FIRMYGaming Factory: gra Lesson Learned debiutuje na Nitendo Switch

Gaming Factory: gra Lesson Learned debiutuje na Nitendo Switch

Gaming Factory: gra Lesson Learned debiutuje na Nitendo Switch

Po PC i konsoli Xbox przyszedł czas na Nintend Switch – Lesson Learned – przygodowa gra z gatunku tower defense, od dziś jest dostępna w wersji na japońską konsolę. Gracze spotkają w niej postaci znane z kart podręczników do historii. Ich zadaniem będzie obrona swojej bazy przed falami przeciwników w trybie solo lub kooperacyjnym. Wydawcą tytułu jest Gaming Factory, a za produkcję odpowiada studio MadGamesmith.

– Lesson Learned debiutuje dziś na kolejnej konsoli – tym razem Nintendo Switch. Kluczem do zwycięstwa w grze jest współpraca. Gracze mogą zaprosić do rozgrywki swoich przyjaciół i wspólnie toczyć walki z przeciwnikami. W trybie kooperacji użytkownicy tworzący drużynę podzielą się między sobą obowiązkami i będą musieli skoordynować zadania, aby obronić swoją bazę. Możliwa jest także kampania w pojedynkę – mówi Mateusz Adamkiewicz, prezes zarządu Gaming Factory.

Gra zabierze graczy w podróż przez epoki historyczne u boku głównego bohatera — Franka, ucznia, który niespodziewanie znalazł się w świecie snów. Spotka w nim postaci znane z kart podręczników do historii, m.in. jaskiniowców, rzymskich legionistów, średniowiecznych rycerzy czy królewską armię francuską. Celem rozgrywki będzie uratowanie uczniów, którzy razem z graczem utknęli w świecie snów, a następnie skorzystanie z ich pomocy w powrocie do domu.

Od 29 maja Lesson Learned jest dostępna na platformie Steam oraz w wersji na konsole Xbox. Wcześniej gracze otrzymali darmowy prolog Lesson Learned: Cult of the Elizabeth, który jest wprowadzeniem do pełnej wersji gry. Prolog pozwala wkroczyć do epoki renesansu u boku przyjaciółki głównego bohatera.

– Przed rozpoczęciem głównej rozgrywki, zachęcam do zagrania w Lesson Learned: Cult of the Elizabeth, to osobne wprowadzenie, które pokazuje niepowtarzalny klimat i potencjał pełnej wersji gry. Gracz będzie m.in. zbierał zasoby, budował i ulepszał wieże oraz odpierał ataki wrogów – dodaje Mateusz Adamkiewicz.

 Za stworzenie gry odpowiada MadGamesmith, wydawcą projektu jest Gaming Factory.

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

- Reklama -Osteopatia Kraków

POLECAMY

chiny

Chiny: od „cudownego wzrostu” do nowej rzeczywistości

0
Chiny potrzebują nowych źródeł wzrostu – sektor nieruchomości: od bohatera do zera, spowolnienie inwestycji zagranicznych (w grę wchodzą zarówno krótkoterminowe czynniki taktyczne, jak i długoterminowe czynniki strukturalne) Popyt zagraniczny: rola Chin jako krytycznego...