Movie Games S.A. – notowany na GPW producent i wydawca gier wideo – udostępnił wersję recenzencką swojego hitu Drug Dealer Simulator 2 mediom i influencerom. Spółka ustaliła też strategię dotyczącą dalszego rozwoju swojej kluczowej marki.
“Planujemy w cyklu życia gry co najmniej 4 DLC z których pierwszy planowany jest pod koniec bieżącego roku” – informuje Mateusz Wcześniak, CEO Movie Games. “Chciałbym też podkreślić fakt, że gra którą udostępniamy, jest pełną skończoną wersją, zaś 20 czerwca będzie mieć pełnoprawną premierę” – dodaje. Do końca 2024 roku planowane są aktualizacje rozwijające grę i stale podnoszące jej jakość. Ich publikacje będą skorelowane z cyklicznymi wyprzedażami i uruchamianiem dostępnej na platformie Steam zwiększonej widoczności produktu.
Dodatkowo trwają prace nad kolejnym rozszerzeniem do oryginalnej gry, która powinna pojawić się w drugiej części tego roku. Dużym i znaczącym wydarzeniem dla marki DDS było też uzyskanie zgody na użycie wizerunku z jednego z najbardziej rozpoznawalnych aktorów w grupie docelowej – Pedro Pascalem.
Postać Pedro z serialu “Narcos”, zgodnie z komunikatem True Games Syndicate S.A. pojawi się w nadchodzącym spin-offie serii Drug Dealer Simulator: DDS x Narcos. W produkcji zostanie użyta postać pojawiająca się w pierwszych dwóch sezonach serialu dostępnego na platformie Netflix – Javier Peña. Więcej informacji o nadchodzącej produkcji pojawi się w drugim półroczu od True Games Syndicate.
Rozważane są też produkcje kolejnych spin-offów bazujące zarówno na nowych, ciekawych lokacjach i innych okresach historycznych, jak również współpraca z innymi popularnymi popkulturowym partnerami.
“Jestem niesamowicie dumny, że przygoda DDS, którą rozpoczęliśmy ponad 4 lata temu, z nikomu nieznanej niszowej produkcji wyniosła tę markę na bardzo wysoki poziom rozpoznawalności, który pozwolił nam na nawiązanie współpracy i partnerstw, o jakich wtedy nawet nie marzyliśmy” – komentuje Wcześniak.
W dniu dzisiejszym tj.12 czerwca 2024 – Drug Dealer Simulator 2 pojawił się na topowych serwisach oferujących klucze, takich jak Keymailer, Lurkit i Woovit. Rozsyłkę prowadzi też renomowana agencja Evolve PR, z której korzystają największe firmy. Dodatkowo spółka jest w kontakcie z grupą stale współpracujących z nią influencerów. Podpisano też umowy na przeprowadzenie streamów w dzień premiery gry ze znanymi twórcami.
Czerwiec to okres najbardziej wzmożonej części kampanii marketingowej gry. Warto przypomnieć, że na te działania przyznany został rekordowy budżet wynoszącym 500 000 PLN, który został wysoce efektywnie zagospodarowany. Gra pojawiła się zarówno na większości festiwali na serwisie Steam, jak również brała udział w dwóch z największych streamów tego lata – Future Games Show i PC Gamer Show budząc duże zainteresowanie graczy, co przełożyło się na kilkukrotny wzrost średniej dziennej graczy, która dodała grę na wishlistę. Bliżej terminu premiery można też spodziewać się akcji reklamowych prowadzonych z wydawnictwem Future Publishing – właścicielem takich marek jak GamesRadar czy PC Gamer. Prowadzone są też działania performance marketing skupiające się na USA i krajach Europy Zachodniej z uwzględnieniem Chin i Turcji. Wybór ten podyktowany był szczegółową analizą zarówno wyników sprzedaży części pierwszej, jak i popularności dodawania do wishlisty sequela – DDS2.
“Jestem bardzo zadowolony z przebiegu działań marketingowych” – komentuje Mateusz Wcześniak. “Gra notuje dynamiczne wzrosty w sposób organiczny i budzi duże zainteresowanie i entuzjazm graczy. Cieszy też pierwsza ocena playtestu gry – 8/10 przyznana przez magazyn PSX Extreme, którego wrażenia z grania możecie Państwo przeczytać w czerwcowym numerze pisma, jak również reakcja zarówno graczy, jak i nowy trailer” – dodaje.
Drug Dealer Simulator 2 to kontynuacja Drug Dealer Simulator, niezależnego przeboju na PC z 2020 roku, który prawdopodobnie, jako pierwsza gra w historii symulował życie dealera narkotyków. DDS1 zgodnie z komunikatami spółki dawno już przekroczył ponad 800 000 sprzedanych kopii. Tytuł doczekał się sześciu bezpłatnych aktualizacji, z których ostatnia wygenerowała peak jednocześnie grających osób na poziomie udanej premiery nowej produkcji – około 2,5 tysiąca. Planowane jest też kolejne rozszerzenie – jako niespodzianka i prezent dla fanów serii.
Rozgrywka Drug Dealer Simulator 2 będzie toczyć się na archipelagu 9 dużych wysp. Gracze będą mogli wybrać swoją postać spośród 6 przygotowanych przez twórców. W trakcie rozgrywki czeka na nich ponad 200 questów, 10 regionów do odkrycia, ponad 40 kryjówek, zmienna pogoda i cała masa atrakcji. Wszystko to powinno się przełożyć na ponad 30 godzin głównego questu i kilkuset by grę poznać w całości. DDS2 wprowadza większy, piękniejszy świat dzięki silnikowi Unreal Engine 5 oraz pożądany przez fanów jedynki tryb kooperacji, a także nowe mechaniki, takie jak walka wręcz i bronią białą.
Wishlista gry Drug Dealer Simulator 2 jest najszybciej budującą się w historii portfolio wydawniczego Movie Games. Liczba członków odświeżonego kanału Discord serii przekroczyła już 24 tys.
Wersja demonstracyjna DDS2 pokazująca graczom tryb coop została zaprezentowana w grudniu i osiągnęła peak 1471 graczy. Zaktualizowane demo było też obecne w lutym na festiwalu Steam Next Fest.
Drug Dealer Simulator 2 zadebiutuje 20 czerwca w cenie $24.99/97.75 PLN o godzinie 17:00 CET na platformie Steam z 10% dwutygodniową zniżką premierową. Dodatkowo przygotowana zostanie specjalny promocyjny zestaw dla posiadaczy pierwszej części gry z dodatkową zniżką.