sobota, 24 września, 2022
MOTORYZACJAKolejna zapowiedź nowego designu smarta

Kolejna zapowiedź nowego designu smarta

-

tłumaczenia biuro tłumaczeń 123tlumacz.pl

Kolejna zapowiedź nowego designu smarta

Blisko 2 miesiące po publikacji pierwszych szkiców smart Automobile Co., Ltd. przedstawia oficjalne zdjęcie prototypu w pełni elektrycznego, kompaktowego SUV-a, którego światowa premiera odbędzie się podczas targów motoryzacyjnych IAA MOBILITY w Monachium, na początku września 2021 r. Fotografia daje wstępne wyobrażenie na temat języka projektowania nowego pokolenia modeli smarta. W progresywny sposób rozwija on klasyczny design smarta i doskonale odzwierciedla rosnące aspiracje marki w segmencie premium.

Nowy design nadwozia doskonale ucieleśnia aktualną transformację marki. „Smart ewoluuje, staje się coraz bardziej premium i high-tech – reprezentując wysoki poziom wyrafinowania i jakości” – tak Kai Sieber, szef designu smarta w zespole prof. Gordena Wagenera, opisał jedną z głównych zasad nowego języka projektowania. W widoku nowego modelu z lotu ptaka dominuje szklany dach z charakterystycznymi akcentami. Lakierowane słupki sprawiają, że dach wydaje się unosić nad nadwoziem. „Harmonijne połączenie białego lakieru i złotych słupków dachowych daje wysokiej jakości efekt i odpowiada za elegancki wygląd naszego koncepcyjnego, elektrycznego SUV-a” – kontynuował Kai Sieber.

Równolegle do nowej interpretacji swojego designu smart pracuje nad modelem sprzedaży i dystrybucji. „Smart narodził się z wizją dążenia do najlepszych rozwiązań dla przyszłości mobilności” – powiedział Daniel Lescow, wiceprezes ds. globalnej sprzedaży, marketingu i obsługi posprzedażnej smart Automobile Co., Ltd. „Za sprawą podejścia opartego na danych smart nawiąże bezpośredni kontakt z nabywcami oraz fanami i zaoferuje im przejrzystą, wygodną ścieżkę klienta – realizowaną za pośrednictwem wielu kanałów. Korzystając z naszego wsparcia, nasi przyszli partnerzy handlowi będą mogli jeszcze bardziej skoncentrować się na zapewnieniu jak najlepszych doświadczeń w ramach sprzedaży i posprzedaży”.

Aktualnie smart dynamicznie wzmacnia swoją obecność na europejskim rynku. „Cieszymy się, że udało nam się utworzyć filie na wszystkich głównych europejskich rynkach” – powiedział Dirk Adelmann, dyrektor generalny smart Europe GmbH. „Jesteśmy gotowi urzeczywistnić naszą wizję przyszłości miejskiej mobilności”.

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

- Advertisment -

POLECAMY

Historia cyberprzestępczości

0
Pojęcie „wirusa komputerowego” znane jest obecnie większości osób na świecie, włącznie z dziećmi. Zwykle kojarzy się ono z czymś destrukcyjnym dla sprzętu, danych i usług, na których wszyscy polegamy. Wirusy komputerowe, podobnie jak ich...
e-commerce

Nowe oblicze wyprzedaży, czyli co w e-commerce i nie tylko zmieni dyrektywa Omnibus

0
W czasie sezonowych wyprzedaży nie raz słyszy się o nieuczciwych praktykach sprzedawców i celowym zawyżaniu cen w okresach poprzedzających obniżki, tak aby te wyglądały na szczególnie atrakcyjne. Tegoroczne zimowe wyprzedaże to jednak ostatnie, kiedy...

Wzrost mediany maksymalnych zarobków w IT o 9,5 proc. do 18,4 tys. zł netto...

0
No Fluff Jobs – jedyny portal z ogłoszeniami IT dostępny w 6 krajach i 8 wersjach językowych – podsumowuje ubiegły rok w branży. Z przygotowanego przez firmę raportu „Rynek pracy IT w Polsce w...