Trwa głosowanie na HR-owe Słowo Roku 2023. Plebiscyt ma wyłonić słowa lub frazy, które najlepiej oddają zjawiska, trendy i tematy, jakimi żył rynek pracy i branża HR w 2023 roku. Takie, które były istotne dla pracodawców i kandydatów i te, których najczęściej używały media opisując tegoroczny rynek pracy. Inicjatorem i organizatorem akcji jest Gi Group Holding.
W grudniu organizatorzy akcji poprosili internautów o zgłoszenia najistotniejszych według nich słów i haseł. Kapituła plebiscytu wyłoniła spośród nich 12, które najlepiej charakteryzują mijający rok. Obecnie na dedykowanej stronie www trwa głosowanie, w którym udział może wziąć każdy, kto chciałby wybrać to jedno, najbardziej reprezentatywne dla branży HR, słowo.
W ścisłym finale znalazły się: Agile, AI, Automatyzacja, Chat GPT, Gen Z, Inflacja, Outsourcing, Quiet quitting, Resilience (Odporność), Reskilling, Saving, Wellbeing.
– Słowa nie tylko opisują rzeczywistość, ale także ją tworzą. Plebiscyt na HR-owe Słowo Roku to wyjątkowa okazja do realnego zaangażowania się w dyskusję dotyczącą aktualnych trendów i zagadnień ważnych dla branży HR. Serdecznie zapraszamy do wyboru HR-owego Słowa Roku i zachęcania do glosowania innych – mówi Kamil Jankowski, dyrektor ds. marketingu i komunikacji w Gi Group Holding.
Więcej informacji o plebiscycie oraz link do głosowania znajdują się na stronie: https://www.gigroupholding.com/polska/wybierz-hr-owe-slowo-roku/
Inicjatorem i organizatorem akcji jest Gi Group Holding ze spółkami: Gi Group, Grafton Recruitment, Wyser. Działania są realizowane przez zespół marketingu i komunikacji Gi Group Holding przy współpracy z agencją Triple PR.
Partnerzy plebiscytu: Polskie Forum HR, Focus On Business, Manager+.