BIZNESHANDELZłote dziecko polskiego YouTube rusza na podbój segmentu napojów gazowanych. DOZE od...

Złote dziecko polskiego YouTube rusza na podbój segmentu napojów gazowanych. DOZE od Buddy startuje w sieci Żabka

Złote dziecko polskiego YouTube rusza na podbój segmentu napojów gazowanych. DOZE od Buddy startuje w sieci Żabka

Kamil “Budda” Labudda to człowiek, który swoją młodzieńczą pasję przekształcił w prawdziwe imperium biznesowe. Wszystkie jego pomysły okazywały się strzałami w dziesiątkę i podbijały serca odbiorców. Już jutro w sklepach sieci Żabka dostępny będzie nowy produkt jednego z najpopularniejszych polskich YouTuberów – napój energetyzujący DOZE.

DOZE, czyli marka

W pierwszej kolejności napoje DOZE będą dostępne w sieci sklepów Żabka na terenie całego kraju.

– DOZE to coś więcej niż zamknięty w puszce napój. DOZE to przede wszystkim nowa idea. Nasz manifest to „idea gives object personality”, czyli „to pomysł nadaje przedmiotom osobowości”. DOZE to dawka energii dla tych, którzy z pasją idą przez życie. Puszki w wariancie klasycznym oraz zero czekają na Was od jutra w sklepach sieci Żabka — komentuje
Budda.

Prace nad uruchomieniem marki trwały 18 miesięcy. Receptury były przygotowywane dokładnie pod gust Buddy. Był to czasochłonny proces, ponieważ smak każdego z wariantów musiał być „dokładnie taki”, jak Kamil sobie wymarzył.

Dynamika

Buddę w biznesie cechuje dynamika. Twórca stawia przede wszystkim na jakość, ale również systematyczny rozwój i uruchamianie nowych projektów. Już w momencie startu nad marką DOZE pracuje 87 osób.

– Dziś wykonujemy bardzo ważny, ale dopiero pierwszy krok. Moim celem jest stworzenie całego holdingu z prawdziwie zaangażowaną społecznością. Stay tuned, ponieważ dopiero zaczynamy! — zapowiada Budda.

DOZELAND

Przy okazji wprowadzenia napojów DOZE do sprzedaży wystartował również projekt DOZELAND. To prawdziwa baza i miejsce, w którym bije serce marki DOZE. Całość zajmuje powierzchnię 55 000 m2, a na niej znajduje się asfaltowy tor do driftu, chillout zone, jak również strefa wodna i off road. Szczegóły dot. DOZELAND będą sukcesywnie odkrywane na kanałach należących do Buddy. Co więcej, na stronie dozeland. pl, której start już niedługo będzie można śledzić aktualne prace oraz nowości wprowadzane przez markę.

Nie tylko napoje energetyzujące

Już jutro napoje energetyki DOZE trafią na półki w dwóch wariantach: CLASSIC oraz ZERO, ale to nie wszystko. Jeszcze w tym miesiącu na rynku pojawi się nowy produkt, który będzie dostępny również dla niepełnoletnich konsumentów, dlatego warto czekać i obserwować żywiołowy rozwój nowej marki DOZE.

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

- Reklama -Osteopatia Kraków

POLECAMY

lekarz medycyna technologia

Polski rynek ochrony zdrowia na fali wzrostu – EY prognozuje roczny wzrost o 11%...

0
Z analizy firmy EY wynika, że polski rynek świadczenia usług z zakresu opieki zdrowotnej będzie do 2028 roku rósł w tempie - 11 proc. rocznie. Rozwój stymuluje rosnące finansowanie publiczne i prywatne, które jest...