Gorące tematy

Gospodarka

Cła Trumpa grożą stagflacją. Polska i Europa odczują skutki przez Niemcy

Decyzje Donalda Trumpa z 2 kwietnia mogą wyznaczać nową...

Ceny w USA rosną wolniej, ale ryzyko recesji coraz większe

Inflacja CPI w USA w marcu wyniosła 2,4 proc....
00:03:26

Cła nie uzdrawiają gospodarki. Trump ignoruje ekonomię i lekcje historii

Według aktualnej wiedzy ekonomicznej działania prezydenta Trumpa, takie jak...

Trump rozdaje karty na nowo: czasowe zawieszenie ceł, uderzenie w Chiny

Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump ogłosił tymczasowe zawieszenie ceł...

Wojna handlowa z Chinami rozkręca się na dobre. Ameryka na kursie kolizyjnym?

Niełatwo opisywać rzeczywistość w czasach, w których na rynku...

Marketing

PR korporacyjny w erze AI i mediów cyfrowych. Ewolucja, nie zmierzch

Rozwój technologiczny, w tym coraz szersze zastosowanie AI, rosnąca...

Jak sztuczna inteligencja rewolucjonizuje marketing sensoryczny i zmienia doświadczenia zakupowe

Sztuczna inteligencja zmienia oblicze handlu detalicznego, wprowadzając nowy poziom...

Sektor PR w Polsce rośnie, ale się rozdrabnia. Dominują jednoosobowe działalności

Pandemia, inflacja oraz sztuczna inteligencja całkowicie zmieniły rynek agencji...

AI jest niezbędna, ale nie rozwiązuje wszystkiego. Marketerzy pod presją wyników i redukcji zatrudnienia

Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania...

Nowoczesny marketing B2B – jak skutecznie pozyskiwać klientów i zwiększać sprzedaż?

Firmy działające w sektorze B2B potrzebują skutecznych i dobrze...

Polityka

Cła Trumpa grożą stagflacją. Polska i Europa odczują skutki przez Niemcy

Decyzje Donalda Trumpa z 2 kwietnia mogą wyznaczać nową...

Kampania prezydencka – fake newsy i emocje znów dominują kampanię

Rafał Trzaskowski z największą widocznością w mediach, Sławomir Mentzen...
00:03:26

Cła nie uzdrawiają gospodarki. Trump ignoruje ekonomię i lekcje historii

Według aktualnej wiedzy ekonomicznej działania prezydenta Trumpa, takie jak...

Trump rozdaje karty na nowo: czasowe zawieszenie ceł, uderzenie w Chiny

Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump ogłosił tymczasowe zawieszenie ceł...

Wojna handlowa z Chinami rozkręca się na dobre. Ameryka na kursie kolizyjnym?

Niełatwo opisywać rzeczywistość w czasach, w których na rynku...

Prawo

AI w prawie – technologia, która usprawnia, ale nie zastępuje człowieka

Wraz z dynamicznym rozwojem technologii sztucznej inteligencji (AI), coraz...

Raport PSF: Fotowoltaika w Polsce potrzebuje pilnych zmian prawnych

Polska fotowoltaika stoi na rozdrożu. Mimo dynamicznego wzrostu, sektor...

Inicjatywa SprawdzaMY – ósma tura pomysłów wybrana do analiz przez Zespoły Eksperckie

Ósma tura zgłoszonych rozwiązań obejmuje 25 propozycji, z których...
00:01:08

Nowe regulacje pracy platformowej: UE wprowadza domniemanie stosunku pracy

Rok 2025 przynosi znaczące zmiany w polskim prawie pracy,...

Agnieszka Majewska chwali rządowy projekt deregulacyjny i apeluje o szybsze wdrożenie zmian w Małym ZUS Plus

W związku z rozpoczęciem przez Sejm Rzeczypospolitej Polskiej prac...
Autor/źródło

Gorące tematy

Gospodarka

Cła Trumpa grożą stagflacją. Polska i Europa odczują skutki przez Niemcy

Decyzje Donalda Trumpa z 2 kwietnia mogą wyznaczać nową...

Ceny w USA rosną wolniej, ale ryzyko recesji coraz większe

Inflacja CPI w USA w marcu wyniosła 2,4 proc....
00:03:26

Cła nie uzdrawiają gospodarki. Trump ignoruje ekonomię i lekcje historii

Według aktualnej wiedzy ekonomicznej działania prezydenta Trumpa, takie jak...

Trump rozdaje karty na nowo: czasowe zawieszenie ceł, uderzenie w Chiny

Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump ogłosił tymczasowe zawieszenie ceł...

Wojna handlowa z Chinami rozkręca się na dobre. Ameryka na kursie kolizyjnym?

Niełatwo opisywać rzeczywistość w czasach, w których na rynku...

Marketing

PR korporacyjny w erze AI i mediów cyfrowych. Ewolucja, nie zmierzch

Rozwój technologiczny, w tym coraz szersze zastosowanie AI, rosnąca...

Jak sztuczna inteligencja rewolucjonizuje marketing sensoryczny i zmienia doświadczenia zakupowe

Sztuczna inteligencja zmienia oblicze handlu detalicznego, wprowadzając nowy poziom...

Sektor PR w Polsce rośnie, ale się rozdrabnia. Dominują jednoosobowe działalności

Pandemia, inflacja oraz sztuczna inteligencja całkowicie zmieniły rynek agencji...

AI jest niezbędna, ale nie rozwiązuje wszystkiego. Marketerzy pod presją wyników i redukcji zatrudnienia

Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania...

Nowoczesny marketing B2B – jak skutecznie pozyskiwać klientów i zwiększać sprzedaż?

Firmy działające w sektorze B2B potrzebują skutecznych i dobrze...

Polityka

Cła Trumpa grożą stagflacją. Polska i Europa odczują skutki przez Niemcy

Decyzje Donalda Trumpa z 2 kwietnia mogą wyznaczać nową...

Kampania prezydencka – fake newsy i emocje znów dominują kampanię

Rafał Trzaskowski z największą widocznością w mediach, Sławomir Mentzen...
00:03:26

Cła nie uzdrawiają gospodarki. Trump ignoruje ekonomię i lekcje historii

Według aktualnej wiedzy ekonomicznej działania prezydenta Trumpa, takie jak...

Trump rozdaje karty na nowo: czasowe zawieszenie ceł, uderzenie w Chiny

Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump ogłosił tymczasowe zawieszenie ceł...

Wojna handlowa z Chinami rozkręca się na dobre. Ameryka na kursie kolizyjnym?

Niełatwo opisywać rzeczywistość w czasach, w których na rynku...

Prawo

AI w prawie – technologia, która usprawnia, ale nie zastępuje człowieka

Wraz z dynamicznym rozwojem technologii sztucznej inteligencji (AI), coraz...

Raport PSF: Fotowoltaika w Polsce potrzebuje pilnych zmian prawnych

Polska fotowoltaika stoi na rozdrożu. Mimo dynamicznego wzrostu, sektor...

Inicjatywa SprawdzaMY – ósma tura pomysłów wybrana do analiz przez Zespoły Eksperckie

Ósma tura zgłoszonych rozwiązań obejmuje 25 propozycji, z których...
00:01:08

Nowe regulacje pracy platformowej: UE wprowadza domniemanie stosunku pracy

Rok 2025 przynosi znaczące zmiany w polskim prawie pracy,...

Agnieszka Majewska chwali rządowy projekt deregulacyjny i apeluje o szybsze wdrożenie zmian w Małym ZUS Plus

W związku z rozpoczęciem przez Sejm Rzeczypospolitej Polskiej prac...
Autor/źródło
Autor/źródło
piątek, 18 kwietnia, 2025

Consumer Panel Services GfK zmienia nazwę marki na YouGov

Biuro Tłumaczeń OnlineBiuro Tłumaczeń Online

Dziesięć miesięcy po przejęciu przez YouGov, firma Consumer Panel Services (CPS GfK) oficjalnie zmienia nazwę marki na YouGov. To początek nowego rozdziału dla CPS GfK, posiadającej 60-letnie doświadczenie w obszarze badań konsumenckich. Od teraz firma staje się integralną częścią YouGov.

Proces rebrandingu trwa od momentu przejęcia firmy CPS GfK w styczniu 2023 roku. Oprócz przyjęcia elementów wizualnych marki YouGov, obejmuje on także kompleksowy przegląd biznesowy w całej organizacji, aby ujednolicić wiedzę ekspercką, wartości i cele YouGov oraz CPS GfK. Wszystko to ma na celu stworzenie spójnej strategii marki i podejścia do komunikacji, które odzwierciedlają globalne ambicje YouGov.

– CPS GfK to teraz YouGov. Zmiana nazwy marki to dla nas przełomowy moment. Jesteśmy dumni z naszego doświadczenia i wiemy, że zaprocentuje ono w strukturach YouGov. To organizacja, która wierzy w wysokiej jakości dane, połączenie ich z wiedzą badawczą oraz innowacje napędzane technologią – mówi Stefan Heremans, prezes i pełniący obowiązki dyrektora generalnego CPS GfK.

– Z entuzjazmem patrzymy na proces pełnej integracji z YouGov, w którym zmiana nazwy naszej marki stanowi kluczowy etap. W ramach YouGov będziemy kontynuować to, w czym jesteśmy najlepsi – współpracę z obecnymi i przyszłymi klientami oraz wspieranie ich w jak najlepszym zrozumieniu polskiego rynku detalicznego i zachowań konsumentów. Dzięki unikalnym możliwościom YouGov nasze portfolio rozwiązań zostanie znacząco wzbogacone. Razem będziemy działać odważniej, szybciej i jeszcze skuteczniej, odpowiadając na kluczowe wyzwania biznesowe naszych klientów – mówi Szymon Mordasiewicz, dyrektor zarządzający CPS GfK w Polsce.

Rebranding to przełomowy moment zarówno dla CPS GfK, jak i YouGov. Fundamentem nowej odsłony marki są wysokiej jakości dane (pochodzące od prawdziwych nabywców), które pomagają organizacjom lepiej zrozumieć realne potrzeby i decyzje zakupowe konsumentów.

Nowa strategia opiera się na czterech filarach: gwarancji najwyższej jakości danych; rozwijaniu unikatowej społeczności konsumentów, którzy dzielą się swoimi opiniami i decyzjami zakupowymi; oferowaniu wiedzy eksperckiej; oraz wykorzystywaniu innowacyjnych technologii, takich jak sztuczna inteligencja. To wszystko gwarantuje YouGov przewagę konkurencyjną na rynku.

Poprzez połączenie rzeczywistych i aktualnych danych z technologią oraz wiedzą ekspercką, YouGov dostarcza swoim partnerom biznesowym najwyższej jakości informacje i wnioski.

– Teraz, gdy CPS GfK jest częścią YouGov, ważne jest podkreślanie tego, co dajemy klientom: rzeczywistości badawczej. To przełomowy moment dla całego YouGov. Obecnie naszym priorytetem jest skupienie się na naszej misji – dostarczaniu danych od realnych konsumentów w czasie rzeczywistym. Jest to możliwe dzięki panelowi, który dzieli się z nami swoimi opiniami i działaniami. W połączeniu z platformami technologicznymi i wiedzą badawczą dostarczamy klientom klarowne i dokładne dane – mówi Mike Woods, dyrektor ds. marketingu w YouGov.

Rebranding oznacza również aktualizację wszystkich zasobów i kanałów marki CPS GfK. Komunikacja z klientami i partnerami została już przeniesiona do marki YouGov, a własne kanały społecznościowe i strona internetowa CPS GfK zostaną wygaszone do końca listopada 2024 roku.

Autor/źródło
Disclaimer: Informacje zawarte w niniejszej publikacji służą wyłącznie do celów informacyjnych. Nie stanowią one porady finansowej lub jakiejkolwiek innej porady, mają charakter ogólny i nie są skierowane do konkretnego adresata. Przed skorzystaniem z informacji w jakichkolwiek celach należy zasięgnąć niezależnej porady.

Popularne w tym tygodniu

Grupa eSky i Ryanair kontynuują partnerstwo. Oferta obejmuje ponad 230 kierunków

Ryanair, największa linia lotnicza w Europie, oraz Grupa eSky...

Start budowy City Point Okęcie. Welcome Airport Services zajmie cały obiekt

Podczas uroczystej ceremonii wmurowania kamienia węgielnego w City Point...

Nowa strategia Highlander Enterprise: kosmetyki, odzież UV i grafen

Highlander Enterprise S.A. (wcześniej Advanced Graphene Products S.A.) przyjął...

KRAM Investment rozpoczyna realizację Parku Handlowego Bratian i uruchamia pre-kampanię inwestycyjną

KRAM Investment wybrał generalnego wykonawcę budowy Parku Handlowego Bratian...

ORLEN rozwija sieć stacji wodorowych. Do 2030 roku powstanie ponad 40 HRS

Do dwóch ogólnodostępnych stacji tankowania wodoru, jakie ORLEN otworzył...

Podobne tematy

Cyfrowa luka w administracji. AI ma być lekarstwem na brak efektywności

Tylko 32% dyrektorów firm i instytucji z sektora publicznego...

AI w prawie – technologia, która usprawnia, ale nie zastępuje człowieka

Wraz z dynamicznym rozwojem technologii sztucznej inteligencji (AI), coraz...

AI na usługach hakerów: rosnące zagrożenie dla firm i konsumentów

Według danych Proxyrack, globalne straty wynikające z cyberprzestępczości mogą...

Jak sztuczna inteligencja rewolucjonizuje marketing sensoryczny i zmienia doświadczenia zakupowe

Sztuczna inteligencja zmienia oblicze handlu detalicznego, wprowadzając nowy poziom...

AI Accelerator: Nowy program Arrow Electronics dla firm chcących wykorzystać potencjał sztucznej inteligencji

AI Accelerator to nowy, ustrukturyzowany program pomagający partnerom handlowym...

Social commerce i AI: duet, który rządzi zakupami pokolenia Z

Pokolenie Z rewolucjonizuje handel, przenosząc swoje zakupy do mediów...

AI jest niezbędna, ale nie rozwiązuje wszystkiego. Marketerzy pod presją wyników i redukcji zatrudnienia

Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania...

Może Cię zainteresować

Polecane kategorie