PRACA I KARIERAFestiwal pracy online JOBICON w formule online

Festiwal pracy online JOBICON w formule online

-

W dniach 21-22 października 2020 roku Festiwal Pracy JOBICON Online odbędzie się w formule online

tłumaczenia biuro tłumaczeń 123tlumacz.pl

Festiwal pracy online JOBICON w formule online

Eksperci analizujący wpływ pandemii na różne obszary biznesu zaznaczają, że pomimo wielu negatywnych skutków społeczno-gospodarczych koronawirus przyniósł także pewne pozytywne zmiany. Jedną z nich jest skokowy wzrost wykorzystania nowoczesnych technologii, czyli przyspieszona cyfrowa transformacja. Zjawisko to wpłynie także na targi pracy, czego przykładem jest popularny JOBICON, który w dniach 21 – 22 października 2020 roku będzie się odbywał w bezpiecznej, lecz równie atrakcyjnej i efektywnej formule online.

Technologia w służbie rekrutacji

Czasy pandemii pokazały rosnącą potrzebę korzystania z narzędzi i rozwiązań technologicznych, które pozwalają na przeniesienie bezpośrednich kontaktów do cyfrowej rzeczywistości. Dotyczy to zarówno codziennej pracy i spotkań, jak i większych wydarzeń takich jak szkolenia, konferencje czy targi pracy. Okazuje się, że rozwiązania online umożliwiają równie efektywną interakcję, a zdalna formuła poszerza nawet niektóre z możliwości i daje obszerny dostęp uczestników takich wydarzeń do wiedzy ekspertów, także w zindywidualizowanej formie warsztatów czy konsultacji.

Przy organizacji tegorocznej edycji Festiwalu Pracy JOBICON Pracuj.pl postawił na autorską, stworzoną na potrzeby targów platformę. Dzięki temu w ramach JOBICON Online zachowujemy niektóre elementy wydarzenia stacjonarnego – najważniejszym z nich jest możliwość interakcji kandydatów z przedstawicielami firm. Pracodawcy otrzymają możliwość zaprezentowania swojej marki poprzez interaktywne profile, które będą połączone z wirtualnymi pokojami spotkań. JOBICON będzie dawał możliwość przeprowadzenia indywidualnych rozmów z kandydatami oraz rozmów grupowych z nawet dziesięcioma osobami np. pod kątem warsztatów grupowych, paneli dyskusyjnych czy sesji Asessment Center. Z drugiej strony nowatorska platforma targowa zapewni uczestnikom udział we wszystkich znanych ze stacjonarnych edycji JOBICONu wydarzeniach takich, jak wystąpienia gwiazd i influencerów, praktyczne warsztaty edukacyjne, konsultacje CV czy symulacje rozmów rekrutacyjnych oraz doradztwo zawodowe. W ten sposób, w formule online, łączymy dwa światy: pracodawców i kandydatów, pozwalając im wyjść poza sztywne ramy tradycyjnej rekrutacji – opowiada Emilia Dąbrowska, Category Marketing Coordinator, jedna z organizatorek Festiwalu Pracy JOBICON w Grupie Pracuj.

Targi realizowane online mają również tę istotną zaletę, że przekraczają bariery geograficzne, dając dostęp do pracodawców kandydatom z całej Polski (i nie tylko). Jest to szczególnie istotne dziś, kiedy coraz większa liczba pracodawców oferuje nie tylko możliwość pracy stacjonarnej z biura w konkretnej lokalizacji, ale również zdalnie.

Wirtualny network korzyści

Aktywności employer brandingowe prowadzone online mogą być ze sobą łatwo powiązane, co pozwala optymalizować czas i nakłady pracy włożone przez HR-owców. Wybierając skuteczne narzędzia do budowania wizerunku pracodawcy online, warto mieć to na uwadze i sprawdzić możliwość zintegrowania już wykorzystywanych rozwiązań. W przypadku
Festiwalu Pracy JOBICON Online pracodawcy zyskują dodatkowe przewagi i korzyści, a wiele popularnych oraz już posiadanych przez pracodawców narzędzi będzie spiętych w jeden w pełni zintegrowany ekosystem.

Przy tegorocznej edycji Festiwalu Pracy profile pracodawców zostaną rozszerzone o specjalną zakładkę JOBICON, która umożliwi kandydatom zapoznanie się z informacjami na temat firmy oraz proste i szybkie zapisanie się na indywidualną bądź grupową rozmowę na żywo z pracodawcą w jednym z wirtualnych pokoi. Rozmowy z kandydatami będą się odbywały w prywatnej i niedostępnej dla niezapisanych odwiedzających przestrzeni w formie wideokonferencji oraz chatu. Co więcej, przygotowując się do targów, pracodawcy nie będą musieli wykupować dodatkowych ogłoszeń. W ramach Festiwalu Pracy JOBICON Online otrzymają specjalne ogłoszenia wpięte w serwis Pracuj.pl, a także będą mogli zbierać aplikacje kandydatów zgodnie z regulacjami RODO za pomocą systemów, z których korzystają na co dzień (np. Strefie Pracuj, eRecruiter bądź dowolnym systemie ATS) – dodaje Emilia Dąbrowska.

Przebić się w gąszczu

Pandemia koronawirusa zmusiła większość pracodawców do przeniesienia aktywności rekrutacyjnych i employer brandingowych do świata online. Dlatego też wiele dotychczas stosowanych narzędzi czy kanałów komunikacji straciło swoją dotychczasową moc i zasięg. Mnogość webinarów, wideochatów czy live’ów sprawiła, że nadawcom trudniej jest przebić się do świadomości odbiorców i skutecznie zawalczyć o ich zainteresowanie. By zadbać o odpowiednią „siłę rażenia” działań EB, warto skorzystać z pozycji i siły partnera oraz wspólnych, promocyjnych synergii.

Dbając o dużą frekwencję uczestników – a tym samym zapewnienie pracodawcom szerokiego dostępu do poszukiwanych kandydatów – organizatorzy JOBICON Online przygotowali szereg skutecznych i sprawdzonych działań promocyjnych prowadzonych poprzez specjalnie wyselekcjonowane kanały online, dopasowane do grupy docelowej, m.in:

  • dedykowana strona wydarzenia,
  • e-mailingi,
  • współpraca z uczelniami,
  • współpraca z influencerami,
  • szeroko zakrojona kampania w social mediach,
  • pakiet grafik dla pracodawców do wykorzystania w swoich kanałach np. social media.

Festiwal Pracy JOBICON Online to bezpłatne wydarzenie dla wszystkich kandydatów. Zainteresowani zapisując się na festiwal otrzymają przypomnienie o dacie wydarzenia, a także możliwość skorzystania z:

  • spotkań z topowymi pracodawcami z całej Polski,
  • bezpłatnych konsultacji CV,
  • symulacji rozmów kwalifikacyjnych,
  • udziału w merytorycznych prelekcjach pracodawców oraz gości specjalnych.

Festiwal Pracy JOBICON Online odbędzie się w dniach 21-22 października 2020 roku.

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

- Reklama -Osteopatia Kraków

POLECAMY

chiny

Chiny: od „cudownego wzrostu” do nowej rzeczywistości

0
Chiny potrzebują nowych źródeł wzrostu – sektor nieruchomości: od bohatera do zera, spowolnienie inwestycji zagranicznych (w grę wchodzą zarówno krótkoterminowe czynniki taktyczne, jak i długoterminowe czynniki strukturalne) Popyt zagraniczny: rola Chin jako krytycznego...