poniedziałek, 17 lutego, 2025

Zmiana struktury w Biurze Reklamy Polska Press Grupy

1 marca br. Witold Trzciński obejmie stanowisko dyrektora Centralnego Biura Reklamy Polska Press Grupy (CBR), zastępując na tym stanowisku Pawła Kosska. Piotr Kowalczyk zostanie dyrektorem Działu Rozwoju Produktu Online, który zostanie wydzielony z CBR w ramach nowej strategii rozwoju Spółki.

Witold Trzciński, dotychczasowy zastępca dyrektora Centralnego Biura Reklamy Polska Press Grupy, od 1 marca br. obejmie stanowisko dyrektora Centralnego Biura Reklamy.

To doświadczony manager i ekspert branży reklamowej.  Związany jest z branżą reklamowo-wydawniczą ponad 30 lat, a z Polska Press Grupą 23 lata. W przeszłości zarządzał również biurami reklamy czołowych wydawnictw takich jak Bauer, Murator S.A. czy Gremi Media. Specjalizuje się w budowaniu efektywnych zespołów, tworzeniu nowatorskich rozwiązań i produktów mediowych oraz realizacji celów sprzedażowych. Jest ekspertem w budowaniu i utrzymywaniu długotrwałych relacji biznesowych. Ukończył studia na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. W 2014 roku był nominowany na Arbitra Rady Etyki Reklamy.

Ponadto w ramach tych zmian, z Centralnego Biura Reklamy zostanie wydzielony Dział Rozwoju Produktu Online, odpowiedzialny za tworzenie nowych rozwiązań produktowych oraz sprzedaż automatyczną. Na czele tego działu stanie Piotr Kowalczyk, dotychczasowy dyrektor produktu reklamowego online.

Piotr Kowalczyk od ponad 8 lat związany jest z Polska Press Grupą, gdzie pełni kluczowe funkcje menedżerskie, przyczyniając się do rozwoju i transformacji cyfrowej firmy. Wcześniej przez wiele lat pracował w Ringier Axel Springer Polska (RASP), był także członkiem zarządu i prezesem IAB Polska. Ukończył fizykę na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz studia MBA w Polsko-Francuskiej Podyplomowej Szkole Zarządzania.

Z końcem lutego br. Paweł Kossek, dotychczasowy dyrektor CBR, rozstaje się ze Spółką.

Autor/źródło
Disclaimer: Informacje zawarte w niniejszej publikacji służą wyłącznie do celów informacyjnych. Nie stanowią one porady finansowej lub jakiejkolwiek innej porady, mają charakter ogólny i nie są skierowane do konkretnego adresata. Przed skorzystaniem z informacji w jakichkolwiek celach należy zasięgnąć niezależnej porady.

Popularne w tym tygodniu

CANAL+ rozpoczyna kontrole w pubach i restauracjach. Wysokie kary za brak licencji na transmisje sportowe

CANAL+ z początkiem roku rozpoczął kontrole w pubach i...

Adam Plona, współzałożyciel Mindgram, obejmuje stanowisko CEO

Mindgram, polska platforma well-beingowa, rozpoczęła rok 2025 z ważnymi...

Michał Chodecki nowym dyrektorem działu wynajmu powierzchni magazynowych w Savills

Z początkiem lutego Michał Chodecki, menedżer z ponad 17-letnim...

Podobne tematy

ORLEN odzyskuje zaufanie Norges Bank i znika z listy obserwacyjnej

W wyniku działań naprawczych podjętych przez obecny Zarząd, ORLEN...

Marketing sensoryczny w metawersie: Czy wirtualne zakupy mogą angażować wszystkie zmysły?

Nowe technologie, takie jak wirtualna (VR) i rozszerzona rzeczywistość...

Ataki na Owsiaka i WOŚP – raport IMM ujawnia skalę nagonki medialnej

W styczniu 2025 roku wizerunek założyciela Wielkiej Orkiestry Świątecznej...

2 lutego rusza program ochrony wyborów „Parasol Wyborczy” – rządowa tarcza przed dezinformacją

Minister Cyfryzacji Krzysztof Gawkowski zaprezentował podczas konferencji prasowej program...

Polska wśród krajów najbardziej narażonych na dezinformację

Polska doświadczyła 1,443 przypadków kampanii dezinformacyjnych w ciągu ostatnich...

Microsoft bezapelacyjnym liderem… marek, pod które podszywają się cyberprzestępcy

Marki technologiczne cały czas są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców...

ZPP krytykuje projekt ustawy o zmianie Kodeksu pracy – brak spójności i ryzyko nadregulacji

W naszym przekonaniu przedstawiony projekt jest fragmentaryczny i...

Może Cię zainteresować

Polecane kategorie