TRANSPORT I LOGISTYKADHL stawia na automaty paczkowe

DHL stawia na automaty paczkowe

-

Rośnie zapotrzebowanie na dostawy Out of Home (OOH), DHL eCommerce Polska odpowiada inwestując w mocną sieć automatów paczkowych. W działaniach promujących maszyny, DHL wykorzysta współpracę z popularnym brandem.

tłumaczenia biuro tłumaczeń 123tlumacz.pl

DHL stawia na automaty paczkowe

Aż 18 000 punktów odbiorów i nadań, a w tym już 3000 automatów paczkowych, zlokalizowanych w całej Polsce. DHL eCommerce Polska, operator ogólnopolskiej sieci punktów obsługi paczek (DHL POP), stawia na automaty. Inwestycje w maszyny DHL BOX mają zapewnić kompleksową obsługę rynku, zgodną z preferencjami klientów. Jak wynika z najnowszych badań DHL, aż 49% Polaków wybiera dostawy do automatów paczkowych[1]. W odpowiedzi na rynkowe trendy DHL postawił na strategię rozbudowy sieci maszyn. Dzięki temu także wysyłki transgraniczne w ramach europejskiej sieci OOH DHL, która skupia już 100 tysięcy lokalizacji (punktów i automatów), będą jeszcze szybsze
i wygodniejsze. 

Chcemy odbierać paczki w automatach

Europejczycy szybciej niż reszta świata zaakceptowali koncepcję automatów paczkowych. Jak wynika z badania European Online Shopper Survey 2023 przeprowadzonego przez DHL, klienci coraz chętniej korzystają z automatów paczkowych i punktów odbiorów i nadań przesyłek a preferencje dotyczące dostaw do domu spadły z 73% do 64%[2]. Jeśli chodzi o preferencje polskich klientów dane pokazują, że aż 49%  woli odbiór zamówionej paczki w automacie.

– Klienci oczekują od firm kurierskich elastyczności i swobody w dostawach przesyłek. Coraz częściej preferują dostawy do maszyn, co pozwala im odebrać zakupy w dogodnym czasie i miejscu. W odpowiedzi na te potrzeby, regularnie rozbudowujemy naszą sieć automatów paczkowych DHL BOX. 3000 maszyn, w których paczka czeka na odbiorcę aż 4 dni, to pierwszy krok w tegorocznym planie operacyjnym. W skali Europy już teraz jesteśmy bezkonkurencyjni w kategorii dostaw OOH, posiadając sieć ponad 100 tysięcy punktów i automatów paczkowych – podkreśla Agnieszka Świerszcz, CEO DHL eCommerce Polska.

Mocna sieć automatów DHL BOX w Polsce

W Polsce DHL eCommerce posiada już 3000 maszyn obsługujących przesyłki. Z tej okazji klienci DHL mogą  wziąć udział w specjalnym konkursie z Formułą 1®, której DHL jest oficjalnym partnerem logistycznym. Szczegóły konkursu można znaleźć na stronie dhlparcel.pl/konkurs. Nagrodami w konkursie są bilety na wyścig FORMULA 1® HUNGARIAN GRAND PRIX 2024 oraz liczne gadżety.

DHL BOX to automaty paczkowe, wyposażone w szereg funkcji kluczowych dla klientów. Maszyny posiadają intuicyjne ekrany dotykowe, a ich obsługę ułatwia aplikacja Mój DHL. Oprócz szybkiego nadania i odbioru paczek – również przez zdalne otwarcie skrytki, aplikacja umożliwia także śledzenie statusu przesyłki oraz trasy kuriera w dniu dostawy. To pozwala klientom na lepsze planowanie dnia i wygodniejsze odbieranie lub nadawanie paczek o dowolnej porze.

Automaty DHL umożliwiają opłacenie kartą pobrania za przesyłkę. Taka opcja dostępna jest również w aplikacji Mój DHL, gdzie elektroniczna płatność została udostępniona dla kart, eprzelewu i BLIK. Paczki dostarczone do automatów DHL są dostępne dla klientów przez aż cztery dni, co jest najdłuższym okresem oczekiwania, dostępnym na rynku. To umożliwia swobodne odbieranie przesyłek, nawet po powrocie z dłuższych wyjazdów, czy weekendów.

Automaty paczkowe DHL eCommerce Polska są umiejscowione w dogodnych lokalizacjach, na osiedlach, w największych sieciach handlowych oraz na stacjach paliwowych. Rozbudowana sieć automatów odpowiada na zróżnicowane potrzeby i preferencje klientów, uzupełniając ofertę dostaw do punktów obsługi paczek oraz dostaw pod wskazany adres.

[1] Badanie: European Online Shopper Survey 2023: https://www.dhl.com/content/dam/dhl/global/dhl-spotlight/documents/pdf/dhl-ecommerce-european-eshopper-survey.pdf

[2] Badanie: European Online Shopper Survey 2023: https://www.dhl.com/content/dam/dhl/global/dhl-spotlight/documents/pdf/dhl-ecommerce-european-eshopper-survey.pdf

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

- Reklama -Osteopatia Kraków

POLECAMY

chiny

Chiny: od „cudownego wzrostu” do nowej rzeczywistości

0
Chiny potrzebują nowych źródeł wzrostu – sektor nieruchomości: od bohatera do zera, spowolnienie inwestycji zagranicznych (w grę wchodzą zarówno krótkoterminowe czynniki taktyczne, jak i długoterminowe czynniki strukturalne) Popyt zagraniczny: rola Chin jako krytycznego...