piątek, 18 kwietnia, 2025

Zaplanuj grudniowe wydatki w firmie z wyprzedzeniem

Biuro Tłumaczeń OnlineBiuro Tłumaczeń Online

Jednym z najlepszych sposobów na wzmacnianie motywacji pracowników jest dbanie o dobrą i pozytywną atmosferę w pracy. Mądre zarządzanie to w dużej kwestii praca nad tym, by miejsce pracy dawało załodze impuls do działania i współpracy.Wizerunek otwartego i nastawionego na człowieka przedsiębiorstwa jest też szczególnie ważny dla aktualnych i potencjalnych klientów. Jednym z narzędzi, które możemy zastosować, by pracownicy i klienci czuli się z nami związani jest włączanie ich we wspólną celebrację ważnych dla firmy wydarzeń oraz świąt.prezent

Przenoszenie elementów tradycji rodzinnej na grunt zawodowy daje wymierne efekty

Jeszcze do niedawna święta obchodziliśmy przede wszystkim w gronie rodzinnym, kultywując ukochane i głęboko zakorzenione tradycje. Poczęstunek wigilijny w pracy czy prezenty były inicjatywą oddolną pracowników. W ostatnich latach zaszły w tym obszarze spore zmiany, a odpowiedzialność za to, jak wyglądają świąteczne elementy w firmie przejęli właściciele i managerowie. Warto jest zastanowić się z wyprzedzeniem, jak może wyglądać obchodzenie tej przyjemnej tradycji i odpowiednio zaplanować wydatki. Celebracja Bożego Narodzenia jest świetną okazją do zorganizowania przyjęcia integracyjnego dla pracowników, ale także na to, by przybliżyć się do klientów, zadbać o Wasze biznesowe relacje i wzmocnić przez to wizerunek firmy w środowisku biznesowym. Świetnie zadziałają w tym celu upominki biznesowe dla klientów. 

Podarunki biznesowe pomogą Ci zadbać o relacje firmy z otoczeniem

Wszyscy lubimy dostawać podarunki, nawet, gdy głośno się do tego nie przyznajemy. Ten serdeczny gest wywołuje uśmiech na twarzy, pokazuje czyjeś zainteresowanie i zaangażowanie w relację. Na gruncie zawodowym właściwie wybrane upominki mogą stanowić przydatne narzędzie do pielęgnacji relacji, budowania naszego wizerunku i skracania dystansu. Podarunki świąteczne dla pracowników ułatwią Ci docenienie ich zaangażowania. Upominki biznesowe dla klientów są natomiast dobrą formą zdobywania ich zaufania, przekładają się także na wzrost świadomości naszej marki w ich głowach. Przy okazji świąt razem z serwisem Paczuchy.pl zadbaj o to, by Twoi lojalni i długoletni klienci, ale także Ci, z którymi dopiero zaczynasz współpracę, poczuli się wyjątkowo i miło. Taki gest warto jest wkalkulować w wydatki wcześniej, by nie być później zaskoczonym i nie narażać się na opóźnienia.

Jak wybrać odpowiedni podarunek o charakterze biznesowym?

Wszystkie prezenty przygotowywane w imieniu Twojej firmy są wizytówką, a ich wydźwięk będzie kojarzony bezpośrednio z Waszą ofertą. Zadbaj zatem o wybór odpowiedniego – pomogą Ci w tym upominki dla klientów od lat przygotowywane przez Paczuchy.pl. Różnorodność oferty ułatwi Ci dopasowanie podarunków, ich wielkości i typu do swoich planów budżetowych, ale wszystkie propozycje łączy wysoka jakość składników i efektowne opakowanie. Jeśli zdecydujesz się na zaplanowanie tego wydatku wcześniej, będziesz mógł być spokojny o czas realizacji zamówienia i unikniesz grudniowej gorączki. 

Autor/źródło
Disclaimer: Informacje zawarte w niniejszej publikacji służą wyłącznie do celów informacyjnych. Nie stanowią one porady finansowej lub jakiejkolwiek innej porady, mają charakter ogólny i nie są skierowane do konkretnego adresata. Przed skorzystaniem z informacji w jakichkolwiek celach należy zasięgnąć niezależnej porady.

Popularne w tym tygodniu

MSP czekają na przelew średnio 13,5 dnia. Transport i gastronomia z najdłuższymi terminami

W I kw. tego roku przedsiębiorcy z kategorii...

Podobne tematy

Michał Wrzesiński ponownie prezesem WeNet Group S.A.

Z dniem 3 lutego br. Michał Wrzesiński ponownie objął...

Automatyzacja w medycynie – jak nowoczesne systemy IT rewolucjonizują placówki zdrowotne?

Sektor ochrony zdrowia stawia na rozwój technologiczny, a automatyzacja...

Konieczna reforma własności państwowej – krytyka polityki wobec Spółek Skarbu Państwa

Rada Towarzystwa Ekonomistów Polskich (TEP) wyraziła krytyczne stanowisko wobec...

Efektywność energetyczna i ESG w nieruchomościach: kluczowe trendy na 2025 rok

Zwiększanie efektywności energetycznej oraz liczenie i obniżanie śladu węglowego...

Cyfryzacja procesów biznesowych – dlaczego warto zainwestować w systemy workflow?

Każda firma, niezależnie od branży, codziennie zmaga się z...

Polska i świat w obliczu zmian klimatu: co mówią dane z 2024 roku?

Wszystko wskazuje na to, że styczeń 2025 roku będzie...

Daniel Pawelczyk Finance Directorem i członkiem zarządu w TD SYNNEX Poland

TD SYNNEX (NYSE: SNX) poinformował o powołaniu Daniela Pawelczyka...

Młodzi vs. doświadczeni – jak przełamać stereotypy i stworzyć silny zespół?

Dzisiejszy rynek pracy jest areną dynamicznych zmian, które wymagają...

Może Cię zainteresować

Polecane kategorie