FIRMYWolt otworzył 6 nowych lokalizacji i planuje rozwój w kolejnych miastach

Wolt otworzył 6 nowych lokalizacji i planuje rozwój w kolejnych miastach

Wolt otworzył 6 nowych lokalizacji i planuje rozwój w kolejnych miastach

Wolt w pierwszych 6 miesiącach tego roku rozpoczął działalność w 6 nowych miastach. Tym samym zaznacza swoją obecność już w 20 lokalizacjach w Polsce. Dostawca jedzenia i zakupów nie zwalnia tempa i planuje dalszy rozwój w drugim półroczu 2024 r. W szczególnym zainteresowaniu firmy jest Śląsk. W każdym z miast Wolt oferuje dostawę do 35 minut oraz stawia na ścisłą współpracę z lokalnymi biznesami.

Mieszkańcy Torunia, Olsztyna, Częstochowy, Chorzowa, Sosnowca i Piaseczna mają już możliwość zamawiania ulubionych dań i zakupów detalicznych za pośrednictwem Wolt.

Agata Polityło, General Manager Wolt Polska
Agata Polityło, General Manager Wolt Polska

Wejście na rynek w tych miastach jest częścią naszej długofalowej strategii – komentuje Agata Polityło, General Manager Wolt Polska. – Chcemy być obecni nie tylko w największych ośrodkach, jak Warszawa, Kraków czy Wrocław, ale także oferować podobne możliwości mieszkańcom mniejszych miast. Niezależnie od miejsca, w którym działamy, zawsze dbamy o najwyższe standardy obsługi klienta. Nasi użytkownicy mogą wybierać potrawy z całego wachlarza kuchni świata, od dużych sieci jak McDonald’s czy Subway, po lokalne restauracje, a swoje zamówienia otrzymują do 35 minut. Dodatkowo nad wszystkim czuwają pracownicy Centrum Obsługi Klienta, odpowiadający na zapytania już w kilka minut.

Wolt powstał w Helsinkach w 2014 r., startując z 10 restauracjami. Obecnie firma współpracuje z partnerami gastronomicznymi, detalicznymi i kurierskimi w ponad 500 miastach w 27 krajach.

Wolt we wszystkich krajach, gdzie jest obecny, chce rozwijać działalność w kolejnych miastach i być partnerem pierwszego wyboru dla lokalnych biznesów – wyjaśnia Mikkel Tofte, Head of Communications w Wolt Denmark i Wolt Polska. Nasza platforma umożliwia im dotarcie do szerokiej bazy użytkowników, wspieramy ich w działaniach promocyjnych i dbamy o to, żeby jakość ich menu czy zdjęć była wysokiej jakości. Dzięki takim działaniom lokalne firmy współpracujące z nami w różnych krajach zwiększyły swoje przychody w 2022 r. o 3 miliardy euro.

Na polskim rynku food delivery i q-commerce Wolt jest obecny od 2018 r. Zgodnie z globalną strategią firma od początku działalności na naszym rynku stawia na ścisłą współpracę z partnerami biznesowymi, wspierając restauracje i sklepy w działaniach marketingowych i pozyskiwaniu nowych klientów.

Nasi partnerzy mają możliwość wyboru dwóch modeli współpracy. W pierwszym przedsiębiorcy dołączają do naszej platformy i korzystają z wszystkich jej zalet, w tym przede wszystkim z dostępu do szerokiej bazy użytkowników. Mogą także dostarczać zamówienia z pomocą własnych kurierów lub zewnętrznej floty Wolt – i dowolnie przełączać się między tymi trybami. Drugi model współpracy, Wolt Drive, umożliwia restauratorom i sklepom korzystanie z usług naszej sieci partnerów kurierskich. To nie tylko istotnie obniża koszty prowadzenia biznesu i ułatwia zarządzanie organizacją, ale też daje dostęp do usługi ekspresowych dostaw, które zarówno partnerzy, jak i ich klienci mogą śledzić w czasie rzeczywistym – wyjaśnia Agata Polityło.

Użytkownicy już w 20 miastach w Polsce mogą korzystać z Wolt i zamawiać nie tylko ulubione dania, ale też zakupy z popularnych supermarketów czy lokalnych piekarni, a nawet kwiaty. Firma jako pierwsza wśród dostawców wprowadziła także model subskrypcyjny Wolt+, dzięki któremu klienci mogą korzystać z darmowej dostawy i dodatkowych zniżek.

Stawiamy na innowacyjność i najwyższą jakość, zarówno w obsłudze klientów indywidualnych, jak i współpracy z naszymi partnerami biznesowymi. To procentuje, mamy jedne z najwyższych ocen w kategorii aplikacji dowozowych, a ostatnio Wolt został najczęściej pobieraną aplikacją food delivery. Jednak nie zwalniamy tempa i planujemy dalszy rozwój. Chcemy dotrzeć do jak największej liczby Polaków, dlatego w drugim półroczu 2024 r. mamy zamiar wejść do kolejnych miast. Jednym ze strategicznych obszarów jest dla nas Śląsk. Jesteśmy już w Katowicach, Chorzowie i Sosnowcu, ale planujemy kolejne lokalizacje w tym rejonie – mówi Agata Polityło.

W ostatnim czasie Wolt wprowadził także usługę benefitu pracowniczego Wolt for Work oraz nawiązał współpracę z Carrefour.

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

- Reklama -Osteopatia Kraków

POLECAMY

chiny

Chiny: od „cudownego wzrostu” do nowej rzeczywistości

0
Chiny potrzebują nowych źródeł wzrostu – sektor nieruchomości: od bohatera do zera, spowolnienie inwestycji zagranicznych (w grę wchodzą zarówno krótkoterminowe czynniki taktyczne, jak i długoterminowe czynniki strukturalne) Popyt zagraniczny: rola Chin jako krytycznego...