wtorek, 18 lutego, 2025

7Levels notuje 1,7 mln zł przychodów w IV kwartale 2024 roku

7Levels S.A., producent i wydawca gier wideo wypracował w IV kwartale 1,7 mln zł przychodów netto ze sprzedaży, co stanowi wzrost o 157,76% r/r. Zysk netto spółki wyniósł natomiast 722 tys. zł. Wpływ na wyniki miało przede wszystkim wprowadzenie do sprzedaży gry Kong: Survivor Instinct z końcem października ub.r. oraz intensyfikacji działań promocyjnych i sprzedażowych pozostałych tytułów z portfolio.

W IV kwartale 2024 roku Kong: Survivor Instinct cieszył się największym zainteresowaniem na konsoli Sony PlayStation 5, gdzie osiągnął najlepsze wyniki. Drugą najchętniej wybieraną platformą był Steam. Natomiast na rynkach azjatyckich, gdzie za dystrybucję gry odpowiada 4Divinity Pte Ltd, to właśnie Steam odnotował najwyższy udział w sprzedaży, stanowiąc około 31% całkowitej sprzedaży na tej platformie. Warto zaznaczyć, że przychody ze sprzedaży gry Kong: Survivor Instinct stanowiły około 75% ogólnych przychodów ze sprzedaży wszystkich gier z portfolio studia, nie wliczając wynagrodzenia od 4Divinity Pte, Ltd wynikającego z podpisanej umowy wydawniczej.

– Premiera Kong: Survivor Instinct to kamień milowy w rozwoju 7Levels. Zauważamy duże zainteresowanie grą i planujemy kontynuować działania, które pozwolą utrzymać długi ogon sprzedażowy – komentuje Krzysztof Król, wiceprezes 7Levels. – Obecnie koncentrujemy się na intensywnej promocji oraz naprawie błędów zgłaszanych przez graczy. Tytuł bierze udział w szeroko zakrojonych akcjach marketingowych na platformach Steam, GoG, PlayStation i Xbox, co znacznie zwiększa jej potencjał sprzedażowy i wzmacnia rozpoznawalność marki 7Levels. Kampania obejmuje współpracę z influencerami, działania w mediach społecznościowych oraz aktywną komunikację z graczami – dodaje Król.

Spółka prowadzi także wstępne prace nad prototypowaniem kolejnych projektów w tym remastera pierwszej autorskiej gry Castle of Heart. Tytuł planowany jest do wydania na wszystkich wiodących platformach: PC, PlayStation, Xbox Series oraz Nintendo Switch. Dodatkowo, w ramach strategii dywersyfikacji źródeł przychodów, 7Levels przenosi kolejne gry na nowe platformy, których premiery zaplanowane są na nadchodzące okresy. Wśród projektów znajdują się porty Fight Legends: Fighting Games, Football Cup 2025 oraz Tennis Open 2025  na konsolę Nintendo Switch..

Stabilizacja sytuacji finansowej, spodziewany długi „ogon sprzedażowy” tytułu z IP Monstervers, rozwój nowych projektów oraz opracowywanie kolejnych portów gier zewnętrznych deweloperów pozwalają nam z optymizmem patrzeć w przyszłość i na nadchodzące kwartały – komentuje Krzysztof Król, wiceprezes 7Levels.

Autor/źródło
Disclaimer: Informacje zawarte w niniejszej publikacji służą wyłącznie do celów informacyjnych. Nie stanowią one porady finansowej lub jakiejkolwiek innej porady, mają charakter ogólny i nie są skierowane do konkretnego adresata. Przed skorzystaniem z informacji w jakichkolwiek celach należy zasięgnąć niezależnej porady.

Popularne w tym tygodniu

Red Square Games z przychodami 3,3 mln zł w 2024 r.

Red Square Games, notowany na rynku NewConnect producent i...

Adam Plona, współzałożyciel Mindgram, obejmuje stanowisko CEO

Mindgram, polska platforma well-beingowa, rozpoczęła rok 2025 z ważnymi...

Cisco Live EMEA 2025: Ponad 17 000 profesjonalistów IT spotyka się w Amsterdamie

Wydarzenie Cisco Live, które odbywa się w Amsterdamie...

Creotech Instruments podpisuje MoU z Odysseus Space – współpraca nad zaawansowaną konstelacją satelitarną

Creotech Instruments, notowany na GPW polski producent satelitów, systemów...

Brenntag Specialties i HiProMine nawiązują współpracę w zakresie pasz na bazie owadów

Brenntag Specialties rozpoczyna współpracę z HiProMine S.A. w zakresie...

Podobne tematy

Może Cię zainteresować

Polecane kategorie