• BIZNES
    • PRAWO
    • PODATKI
    • ADMINISTRACJA
    • HANDEL
    • EKSPORT
    • PRZEMYSŁ
    • MARKETING
    • START-UPY
  • FINANSE
    • BANKOWOŚĆ
    • DOTACJE
    • FAKTORING
    • KREDYTY
    • LEASING
    • INWESTYCJE
    • KRYPTOWALUTY
    • WALUTY
    • ZŁOTO
    • UBEZPIECZENIA
    • WINDYKACJA
  • PRACA I KARIERA
    • BEZROBOCIE
    • REKRUTACJA
    • WYNAGRODZENIA
  • SEKTORY
    • ADMINISTRACJA
    • BEZPIECZEŃSTWO
    • EDUKACJA
    • MEDIA
    • MEDYCYNA I FARMACJA
    • MOTORYZACJA
    • NIERUCHOMOŚCI
    • ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
    • OUTSOURCING
    • PRZEMYSŁ
    • INNOWACJE
    • TRANSPORT I LOGISTYKA
    • TURYSTYKA I HOTELARSTWO
    • ŻYWNOŚĆ I ROLNICTWO
Wyszukiwanie
Magazyn ManagerMagazyn MANAGER+Magazyn MANAGER+
sobota, 21 maja, 2022
  • Artykuły sponsorowane
  • Kontakt
  • Publikuj
Facebook
Linkedin
Twitter
Magazyn ManagerMagazyn ManagerMagazyn Manager
  • BIZNES
    • PRAWO
    • PODATKI
    • ADMINISTRACJA
    • HANDEL
    • EKSPORT
    • PRZEMYSŁ
    • MARKETING
    • START-UPY
  • FINANSE
    • BANKOWOŚĆ
    • DOTACJE
    • FAKTORING
    • KREDYTY
    • LEASING
    • INWESTYCJE
    • KRYPTOWALUTY
    • WALUTY
    • ZŁOTO
    • UBEZPIECZENIA
    • WINDYKACJA
  • PRACA I KARIERA
    • BEZROBOCIE
    • REKRUTACJA
    • WYNAGRODZENIA
  • SEKTORY
    • ADMINISTRACJA
    • BEZPIECZEŃSTWO
    • EDUKACJA
    • MEDIA
    • MEDYCYNA I FARMACJA
    • MOTORYZACJA
    • NIERUCHOMOŚCI
    • ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
    • OUTSOURCING
    • PRZEMYSŁ
    • INNOWACJE
    • TRANSPORT I LOGISTYKA
    • TURYSTYKA I HOTELARSTWO
    • ŻYWNOŚĆ I ROLNICTWO
Na Topie

Zakupy na zagranicznych portalach mogą być droższe niż myślisz. Oto, co musisz wiedzieć, by kupować bezpiecznie

Jak wzmocnienie kompetencji miękkich może zapoczątkować zmiany w polskiej służbie zdrowia i czy tego właśnie potrzebuje by sprawnie działać?

Stres w miejscu pracy

Współpraca z partnerem Executive Search – 9 wskazówek, jak ją dobrze przeprowadzić

Komentarz do decyzji IOSCO – regulacja rynku kryptowalut – Przemysław Kral (Zonda)

BIZNES7 kroków do nowej jakości obsługi klienta

7 kroków do nowej jakości obsługi klienta

Marta Kin, EMEA Marketing Director w firmie Medallia
Marta Kin, EMEA Marketing Director w firmie Medallia
Autor: Redakcja

-

wrz 30, 2021
0
Facebook
Twitter
Pinterest
WhatsApp
    tłumaczenia biuro tłumaczeń 123tlumacz.pl
    BIZNESZARZĄDZANIE

    PODOBNE ARTYKUŁY

    BEZPIECZEŃSTWO

    Zakupy na zagranicznych portalach mogą być droższe niż myślisz. Oto, co musisz wiedzieć, by kupować bezpiecznie

    REKRUTACJA

    Współpraca z partnerem Executive Search – 9 wskazówek, jak ją dobrze przeprowadzić

    HANDEL

    Przyszłość centrów handlowych

    • Tagi
    • contact center
    • doświadczenie
    • e-commerce
    • Marta Kin
    • podejmowanie decyzji
    • wydajność pracy

    7 kroków do nowej jakości obsługi klienta

    Nikt nie był w stanie przewidzieć, że bezpośredni kontakt z zespołem, współpracownikami i klientami zostanie ograniczony na tak długo. Przez pandemię znaczna większość firm stanęła przed koniecznością szukania rozwiązań, które pozwolą im działać w nowej rzeczywistości. Warto zauważyć, że zaistniała sytuacja była ogromnym wyzwaniem, ale również wielką szansą. Firmy, które wdrożyły nowe rozwiązania z obszaru obsługi klienta i Customer Experience w dobie pandemii, dziś bardzo wysoko stawiają poprzeczkę swojej konkurencji. Wszystko dzięki rozwiązaniom technologicznym oraz zaangażowaniu pracowników. Szybkie podejmowanie decyzji, sprawna realizacja i doświadczenie pracowników były i są przysłowiową „kopalnią złota” dla analityki, dlatego warto korzystać z tych narzędzi. Z myślą o firmach, którym zależy na podniesieniu poziomu pozytywnych doświadczeń klientów, opracowaliśmy 7 wskazówek, jak podnieść wydajność pracy w centrum obsługi klienta.

    1. Na skróty:

      • Wykorzystaj potencjał pracowników…
      • … oraz firmy
      • Wyeliminuj niespójności w komunikacji
      • Skoncentruj się na wskaźnikach kluczowych dla Twojego biznesu
      • Wykorzystaj dane, które już posiadasz
      • Pozwól klientom na wyrażenie opinii
      • Dodaj ludzką perspektywę do cyfrowych doświadczeń

      Wykorzystaj potencjał pracowników…

    Obecnie wiele firm szuka metod na poprawę efektów pracy wyłącznie w rozwiązaniach technologicznych. W rzeczywistości to wzmocnienie pozycji organizacji i kompetencji pracowników na pierwszej linii kontaktu z klientem jest jednym z najważniejszych elementów, które może podnieść wydajność centrum kontaktowego. Należy pamiętać, że członkowie zespołów potrzebują ciągłych szkoleń, aby sprostać zmieniającym się potrzebom klientów. Dodatkowo jednym z bardziej cenionych aspektów obsługi klienta jest dostarczanie informacji zwrotnych w czasie rzeczywistym – pozwala to na poprawę relacji z klientami, a także zwiększa zaangażowanie pracowników w proces poszukiwania najlepszego rozwiązania.

    1. … oraz firmy

    Biznesy specjalizujące się w handlu detalicznym coraz częściej nadają priorytet optymalizacjom cyfrowym i inicjatywom operacyjnym z holistycznym spojrzeniem na klienta. Niestety aż 40% połączeń przychodzących od klientów detalicznych wynika z nieporozumień podczas cyfrowego procesu realizacji zakupów. Warto zauważyć, że obecnie centrum kontaktu bardzo często nie jest uważane za źródło danych i informacji, które mogą wpłynąć na znaczny rozwój przedsiębiorstwa. Wsłuchanie się w potrzeby klienta i zadbanie o jego pozytywne wrażenia wydaje się najbardziej intuicyjną metodą na budowanie relacji – niestety nadal znaczna ilość firm nie wykorzystuje potencjału informacji zwrotnych.

    1. Wyeliminuj niespójności w komunikacji

    Spójność jest ważna w każdym aspekcie biznesu, dlatego też nie może jej zabraknąć w komunikacji, szczególnie między kanałami cyfrowymi a contact center. Pandemia wywołała konieczność wprowadzenia dynamicznych zmian w czasie rzeczywistym. Stosowne raportowanie, wykorzystanie narzędzi cyfrowych i różnych form kontaktowych może być kluczem do pozytywnego odbioru wykonywanych usług i budowania konkurencyjności firmy na rynku. Sprawdzonym sposobem na utrzymanie spójności jest patrzenie na różne kanały holistycznie – z perspektywy klienta buduje to pozytywny wizerunek firmy i prowadzi do pozytywnego, bezproblemowego doświadczenia z firmą.

    1. Skoncentruj się na wskaźnikach kluczowych dla Twojego biznesu

    Wiele przedsiębiorstw spędza zbyt dużo czasu na analizowaniu niewłaściwych wskaźników – fakt, że jesteśmy w stanie coś zmierzyć lub zbadać, wcale nie znaczy, że każda zdobyta informacja, będzie odgrywała kluczową rolę w dalszym rozwoju firmy. Wielu liderów rynku priorytetowo traktuje przede wszystkim wskaźniki związane z klientami, takie jak rozwiązanie sprawy podczas pierwszej rozmowy, czy zaangażowanie pracowników – co ma bezpośrednie przełożenie na budowanie pozytywnej więzi na linii klient-firma.

    1. Wykorzystaj dane, które już posiadasz

    Analiza zgromadzonych danych oraz wykorzystanie zdobytej wiedzy w praktyce to świetny sposób na budowanie pozycji lidera na rynku i zmniejszenie prawdopodobieństwa występowania błędów. Wykorzystanie zebranych przez firmę danych i informacji powinno prowadzić do poprawy płynności procesów oraz funkcjonowania firmy, co może być znacznym ułatwieniem pracy całych zespołów.

    1. Pozwól klientom na wyrażenie opinii

    Wiele organizacji prosi klientów o informacje zwrotne – niestety w następstwie, nie przyjmuje ich do wiadomości. Głównym celem biznesu powinna być wnikliwa analiza i chęć zrozumienia, jaki poziom usług oferują oraz tworzenie planu podejmowania odpowiednich działań, aby podnieść poziom świadczeń. Prosząc o opinie klientów, warto upewnić się, że proces pozyskiwania odpowiedzi jest bezproblemowy, dyskretny i klarowny – w przeciwnym razie efekty tego działania będą zupełnie odwrotne do pożądanych.

    1. Dodaj ludzką perspektywę do cyfrowych doświadczeń

    Firmy posiadające usługi czatu z botem, duży nacisk kładą na rozszerzanie jego zakresu wiedzy i udzielania informacji, poprzez analizę tekstu. Warto zwrócić uwagę, że wykorzystanie botów znacznie odciąża agentów zajmujących się komunikacją i obsługą klienta, jednocześnie rozwiązując wiele, mniej skomplikowanych spraw bez angażowania pracowników. Dzięki temu specjaliści zyskują więcej czasu na rozwiązywanie bardziej skomplikowanych przypadków, w których to „ludzkie podejście” jest szczególnie istotne.

    Techrewolucja wywołana sytuacją epidemiologiczną wpłynęła na wiele aspektów biznesu, w tym konieczność wdrożenia innowacyjnych rozwiązań. Wzrastająca popularność branży e-commerce, rosnący wachlarz e-porad oraz możliwość załatwiania spraw urzędowych online wpłynęły na jeszcze większe upowszechnienie tego modelu kontaktu. Należy jednak pamiętać, że priorytet w pracy centrum kontaktu czy obsługi klienta pozostają niezmienne – zadowolenie klienta. Dlatego tak istotne jest wprowadzenie odpowiednich zmian, które pozwolą nie tylko zebrać informacje – ale również wprowadzić zmiany, których oczekują klienci.

    Marta Kin, EMEA Marketing Director w firmie Medallia

    Poprzedni artykułPracowników zdalnych też trzeba motywować
    Następny artykułHologramy zamiast wideorozmów? Jak VR może zrewolucjonizować komunikację
    • Tags
    • contact center
    • doświadczenie
    • e-commerce
    • Marta Kin
    • podejmowanie decyzji
    • wydajność pracy
    Facebook
    Twitter
    Pinterest
    WhatsApp

      NAJNOWSZE ARTYKUŁY

      ecommerce ebuy

      Zakupy na zagranicznych portalach mogą być droższe niż myślisz. Oto, co...

      maj 20, 2022
      Kinga Nowacka

      Jak wzmocnienie kompetencji miękkich może zapoczątkować zmiany w polskiej służbie zdrowia...

      maj 18, 2022
      Polacy zestresowani w pracy

      Stres w miejscu pracy

      maj 17, 2022
      - Advertisment -

      POLECAMY

      cyberatak cyberbezpieczeństwo haker

      Historia cyberprzestępczości

      Redakcja - kw. 11, 2022 0
      Pojęcie „wirusa komputerowego” znane jest obecnie większości osób na świecie, włącznie z dziećmi. Zwykle kojarzy się ono z czymś destrukcyjnym dla sprzętu, danych i usług, na których wszyscy polegamy. Wirusy komputerowe, podobnie jak ich...
      Więcej
      e-commerce

      Nowe oblicze wyprzedaży, czyli co w e-commerce i nie tylko zmieni dyrektywa Omnibus

      Redakcja - sty 24, 2022 0
      W czasie sezonowych wyprzedaży nie raz słyszy się o nieuczciwych praktykach sprzedawców i celowym zawyżaniu cen w okresach poprzedzających obniżki, tak aby te wyglądały na szczególnie atrakcyjne. Tegoroczne zimowe wyprzedaże to jednak ostatnie, kiedy...
      Więcej
      home office programista pracownik

      Wzrost mediany maksymalnych zarobków w IT o 9,5 proc. do 18,4 tys. zł netto...

      Redakcja - sty 18, 2022 0
      No Fluff Jobs – jedyny portal z ogłoszeniami IT dostępny w 6 krajach i 8 wersjach językowych – podsumowuje ubiegły rok w branży. Z przygotowanego przez firmę raportu „Rynek pracy IT w Polsce w...
      Więcej

      Jak wzmocnienie kompetencji miękkich może zapoczątkować zmiany w polskiej służbie zdrowia i czy tego właśnie potrzebuje by sprawnie działać?

      maj 18, 2022
      Nie od dziś mówi się, że zarówno publiczna, jak i prywatna służba zdrowia w Polsce posiada wiele mankamentów, które wpływają na jej ogólną ocenę...

      Ponad połowa firm MŚP odczuwa negatywne skutki wojny. Co czwarta pomaga Ukraińcom

      maj 5, 2022
      Wojna w Ukrainie przywróciła bardzo pesymistyczne nastroje w sektorze MŚP. Jak wynika z Barometru EFL przedsiębiorcy nie widzą szans na poprawę swojej sytuacji w...

      Dwa lata pandemii w branży gastronomicznej. Przetrwali najsilniejsi i najlepiej dostosowani

      kw. 22, 2022
      Wiosną 2020 roku właściciele biznesów gastronomicznych oswajali się z pierwszą falą pandemii, ciągle jeszcze licząc na w miarę szybki powrót do normalności. Po dwóch...

      REDAKCJA POLECA

      Historia cyberprzestępczości

      kw. 11, 2022

      Nowe oblicze wyprzedaży, czyli co w e-commerce i nie tylko zmieni dyrektywa Omnibus

      sty 24, 2022

      Wzrost mediany maksymalnych zarobków w IT o 9,5 proc. do 18,4 tys. zł netto – raport za 2021 rok

      sty 18, 2022

      NAJCZESCIEJ CZYTANE

      Jak wzmocnienie kompetencji miękkich może zapoczątkować zmiany w polskiej służbie zdrowia i czy tego właśnie potrzebuje by sprawnie działać?

      maj 18, 2022

      Zakupy na zagranicznych portalach mogą być droższe niż myślisz. Oto, co musisz wiedzieć, by kupować bezpiecznie

      maj 20, 2022

      Stres w miejscu pracy

      maj 17, 2022
      • ZAMÓW PUBLIKACJĘ
      • Kontakt
      magazyn menedzerówmagazyn menedzerów

      MAGAZYN MANAGER+

      MANAGER+ to internetowy magazyn adresowany do menedżerów, kadry zarządzającej, właścicieli i prezesów firm, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy. W wielkim skrócie MANAGER+ to Portal, który realizuje idee i pokazuje nowe horyzonty w życiu zawodowym i prywatnym.

      BĄDŹ NA BIEŻĄCO

      Facebook
      Linkedin
      Twitter

      © MANAGER+

      • AKTUALNOŚCI
        • ADMINISTRACJA
        • BIZNES
        • GOSPODARKA
        • PRZEMYSŁ
        • FINANSE
        • PRAWO
        • PODATKI
        • BEZPIECZEŃSTWO
        • TECHNOLOGIA
        • HANDEL
        • E-COMMERCE
        • MEDIA
        • MARKETING
        • EDUKACJA
        • PRACA I KARIERA
        • TURYSTYKA
        • EKOLOGIA
        • POLITYKA
        • UNIA EUROPEJSKA
      • RYNKI
        • WALUTY
        • KRYPTOWALUTY
        • GIEŁDA I INWESTYCJE
        • ENERGIA I SUROWCE
        • MOTORYZACJA
        • TRANSPORT I LOGISTYKA
        • NIERUCHOMOŚCI
        • ŻYWNOŚĆ I ROLNICTWO
        • MEDYCYNA I FARMACJA
        • UBEZPIECZENIA
      • RAPORTY I ANALIZY
      • FIRMY

      Analizy i komentarze nie są rekomendacją w rozumieniu Rozporządzenia MF z 19 października 2005 r. Zostały sporządzone w celach informacyjnych i nie powinny stanowić podstawy do podejmowania decyzji inwestycyjnych. Inwestycje w instrumenty rynku OTC, w tym kontrakty na różnice kursowe (CFD), ze względu na wykorzystywanie mechanizmu dźwigni finansowej wiążą się z możliwością poniesienia strat nawet przy niewielkiej zmianie ceny instrumentu bazowego, na podstawie którego jest oparte kwotowanie cen danego Instrumentu. Osiągnięcie zysku na transakcjach na instrumentach OTC, w tym kontraktach na różnice kursowe (CFD) bez wystawienia się na ryzyko poniesienia straty, nie jest możliwe. Podejmując decyzje inwestycyjne, Klient powinien kierować się własnym osądem.

      Posting....
      Aby zapewnić sprawne funkcjonowanie tego portalu, czasami umieszczamy na komputerze użytkownika (bądź innym urządzeniu) małe pliki – tzw. cookies („ciasteczka”).
      Zaakceptuj ciasteczka
      Czytaj Więcej
      Ustawienia Prywatności
      Wyświetl
      Wyświetl

      Ustawienia Prywatności

      Wybierz, które ciasteczka chce aktywować. Możesz zmienić te ustawienia w każdej chwili poprzez ikonę ustawień widoczną w rogu strony. Jednakże zmiana ustawień może powodować wyłączenie niektórych funkcji dostępnych na stronie. Aby dowiedzieć się jak usunąć ciasteczka w przeglądarce sprawdź zakładkę "Pomoc". Dowiedz się więcej na temat ciasteczek, których używamy.

      Za pomocą poniższego suwaka możesz włączyć lub wyłączyć różne typy ciasteczek:

      • Block all
      • Essential
      • Functionality
      • Analytics
      • Advertising

      Ta strona będzie

      • Istotne: Zapamięta ustawienia uprawnień dla ciasteczek
      • Istotne: Włączy ciasteczka sesyjne
      • Istotne: Odczyta informacje wprowadzone do formularzy kontaktowych
      • Istotne: Zapamięta produktu dodane do koszyka zakupowego
      • Istotne: Uwierzytelni czy jesteś zalogowany na konto użytkownika
      • Istotne: Zapamięta wybraną wersję językową

      Ta strona internetowa nie będzie

      • Zapamiętywać nazwę użytkownika i hasło
      • Funkcjonalne: Zapamiętywać ustawienia sieci społecznościowych
      • Funkcjonalne: Zapamiętywać wybrany kraj i region
      • Analityczne: Zapisywać informacje dotyczące odwiedzonych podstron i podjętych na nich działań
      • Analityczne: Zapisywać informacji dotyczących Twojego położenia i regionu na podstawie numeru IP
      • Analityczne: Zapisywać czas spędzony na poszczególnych podstronach
      • Analityczne: Zwiększać jakość danych funkcji statycznych. Reklamowe: Dostosuje informacje reklamowe do Twoich zainteresowań na podstawie np. treści, którą odwiedziłeś wcześniej. (Obecnie nie używamy plików cookie służących do kierowania reklam)
      • Reklamowe: Zbierać danych osobowe, takich jak imię i nazwisko oraz lokalizacja

      Ta strona będzie

      • Istotne: Zapamięta ustawienia uprawnień dla ciasteczek
      • Istotne: Włączy ciasteczka sesyjne
      • Istotne: Odczyta informacje wprowadzone do formularzy kontaktowych
      • Istotne: Zapamięta produktu dodane do koszyka zakupowego
      • Istotne: Uwierzytelni czy jesteś zalogowany na konto użytkownika
      • Istotne: Zapamięta wybraną wersję językową
      • Funkcjonalne: Zapamiętywać ustawienia sieci społecznościowych
      • Funkcjonalne: Zapamiętywać wybrany kraj i region

      Ta strona internetowa nie będzie

      • Analityczne: Zapisywać informacje dotyczące odwiedzonych podstron i podjętych na nich działań. Analityczne: Zapisywać informacji dotyczących Twojego położenia i regionu na podstawie numeru IP
      • Analityczne: Zapisywać czas spędzony na poszczególnych podstronach. Analityczne: Zwiększać jakość danych statystycznych
      • Reklamowe: Dostosuje informacje reklamowe do Twoich zainteresowań na podstawie np. treści, którą odwiedziłeś wcześniej. (Obecnie nie używamy plików cookie służących do kierowania reklam)
      • Reklamowe: Zbierać danych osobowe, takich jak imię i nazwisko oraz lokalizacja

      Ta strona będzie

      • Istotne: Zapamięta ustawienia uprawnień dla ciasteczek
      • Istotne: Włączy ciasteczka sesyjne
      • Istotne: Odczyta informacje wprowadzone do formularzy kontaktowych
      • Istotne: Zapamięta produktu dodane do koszyka zakupowego
      • Istotne: Uwierzytelni czy jesteś zalogowany na konto użytkownika
      • Istotne: Zapamięta wybraną wersję językową
      • Funkcjonalne: Zapamiętywać ustawienia sieci społecznościowych
      • Funkcjonalne: Zapamiętywać wybrany kraj i region
      • Analityczne: Zapisywać informacje dotyczące odwiedzonych podstron i podjętych na nich działań
      • Analityczne: Zapisywać informacji dotyczących Twojego położenia i regionu na podstawie numeru IP
      • Analityczne: Zapisywać czas spędzony na poszczególnych podstronach
      • Analityczne: Zwiększać jakość danych statystycznych

      Ta strona internetowa nie będzie

      • Reklamowe: Dostosuje informacje reklamowe do Twoich zainteresowań na podstawie np. treści, którą odwiedziłeś wcześniej. (Obecnie nie używamy plików cookie służących do kierowania reklam)
      • Reklamowe: Zbierać danych osobowe, takich jak imię i nazwisko oraz lokalizacja

      Ta strona będzie

      • Funkcjonalne: Zapamiętywać ustawienia sieci społecznościowych
      • Funkcjonalne: Zapamiętywać wybrany kraj i region
      • Analityczne: Zapisywać informacje dotyczące odwiedzonych podstron i podjętych na nich działań
      • Analityczne: Zapisywać informacji dotyczących Twojego położenia i regionu na podstawie numeru IP
      • Analityczne: Zapisywać czas spędzony na poszczególnych podstronach
      • Analityczne: Zwiększać jakość danych funkcji statycznych
      • Reklamowe: Dostosuje informacje reklamowe do Twoich zainteresowań na podstawie np. treści, którą odwiedziłeś wcześniej. (Obecnie nie używamy plików cookie służących do kierowania reklam)
      • Reklamowe: Zbierać danych osobowe, takich jak imię i nazwisko oraz lokalizacja

      Ta strona internetowa nie będzie

      • Zapamiętywać nazwę użytkownika i hasło
      Zapisz i zamknij