użytkownika i hasło
      Zapisz i zamknij